Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Var det jeg tenkte meg ja. Latterlig, rett og slett.

Noen her som noensinne har opplevd dette? Eller kjenner noen som har gjort det? Eller kjenner noen som kjenner noen som har gjort det?

Jeg tviler.

8621579[/snapback]

 

 

mhm. de sa det på g-sport jeg prøvde de og skull kjøpe de på unisport. så bare sa jeg, jeg tenker jeg kommer og kjøper de etter på. så sa hu ok men de kan knekke under der siden solen er så tynn hvis du bruker de på kunstgress

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer jo da selvsagt heeelt an på hvordan du bruker de, og om du tar vare på dem. Jeg har selv hatt to par Vapor, og har aldri hatt dette som problem. Heller ingen av de på laget mitt har hatt problemer med dette. Vi spiller også på kunstgress, men dette er ikke noe problem i det hele tatt hvis du bare tar vare på skoene til en viss grad.

Lenke til kommentar
Det kommer jo da selvsagt heeelt an på hvordan du bruker de, og om du tar vare på dem. Jeg har selv hatt to par Vapor, og har aldri hatt dette som problem. Heller ingen av de på laget mitt har hatt problemer med dette. Vi spiller også på kunstgress, men dette er ikke noe problem i det hele tatt hvis du bare tar vare på skoene til en viss grad.

8629212[/snapback]

 

Hvordan mener du man kan ta vare på plastsålen? Har aldri hatt Vapor, men hvis de kan knekke kommer det vel av at de har fått seg en trøkk/smell og da hjelper det vel pent lite om du har vaska og pussa og gnikka de aldri så mye tidligere

Endret av sruben
Lenke til kommentar
Jeg mener da måten du bruker dem på. Det er forskjell på å ta vare på dem, og bare bruke de på kamp/trening, og det å bruke dem til å gå til og fra trening på asfalt, grus og det som verre er.

8632470[/snapback]

 

 

mhm. anbeflaer også og ikke spille på grus med de.

Lenke til kommentar
Trenger forslag til sko:

- Spiller ving

- Har ganske bred fot, men ikke så lang (str. 42 2/3)

- Vil ha en lett sko som er bra til finter, beveglighet o.l.

- Skal brukes på kunstgress og gress

8645508[/snapback]

Jeg vil annbefale puma king. skoen er lett og i skinn! pluss at det er en av de bredeste skoene på markedet.

har predator nå, og må virkelig si at jeg savner kingen, MYE mer behagelig og ballfølelsen er bedre. lettere er den og :)

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe meg nye grussko ;) Det står egentlig mellom predator absolute og Mundial Team. Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe , og vil ikke gå på et "bom-kjøp" nok en gang.. Er ute etter gode sko å skyte i, god å drible i, løpe i, behagelig, god til hælen og ikke minst god kvalitet! :) Dette var vel mye , men dette forventer jeg nesten til en sko. Håper dere som har / har hatt disse skoene kan svare hvordan de er og anbefale de eller ikke.. Jeg vet at predator er deilig i gras, men har ikke prøvd de i grus.. Jeg liker mundial, og håper selvfølgelig de er god! :)

Visst dere svarer kan dere gjerne si hva som er godt å evnt. ikke :)

 

Takker for svar :D

Endret av Sindris1
Lenke til kommentar
jeg tror ikke jeg ville anbefalt absolute i grus, de er så sinsykt tunge.

 

Jeg har hatt disse(under) i ca 1 1/2år og er veldig fornøyd med dem.

http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...ROFILE=Heritage

 

edit:

disse skal vist vere veldig gode har jeg hørt :thumbup:

http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...1&PROFILE=Power

8656934[/snapback]

 

Takk for svar.

 

Har noen her mundial da? er de gode?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...