Novocaine Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Har en ganske traumatisk opplevelse med F-lock. Da jeg hadde bygget PCen min, som var den første jeg bygde, skulle jeg godta MS sin EULA med F8 elns og F-lock var av. Ble noen traumatiske minutter før jeg fant en fyr som hadde MS-tastatur på MSN. ^^ Litt smart, men alle knappene har man jo rundt om kring på tastaturet ellers. Jeg trenger ihvertfall ikke F-lock. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Når jeg trykker F-lock på tastaturet mitt skiftes alle de vanlige F-snarveiene om til mine egne hjemmelagde snarveier som jeg har bundet til F-tastene. Et enkelt trykk på F-lock og de normale snarveiene er tilbake. F-lock er en herlig knapp. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Hva er f-lock? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Hva er f-lock? 6703784[/snapback] Wikipedia vet alt : http://en.wikipedia.org/wiki/F_lock EDIT: Sjekk dette: http://weblogs.asp.net/jgalloway/archive/2.../29/431762.aspx Testet det, funker flott Endret 19. august 2006 av Patz Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Kan ikke dette løses på en eller anne måte via drivere eller lignende? Burde da være mulig å gjøre via drivere 6701307[/snapback] Jeg har en registerfix som deaktiverer F-lock i oppstarten. Har et tastatur fra Logitech. Dere kan jo forresten klage deres nød til Logitechs tastaturmann. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 F-lock finnes ikke hos meg . Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/08/18...tmote_id=474315 Nettmøte med Mr.keyboard-designer(en) hos logitech. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Har ikke F-lock hjemme men på arbeid og skole. Irriterende? Ja. Er raskere å bruke andre taster eller musa enn de "vidundertastene" som er lagt til.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Sendte spørsmål til nettmøtet, jeg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Er det ikkje mulig å deaktivere eller endre standard oppsett? Heldigvis er F-lock aktivert som standard på mitt Logitech-tastatur. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Sendte spørsmål til nettmøtet, jeg 6704750[/snapback] jeg også Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Startet selv en tråd om dette, men ble bare kalt Teh Wine =P Saken støttes seff. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Digg å kjøre Ubuntu når en har F-lock-tastatur, for da er F-lock alltid på (vanlig F1-F12). Lenke til kommentar
sforum Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 får slenge meg på med de som misliker F-LOCK jeg da! den er alltid på når jeg skrur på pc en..... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2006 Rapporter Del Skrevet 22. august 2006 F-lock er rett og slett grusomt irriterende. Jeg har den ikke på mitt tastatur, men på pappa sitt trådløse Microsoft er den der. Og siden det er trådløst er lysene flyttet over på antenneboksen og denne boksen er gjemt langt bak skjermen. Derfor vet jeg aldri om f-lock er aktivert eller deaktivert. Da snakker vi lotto-spill! Lenke til kommentar
saivert Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) DØD OVER F-LOCK Men personlig så har jeg ikke tastatur med noe så patetisk dilldall på. Koser meg med mitt Logitech Ultra X Media Keyboard jeg. Den har tynne små mediataster øverst noe som ikke går utover størrelsen på tastaturet. Endret 14. november 2006 av saivert Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Støttes. DØD OVER F-LOCK! 6700594[/snapback] QFT. Jeg er med. Mest irriterende da jeg fiksa PC'ene på jobben til mamma og alle tastaturene hadde F-lock. Og det var av så ingenting ble som det skulle være, og jeg glemte det for hver jævla restart og ble mer og mer frustrert. Kill it! Kill it with FIRE!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå