Gå til innhold

TGS - Tokyo Game Show 2006 Tråden


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller ser Motorstorm meir og meir elendig fra gang til gang? Håper for guds skyld de bildene der var elendig kvalitet,uten å ha studert dem noe nærmere.

6841267[/snapback]

Syns det bildene var mye bedre enn vi har sett før jeg da. Lair derimot såg ikke så veldig imponerende ut. Spillet jeg selv syns ser lovende ut er Heavenly Sword, men vi har ikke sett nok av det ennå syns jeg.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller ser Motorstorm meir og meir elendig fra gang til gang? Håper for guds skyld de bildene der var elendig kvalitet,uten å ha studert dem noe nærmere.

6841267[/snapback]

Syns det bildene var mye bedre enn vi har sett før jeg da. Lair derimot såg ikke så veldig imponerende ut. Spillet jeg selv syns ser lovende ut er Heavenly Sword, men vi har ikke sett nok av det ennå syns jeg.

6841419[/snapback]

 

Hmm, syns bildene manglet mye AA i hytt og gevær. Samt elendige teksturer over heile linja. Lair ja...det såg jo ein gang vanvittig bra ut det altså, no såg det bare greit ut. Heavenly Sword ser ihvertfall best ut av de spille vi har sett til no på PS3. Syns eg :)

Lenke til kommentar
Gamespot's most anticipated games of TGS. Masse gull på de fleste platformer :)

6766410[/snapback]

Var ikke mye Wii-gull da.. Bare to spill, og det ene har vi allerede sett på DS.

6766577[/snapback]

 

Det er jo fordi Nintendo ikke er på messen, de deltok ikke på TGS i fjor heller. Det stopper jo heldigvis ikke tredjepartsleverandører til å delta da :) så Wii og DS blir det, men ikke noe firstparty.

 

Som nevnt før er 14. september i New York dagen som gjelder. Nintendo har kalt inn til storslått pressekonferanse, og her får vi nok både releasedato og pris på Wii (selvom Nintendo ikke har sagt akkurat det), og det vil bli masse spillbare Wii titler (det har de iallefall sagt :) ).

 

Link: 14. september

Lenke til kommentar
Som nevnt før er 14. september i New York dagen som gjelder. Nintendo har kalt inn til storslått pressekonferanse, og her får vi nok både releasedato og pris på Wii (selvom Nintendo ikke har sagt akkurat det), og det vil bli masse spillbare Wii titler (det har de iallefall sagt :) ).

 

nja. det er london 15. september som gjelder. det er den europeiske konferansen, og den er relevant for oss.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller ser Motorstorm meir og meir elendig fra gang til gang? Håper for guds skyld de bildene der var elendig kvalitet,uten å ha studert dem noe nærmere.

6841267[/snapback]

 

Motorstorm ser fantastisk heftig ut, det er ett spill som alle som liker bil-action spill, kommer til å elske tør jeg påstå.. :)

Greit nok, gnistrene spessielt ser dritdårlig ut på still-bilder, men det ser heftig ut ingame.

Postet en link til film av noen som spilte et tidlig build, for ett par månder siden, og det såg kanon-kuult ut. :)

Lenke til kommentar
Som nevnt før er 14. september i New York dagen som gjelder. Nintendo har kalt inn til storslått pressekonferanse, og her får vi nok både releasedato og pris på Wii (selvom Nintendo ikke har sagt akkurat det), og det vil bli masse spillbare Wii titler (det har de iallefall sagt :) ).

 

nja. det er london 15. september som gjelder. det er den europeiske konferansen, og den er relevant for oss.

6843497[/snapback]

 

Tja, det de sier og viser i NY er jo ganske relevant uansett, gir en pekepinn om hva vi kan forvente.

Lenke til kommentar
Tja, det de sier og viser i NY er jo ganske relevant uansett, gir en pekepinn om hva vi kan forvente.

6844420[/snapback]

 

Ja, så fremt de ikke sier 17. November med ti utropstegn bak i New York bare for å gi oss europeere en kalddusj dagen etter med å rope 23. mars med et lite punktum bak.

6846950[/snapback]

 

Sant nok, men jeg tror vi får vite alt den 14. september, releasedatoer for hele verden osv. Greia i London er nok mest for at journalistene våre skal få testet spillene, selvom de største bladene er representert i NY (Super Play etc.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Konami's TGS Line-Up

 

Here's a round up all all the titles Konami via game forum NeoGAF:

 

Elebits (Wii)

Coded Arms Assault (PS3)

Mahjon Kakutou Club (PS3)

Metal Gear Solid 4 Guns of the Patriots (PS3)

Winning Eleven (Xbox 360)

Silent Hill Origins (PSP)

Castlevani: Portrait of Ruin (DS)

 

Don't expect MGS 4 to come in another shape other than another highly cinematic trailer.

 

http://www.kotaku.com/gaming/konami/konami...neup-200265.php

Lenke til kommentar

Nytt RPG til 360! tri-Ace (Star Ocean, Radiata Stories, Valkyrie Profile: Silmeria) annonserte i dag at de vil vise frem sitt nye Xbox360 RPG under TGS! Dette er kjempegode nyheter for RPG hungrige 360 gamere, og kanskje får vi flere overraskelser som denne i tiden som kommer før TGS/TGS?

 

Det nye RPGet vil hete Infinite Undiscovery og vil inneholde tri-Ace's velkjente realtime combat system.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...