Gå til innhold

TGS - Tokyo Game Show 2006 Tråden


Knebel

Anbefalte innlegg

Enda et jRPG?? Kan det ikke heller komme flere vestlige RPG'er. jRPG er for weird for meg :) Zelda er topp, men kan vel neppe kalles RPG.

6859632[/snapback]

 

JRPG er nice syns jeg, elsker de. Men av vestlige RPGs kommer jo Overlord og Fable 2 ihvertfall. Og hvem kan vel glemme Mass Effect trilogien fra Bioware? :dribble:

 

Zelda er nice, kaller det selv for RPG, selvom det strengt tatt er adventure. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gode nyheter for meg. Liker jRPG. Bare karakterene ikke blir for barnslige.

 

Enchanted Arms er ikke så verst egentlig, bortsett fra litt tungvin leveling

 

EDIT: Over nyttår kommer Phantasy Star Universe, et JRPG med turbasert combat. :D

6859662[/snapback]

 

PSU er også et av Segas beste spill på lang tid! Genialt å kombinere online og singleplayer på måten de har gjort! Beste av 2 verdner!

Lenke til kommentar
gode nyheter for meg. Liker jRPG. Bare karakterene ikke blir for barnslige.

 

Enchanted Arms er ikke så verst egentlig, bortsett fra litt tungvin leveling

 

EDIT: Over nyttår kommer Phantasy Star Universe, et JRPG med turbasert combat. :D

6859662[/snapback]

 

PSU er også et av Segas beste spill på lang tid! Genialt å kombinere online og singleplayer på måten de har gjort! Beste av 2 verdner!

6859704[/snapback]

 

 

Har ikke spilt denne serien siden firern. Gleder meg stort til denne..

 

Får bare håpe at vi ikke får et halvhjerta singleplayerspill og et halvhjerta multiplayerspill

Lenke til kommentar
gode nyheter for meg. Liker jRPG. Bare karakterene ikke blir for barnslige.

 

Enchanted Arms er ikke så verst egentlig, bortsett fra litt tungvin leveling

 

EDIT: Over nyttår kommer Phantasy Star Universe, et JRPG med turbasert combat. :D

6859662[/snapback]

 

PSU er også et av Segas beste spill på lang tid! Genialt å kombinere online og singleplayer på måten de har gjort! Beste av 2 verdner!

6859704[/snapback]

 

 

Har ikke spilt denne serien siden firern. Gleder meg stort til denne..

 

Får bare håpe at vi ikke får et halvhjerta singleplayerspill og et halvhjerta multiplayerspill

6859771[/snapback]

 

Såvidt jeg kan forstå fra omtaler fra Famitsu osv. er det visst et veldig bra spill både online og offline. Eneste problemet var trøbbel med serverene i Japan, men så lenge spillet er bra er jeg fornøyd! :thumbup:

Lenke til kommentar

Er vel på tide med en liten bump her, siden TGS nærmer seg styggelig!

 

En liste over 360-spill som skal vises:

 

http://www.news4gamers.com/xbox360/News-9245.aspx

 

 

Det spekuleres i om denne listen er komplett, siden både blue dragon og lost odyssey mangler. Har blitt litt småhypet av lost odyssey de siste dagene, etter all den positive omtalen av demoen, selv om jeg ikke er noen fan av jrpgs!

Lenke til kommentar
Ingen Gears of War ser eg :hmm: . Kanskje det blir spart til X 06 eller noko.

Jaja, dagane framover vert vanvittig spanande altså, MGS 4, FF XIII, Resistance, Heavenly Sword osv. skal visast av dei eg er interessert i! :dribble:

6901189[/snapback]

 

GOW er på listen.

6901214[/snapback]

 

Men som det står nevnt lenger nede på siden, så får vi ikke annet enn en trailer denne gang. Regner med at det blir vist gameplay på X06.

Håper at de viser de kjøretøyene som det har vært snakk om!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...