Gå til innhold

TGS - Tokyo Game Show 2006 Tråden


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Nå var vel egentlig ikke intensjonen med denne tråden her at man skulle diskutere rallyspill eller rumble på kontrollere. Tanken var å diskutere forventninger rundt TGS og distribuere pressemeldinger som har blitt offentliggjort.

 

Jeg er vel i og for seg ekspert i å skjære ut i det store offtopic hølet sjøl, men uansett, kan vi ikke holde det litt on topic her da? :)

6736559[/snapback]

Det er vel litt ambisiøst å lage en tråd for en spillmesse som er ca. en mnd frem i tid, og forvente at den skal holde seg aktiv og on-topic frem til messen begynner?
Lenke til kommentar
Nå var vel egentlig ikke intensjonen med denne tråden her at man skulle diskutere rallyspill eller rumble på kontrollere. Tanken var å diskutere forventninger rundt TGS og distribuere pressemeldinger som har blitt offentliggjort.

 

Jeg er vel i og for seg ekspert i å skjære ut i det store offtopic hølet sjøl, men uansett, kan vi ikke holde det litt on topic her da? :)

6736559[/snapback]

Det er vel litt ambisiøst å lage en tråd for en spillmesse som er ca. en mnd frem i tid, og forvente at den skal holde seg aktiv og on-topic frem til messen begynner?

6737205[/snapback]

 

Pressemeldingene har begynt å komme. Og jeg anser det ikke for ambisiøst å forvente at folk holder seg til saken slik det forøvrig er en forventning til i ALLE trådene på dette forumet.. :roll:

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Nå var vel egentlig ikke intensjonen med denne tråden her at man skulle diskutere rallyspill eller rumble på kontrollere. Tanken var å diskutere forventninger rundt TGS og distribuere pressemeldinger som har blitt offentliggjort.

 

Jeg er vel i og for seg ekspert i å skjære ut i det store offtopic hølet sjøl, men uansett, kan vi ikke holde det litt on topic her da? :)

6736559[/snapback]

Det er vel litt ambisiøst å lage en tråd for en spillmesse som er ca. en mnd frem i tid, og forvente at den skal holde seg aktiv og on-topic frem til messen begynner?

6737205[/snapback]

 

Litt tullprat blir det jo i en slik tråd. På en annen side kan det jo hende det både annonseres rallyspill og rumble til ps3 på messa (hvis sony blar opp) så da er det kanskje ikke så off-topic alikevel. Rykter blir det vel nok av i tiden framovre da folk har sett forholdvis lite av Ps3.

Lenke til kommentar
Snip

Litt tullprat blir det jo i en slik tråd. På en annen side kan det jo hende det både annonseres rallyspill og rumble til ps3 på messa (hvis sony blar opp) så da er det kanskje ikke så off-topic alikevel. Rykter blir det vel nok av i tiden framovre da folk har sett forholdvis lite av Ps3.

6737300[/snapback]

Tullprat blir det nok helt sikkert ;)

Jeg for min del er ikke så bekymret for hele rumble greia. PS3 kontrolleren er vel ferdigstilt slik som den er uten rumble. Rally blir det nok, og som en ihuga rally fan håper jeg at det kommer et kraftig forbedret WRC spill på banen etterhvert. Jeg er forøvrig tilhenger av kontroller med feeling, og mener strengt tatt at rally skal spilles med force feedback dersom man skal ha max uttav spillet. :yes:

 

Men desverre, ingen reinspikka rally titler er annonsert til TGS det jeg har sett.. Gi meg en link om det er noen som har en på lager ;)

Lenke til kommentar
Rallyspill MÅ ha rumble!

6735565[/snapback]

 

Rallyspill må ha ratt min gode mann.

6737338[/snapback]

 

Kan vi ikke heller si:

Alle rally spill må ha rumble

Helst et RATT med rumble.

 

Agree?

 

Har det forresten kommet noen gode ratt til xbox360? Eller for å være litt On-topic går det rykter om noen nye ratt som blir annonsert på TGS?

Lenke til kommentar
Snip

Har det forresten kommet noen gode ratt til xbox360? Eller for å være litt On-topic går det rykter om noen nye ratt som blir annonsert på TGS?

6737409[/snapback]

 

 

MS har ikke kommet med noen pressemeldinger eller lignende for TGS ennå. De har vist en del hardware på GC, men ratt var ikke i sortementet der etter så jeg har fått med meg. Jeg tror de overlater det til 2.part å lage slikt. Selv om de hadde en del stikker før.

 

Jeg synes det er litt underlig at det ikke er noe tilgjengelig til 360 ennå, greia har jo vært i salg i snart et år?

 

Det spørs om MS kommer til å være så aktiv i TGS, iom at dette mer eller mindre er Sony og Nintendo sin hjemmebane. Det kan jo også være at de ikke heelt har gitt opp Japan ennå og akter å vise muskler under TGS.. Men som sagt ingen indikasjoner ennå..

Lenke til kommentar

Jeg drister meg enda lenger, og sier helst et ratt med Force Feedback. Men, agreed.

Visstnok kommer et offisiellt FFB ratt fra MS, muligens i samband med Forza. Kun et rykte, men det kan jo godt stemme. Og Logitech kommer/har kommet med et ratt med Axial Feedback, hva nå det enn er. Høres litt snodig ut, så jeg lurer på om det er en form for fake feedback.

 

edit: MS rattet er det trådløse grå som ble vist fram på en eller annen messe. Mulig E3, men det husker jeg ikke.

Endret av freke
Lenke til kommentar

Stemmer at MS kommer med et ratt med Force Feedback samtidig med Forza Launch. Det er trådløst, men trenger strøm til ForceFeedback. Men har også batteri, så det kan være helt trådløst, men da blir det kun rumble.

 

Rattet ser i alle fall utrolig herlig ut. Ser ut som god kvalitet, jeg gleder meg til å kjøpe det!

 

Men har jo allerede kommet et OK hvitt ratt fra MadCatz. Det har fått bra på omtaler, og mange liker det :)

Koster vel ca 800KR

Lenke til kommentar

Eg må innrømme at suget etter å få sett noe som helst ifra Killzone2 er stort. ettersom det omsider kom ein herlig konsoll i form av PS2 i hus, kjøpte eg meg Killzone m.flere. Ganske imponert over de de greier å få presset ut av den gamle traveren. Hakking til tusen er det jo,men storkoser meg med spillet ihvertfall :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Square Enix has followed suit with a breakdown of its TGS lineup on its official Web site. Of the six playable console demos announced, half are for the Nintendo DS: Chocobo no Mahou Ehon, Dragon Quest Monsters: Joker, and Final Fantasy III. The remaining titles are Final Fantasy XI running on the PlayStation 2 and Xbox 360, Project Sylpheed for the Xbox 360, and Seiken Densetsu IV for the PS2.

 

The main event videowise appears to be Fabula Nova Crystallis: Final Fantasy XIII and Versus XIII for the PlayStation 3. Visitors will also be able to see footage from Final Fantasy V and Final Fantasy VI, both for the GameBoy Advance, and Final Fantasy VII: Crisis Core for the PSP.

 

http://www.gamespot.com/news/6157084.html?...estnews;title;2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...