Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har endelig fått ronaldinho skoa. De virket vedlig gode allerede etter en trening, så da tror jeg nok at de nesten blir perfekte etter at de har blitt spilt inn. :D

8698331[/snapback]

 

Å jeg gleder meg til jeg skal kjøpe copa skoa igjen :p

De er faen me meg en av verdens beste sko !

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Vapor i snart 3 år nå, og er kjempe fornøyd. Spiller høyrekant/spiss og har ingenting å utsette på dem. Innlegg og passninger er det ingen problemer med. En for også god ballfølselse med skoene, og for min del hjelper skoen meg litt psykisk også, føler at jeg kan gjøre mer med ballen en om jeg bruker "vanlige sko". Får mer selvtillit. Det er ikke sikkert andre føler det sånn med skoene, men jeg gjør ivertfall det.

 

Det eneste negative med skoen er at den er vondere å bli stemplet på enn med vanlige sko som har tykkere skinn. Men en kan ikke få både lette sko med tykt skinn, det sier seg selv.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om det er store forskjeller på Adidas +F50 og Nike Vapor?

Spiller sentralmidt/Midtstopper og har brukt +F50 den siste sessongen, men de er nå helt utslitt. Skal kjøpe nye, og det er Vapor eller +F50 Tunit det står mellom.

Hater knottesystemet til +F50 skoene, men elsker passformen.

Elsker looken til vapor :love:

den lokale sportforetningen (som suger!) har ikke Vapor i mindre en str. 46 og jeg bruker 43..

Spiller mest på krøllgress (skikkelig, ikke dritt) og har gressko (predator)

Grunnen til at jeg ikke bruker predator på kunstgress er at jeg får vondt i føttene av knottene...

 

Så please, noen som har prøvd begge og kan uttale seg om dette?

Lenke til kommentar
Er Vapor noe tess på kunstgress? Eller ville dere anbefalt noen andre? Takk

8723209[/snapback]

De funker fett på kunstgress! Jeg har brukt de på kunstgrass i 2 år, og har hatt null problemer med de. Det eneste jeg har hørt om er at hælen på Vapor II (Vapor 2 vel å merke, ikke 3) har knekt. Men har ikke hørt noen slags problemer med kunstgress og Vapor III.

Lenke til kommentar
Er Vapor noe tess på kunstgress? Eller ville dere anbefalt noen andre? Takk

8723209[/snapback]

De funker fett på kunstgress! Jeg har brukt de på kunstgrass i 2 år, og har hatt null problemer med de. Det eneste jeg har hørt om er at hælen på Vapor II (Vapor 2 vel å merke, ikke 3) har knekt. Men har ikke hørt noen slags problemer med kunstgress og Vapor III.

8730063[/snapback]

Tusen takk for svaret! Da går jeg for dem. :)

Lenke til kommentar
Hva gjør du med tuppen da? Jeg brukte Vapor II på kunstgress og tuppen ble slitt veldig fort..

8731128[/snapback]

Tuppen på Vapor II har lett for å bli fort slitt på kunstgress, men har ikke hatt noe problem med det på Vapor III.

 

Men jeg ser at noen limer blandt annet, og teiping eller heller ikke så dumt.

Lenke til kommentar

Har tenkt å bestille et par fotballsko nå, men er enda litt usikker på hvilke jeg skal kjøpe . Var på byen idag og sjekket, og fant ut at jeg må ha sko i ca størrelse 42,5 på adidas sko, endrer dette seg hvis jeg sak bestille puma sko? Hvilke bra nettsider finnes for bestilling av fotballsko og hvor lang er leveringstiden på disse?

Edit: har tenkt litt på puma v1.06 er de noe tess? Eller Predator som jeg hadde før, men fikk vondt i hælene etterhvert så er ikke sikkert jeg vil bestille de igjen selv om de var gode.

Endret av 7-up
Lenke til kommentar
Har tenkt å bestille et par fotballsko nå, men er enda litt usikker på hvilke jeg skal kjøpe  . Var på byen idag og sjekket, og fant ut at jeg må ha sko i ca størrelse 42,5 på adidas sko, endrer dette seg hvis jeg sak bestille puma sko? Hvilke bra nettsider finnes for bestilling av fotballsko og hvor lang er leveringstiden på disse?

Edit: har tenkt litt på puma v1.06 er de noe tess? Eller Predator som jeg hadde før, men fikk vondt i hælene etterhvert så er ikke sikkert jeg vil bestille de igjen selv om de var gode.

8741387[/snapback]

 

Jeg trenger 43 1/3 i adidas sko, men bare 42,5 halv i puma. Så for meg virka det som om adidas har litt større størrelser. :hmm::)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...