Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2?

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd med off topic, jeg hadde vel litt skyld der selv, det skal aldri gjenta seg. ;) Tråden ble nok opprettet litt for tidlig, menmen. Prison Break fra nå av.

Jeg må si jeg er ganske spent på hvordan det egentlig blir med Dr. Tancredi. Hun så jo rimelig død ut i forrige episode, men ryktene vil jo ha det til at hun skal være med i sesong 2 også. :ermm:

Lenke til kommentar

Kan kanskje hende det Fidel_Castro, men ærlig talt så synes jeg ikke det. Grunnen for at siste episode ikke var like god som episode 21, var at så mange syntes nettop den nevnte episoden var så god. Ble vanskelig å toppe den.

 

Uansett skal jeg få med meg dette showet i morgen ( i dag) :D

Lenke til kommentar

Gled dere sier jeg bare :yes: Har nå sett episode 1 og spenningen er der, dette lover utrolig bra.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det blir en mindre, nå kan dere lure ;) og det er en ny fyr som gjør at spenningen vil holde seg godt i gang lenge tror jeg, nye fyren er litt for smart hehe
Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Dæven og rå episode. Regner med at faren til Tancredi kommer til å få henne ut av den klemma hu har satt seg sjæl i. Synd at veronica døde da, det var jo litt vel brutalt av serieskaperne og knerte hu allerede nå.

 

Noen som har noen ideer om hvor de kommer til å dra i neste episode eller? De fikk jo ikke skaffa bilen og Scofield har jo ikke sagt til resten av gjengen at han og broren skiller lag med resten av gjenger.

 

T-Bag blir også spennans og følge med på hehe, sykt når du får en dyrelege til å sy på handa igjen.

 

:p

 

Men men gleder meg til neste episode.

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Dæven og rå episode. Regner med at faren til Tancredi kommer til å få henne ut av den klemma hu har satt seg sjæl i. Synd at veronica døde da, det var jo litt vel brutalt av serieskaperne og knerte hu allerede nå.

 

Noen som har noen ideer om hvor de kommer til å dra i neste episode eller? De fikk jo ikke skaffa bilen og Scofield har jo ikke sagt til resten av gjengen at han og broren skiller lag med resten av gjenger.

 

T-Bag blir også spennans og følge med på hehe, sykt når du får en dyrelege til å sy på handa igjen.

 

:p

 

Men men gleder meg til neste episode.

6722225[/snapback]

Og spoilertags er en fin oppfinnelse

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Dæven og rå episode. Regner med at faren til Tancredi kommer til å få henne ut av den klemma hu har satt seg sjæl i. Synd at veronica døde da, det var jo litt vel brutalt av serieskaperne og knerte hu allerede nå.

 

Noen som har noen ideer om hvor de kommer til å dra i neste episode eller? De fikk jo ikke skaffa bilen og Scofield har jo ikke sagt til resten av gjengen at han og broren skiller lag med resten av gjenger.

 

T-Bag blir også spennans og følge med på hehe, sykt når du får en dyrelege til å sy på handa igjen.

 

:p

 

Men men gleder meg til neste episode.

6722225[/snapback]

Og spoilertags er en fin oppfinnelse

6722724[/snapback]

Ehm spisode er allerede sendt i USA for rund 12 timer sida ellerno? Hva ska jeg med spoiler tags da? Må ikke glemme og lese litt vettu "Spoilere for episoder som ikke er sendt i USA skal være i spoilertags!" Og denna er sendt, sa ingenting om episode 2 heller.

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det litt merkelig at de enda har politiet hakk i hæl når det er morgen, akkurat som på den åkeren i sesong finalen "Flight".

Må de ha løpt i 6 timer eller noe da nonstop? Ikke den værste maraton løperen kan greie det engang.

Når PB sesong 1 sluttet var det jo helikopter med lyskaster, politibiler ++ ca 30-40 meter rett bak dem.

 

Synes dette er et litt dumt minus. Kunne lett vært unngått av manusforfatterne. Det bare virker usannsynlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...