Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter nye gress sko, hadde Adidas - Absolute Gull/Svart tidligere. Var ganske tilfreds med denne, men kunne tenkt meg å prøve enten

 

Puma - v-Konstrukt GCi 

Puma - King Exec FG

 

Noen som har erfaringer med en av disse Puma - skoene? Hvordan er de i form i forhold til Predator- skoene? Da tenker jeg veldig på hvor brede de er, for Predator passer perfekt til foten min (som er ganske smal)

 

Håper noen kan hjelpe :love:

8557736[/snapback]

¨

Jeg har hatt predator, og har nå V-konstrukt. Må vel nesten si at V-konstrukt er hakket bedre ( i alle fall for min spillestil som ving ). V-konstrukt er vel like brede som Predator, hvis ikke bredere :hmm:

Vil anbefale begge skoene, jeg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vurderer å kjøpe Adidas sko, men jeg vet ikke helt hvilken jeg skal velge, syns disse ser det samme, eller hva sier dere som kanskje har et par av de jeg nevner:

 

-Absolute Predator Trx

-Absolute Predator Trx Deep Space

-Absolute Predator Power

-Absolute Predator Swerve

-Absolute Predator Xtrx

-Absolute Predator X-trx

-Absolute Predator Champions League

8568586[/snapback]

Det der alle samme skoa...

Finn ut hvilken knotter du vil ha og kjøp den fargen du liker best.

Lenke til kommentar

Helt lik er de jo ikke. Power og swerve er litt annerledes, da Powerskoen har en såle som er ganske mye tyngre, for å få et hardere skudd. Swerve skoen har utvidet "skru-sonen", for bedre skru går jeg ut ifra.

Resten er de samme, bare forskjellige knotter og farger.

Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter nye gress sko, hadde Adidas - Absolute Gull/Svart tidligere. Var ganske tilfreds med denne, men kunne tenkt meg å prøve enten

 

Puma - v-Konstrukt GCi 

Puma - King Exec FG

 

Noen som har erfaringer med en av disse Puma - skoene? Hvordan er de i form i forhold til Predator- skoene? Da tenker jeg veldig på hvor brede de er, for Predator passer perfekt til foten min (som er ganske smal)

 

Håper noen kan hjelpe :love:

8557736[/snapback]

¨

Jeg har hatt predator, og har nå V-konstrukt. Må vel nesten si at V-konstrukt er hakket bedre ( i alle fall for min spillestil som ving ). V-konstrukt er vel like brede som Predator, hvis ikke bredere :hmm:

Vil anbefale begge skoene, jeg!

8569030[/snapback]

 

Noen som vet om butikker i Stavanger som har et godt utvalg av Puma fotballsko? slik at jeg kan få prøvd V-konstrukt i helga..

Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter nye gress sko, hadde Adidas - Absolute Gull/Svart tidligere. Var ganske tilfreds med denne, men kunne tenkt meg å prøve enten

 

Puma - v-Konstrukt GCi 

Puma - King Exec FG

 

Noen som har erfaringer med en av disse Puma - skoene? Hvordan er de i form i forhold til Predator- skoene? Da tenker jeg veldig på hvor brede de er, for Predator passer perfekt til foten min (som er ganske smal)

 

Håper noen kan hjelpe :love:

8557736[/snapback]

¨

Jeg har hatt predator, og har nå V-konstrukt. Må vel nesten si at V-konstrukt er hakket bedre ( i alle fall for min spillestil som ving ). V-konstrukt er vel like brede som Predator, hvis ikke bredere :hmm:

Vil anbefale begge skoene, jeg!

8569030[/snapback]

 

Noen som vet om butikker i Stavanger som har et godt utvalg av Puma fotballsko? slik at jeg kan få prøvd V-konstrukt i helga..

8583071[/snapback]

 

De har de sikkert på Paul Hetland på Sandnes ;)

Lenke til kommentar

det kommer ann på person til person, jeg suger i alt når det gjelder fotball liksom. om jeg har bruker ronaldinho skoa, vil jeg aldri klare å de fintene hans. eller om jeg bruker gamsten skoa, så vil jeg aldri klare å slå så gode innlegger som han.

 

egentlig så tror jeg det er deg selv, og ikke skoa. jeg vil ikke tro skoa gjør deg bedre liksom.

 

btw... håper de hvite nike azt laser er ute på markedet, skal som sagt til london neste uke, skulle gjerne fått tak i dem + en eller annen predator sko

Lenke til kommentar
det kommer ann på person til person, jeg suger i alt når det gjelder fotball liksom. om jeg har bruker ronaldinho skoa, vil jeg aldri klare å de fintene hans. eller om jeg bruker gamsten skoa, så vil jeg aldri klare å slå så gode innlegger som han.

 

egentlig så tror jeg det er deg selv, og ikke skoa. jeg vil ikke tro skoa gjør deg bedre liksom.

 

btw... håper de hvite nike azt laser er ute på markedet, skal som sagt til london neste uke, skulle gjerne fått tak i dem + en eller annen predator sko

8585850[/snapback]

 

Noen sko er bedre til en ting ofte, selv om det ikke gjør allverden, så har det litt å si. Jeg tipper jeg skyter 5-10 km/t hardere med Adidas enn med Nike, og de ekstra km/t kommer jeg aldri til å gi fra meg. Ingen grunn til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...