Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei, for dere som har puma V1, gjør det ikke litt vondt å skyte i lengden pga det tynne stoffet? lurer på å kjøpe den :cool:

8438858[/snapback]

Nei, jeg får ikke vondt i hvertfall. Jeg har hatt MANGE sko og pumane er dem jeg synst er best å skyte med :D . Hvis du skal kjøpe skoa anbefaler jeg deg å kjøpe dem i skinn,jeg har hatt begge typene men den i skinn er hakke bedre :thumbup:

Lenke til kommentar
du kan finne sånne priser både på unisport.dk og prodirectsoccer.com :D

 

har fortsatt ikke bestilt sko..åssen sko burde jeg kjøpe?

8463010[/snapback]

1.Gå på en bra sportsbutikk i nærheten av deg.

2.Test alle skoa.

3.Kjøp dem DU liker best

 

Vanskelig for oss å si hvilken sko som passer best for deg :thumbup:

Lenke til kommentar

hei..

 

Jeg er ny her, men jeg lurer på en ting. Jeg har skoa Predator pulse 2 TRX FG (sølv) og synest de er kjempegode. Det er mitt andre par av de skoa. Men jeg har ett problem. Skinnet "flasser" av! :hrm: På innsiden av storetåa og forran. Kan det ha noe med at jeg har brukt de i vinter, for de blir fort slitt i forhold til tid. Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn, så jeg håper dere har noen gode svar til meg :)

Btw jeg spiller mest på kunstgress av det nyeste slaget.

 

Jeg skal kjøpe nye snart så har dere noen gode tips til meg? Jeg tror jeg går for

Adidas - Absolute FG Rød, for jeg er jo tross alt VELDIG fornøyd med predator.

 

-Takk

Lenke til kommentar

Ingen her inne som har Puma King? :hmm:

de må være de beste skoene ever! har Predator no, å de kommer ikke i nærheten engang, slites fort ut og sitter ikke like godt på foten min (den er ganske brei)

har også et par jalla umbro sko som brukes på grusbaner! men vurderer å brue predatorene på grus, sånn at de blir slitt fortere, og jeg kan kvitte meg med de så fort som mulig, for spør du meg er de sterkt overvurdert

Lenke til kommentar
hei..

 

Jeg er ny her, men jeg lurer på en ting. Jeg har skoa Predator pulse 2 TRX FG (sølv) og synest de er kjempegode. Det er mitt andre par av de skoa. Men jeg har ett problem. Skinnet "flasser" av!  :hrm: På innsiden av storetåa og forran.  Kan det ha noe med at jeg har brukt de i vinter, for de blir fort slitt i forhold til tid. Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn, så jeg håper dere har noen gode svar til meg  :)

Btw jeg spiller mest på kunstgress av det nyeste slaget.

 

Jeg skal kjøpe nye snart så har dere noen gode tips til meg? Jeg tror jeg går for

Adidas - Absolute FG Rød, for jeg er jo tross alt VELDIG fornøyd med predator.

 

-Takk

8463992[/snapback]

Kunstgress har skylda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...