Gå til innhold

Fluer tåler latterlig mye, historien om Anton.

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor folk ikke skviser dem isteden for å kaste dem i veggen :p

6701813[/snapback]

Prøv å fang den i handa en gang, du føler deg stolt.

Du vil fortsette med det.

@ Bundy,jau. Men bare i form av det ordet faktisk betyr :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
irriterende ja, morsomme nei

6701868[/snapback]

Defenetivt irriterende. Men når det blir sånn som dette, så er det så irriterende at der er komisk.

Skrevet
irriterende ja, morsomme nei

6701868[/snapback]

Når det går over lengre tid, får man et litt personlig forhold til flua. Som om man er vant med hverandre, da kunne jeg aldri drept den.

Skrevet

Jeg har bestuttet å ta livet av Anton.

Jeg ser ingen grunn til å la han være i livet, siden han lengre ikke kan fly. Han er også ganske ustødig. Jeg vil ikke pine flua, jeg vil heller ikke kaste den i vekken flere gangen, eller på lyktestolpen.

Skrevet

Jeg og Andreas(AndyF her, rett over meg faktisk) klarte å fange en flue i en tom battery-boks(muligens ikke helt tom), og holdt ham fange mens vi torturerte ham(les: knipsa boksen), men når han kom ut satte han seg på skapet mitt og hvilte litt før han fortsatte å plage meg. Nå lever han heldigvis et liv på stua, og plager meg ikke så jævlig :p

Skrevet (endret)
Jeg har bestuttet å ta livet av Anton.

Jeg ser ingen grunn til å la han være i livet, siden han lengre ikke kan fly. Han er også ganske ustødig. Jeg vil ikke pine flua, jeg vil heller ikke kaste den i vekken flere gangen, eller på lyktestolpen.

6702090[/snapback]

Du kan vel ikke mene det?:O Ville du tatt livet av hamsteren din hvis den var kasta i en lyktestolpe og ikke kunne gå mer?

Husk at budet står på 20 spenn :p

Edit: 8 brukere leser denne tråden nå :D Sier litt om hva slags liv vi har:P

Endret av The_Hurricane
Skrevet

Jeg har lagt til hvordan livet til Anton endte under bildene.

Håper alle kan fra nå av prøve å kaste fluene ut vinduet istedet for å drepe dem. De er faktisk artige krabater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...