Gå til innhold

Hvor går grensen til hetroseksuelles homotendenser


Canute

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest både en del i Crawfords Sex tråd, og rundt om kring så kom omsider tråden om Anale gleder hos menn. Det er tydlig at vi lever i det i samfunn hvor det ikke lenger finnes grenser på hvor langt man kan gå.

 

finger i rompa er for gays
Ræva mi er enveiskjørt
Herre, en ordentlig mann ville ikke latt det skjedd, ALDRI! Ting skal ikke opp i ræva, men ut av ræva.

Det er tydlig at noen mener at dersom man gjør noe som (før iallfall) var forbeholdt for homofile å gjør, så er man homofil.

 

Så et par svar fra den motsatte enden(no pun intended):

Slike utsagn er for usikre personer som står fast på at de er hetero, men som er redd for at de kan være noe annet.
Noen som burde oppdatere seg litt her ja
Mange homofobe gutter og menn her ser jeg.

Det er her det skjærer seg for meg. De tre første personene har da like mye rett å si det som det å si at det ikke er homofilt. Å bli kalt usikker og homofob er vel å ta det litt vel langt?

 

For å sette det ganske på spissen:

Om dette utvikler seg kan man vel om 20 år høre at man er usikker dersom man IKKE har hatt sex med en mann?

 

Altså, hvor går ville du ha satt en grense?

For meg er det nok å se andre nakne menn i dusjen i svømmehallen.

 

Er jeg den eneste som synes det at å kalle folk usikker, på grunn av de gjerne ikke er like åpne, begynner å bli ganske utdatert? La nå folk få ha sin egen mening og legning for selg selv, om man velger å si dette er det et eget valg!

Endret av Canute
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva posten spør om men skal forsøke å svare mine meninger på det jeg tror det er.

 

Ser ikke helt hvorfor folk knytter det med finger i ræva med gays da :p, er mange damer som liker å stappe fingre inn i rævhølet til menn og mange menn som liker det har jeg fått inntrykk av.

 

Grensen til heteroseksuelles homotendenser? For min del er homsekødding akseptabelt. I tiende klasse stod enkelte å strippa for hverandre og la an på hverandre hele tia i garderoben :p. Alltid like komisk det. På elektro var det alltid mye kødding rundt det og både muntlig og fysisk. Var helt normalt på elektro at en satt seg ved siden av en annen og begynte å beføle han vedsidenav på låret/armen liksom. Ville ikke greit å være homofob der.

 

For å sette det ganske på spissen:

Om dette utvikler seg kan man vel om 20 år høre at man er usikker dersom man IKKE har hatt sex med en mann?

 

Altså, hvor går ville du ha satt en grense?

For meg er det nok å se andre nakne menn i dusjen i svømmehallen.

Skjønner ikke helt hva du mener men vanligvis pleier jeg ikke å gå rundt i dusjen i svømmehallen og se på nakne menn :p (med mindre det er noen jeg kjenner og jeg bevisst skal gjøre det på kødd).

Lenke til kommentar

Ikke noe galt å klå litt på en kompis man er helt sikker på, men da hører det til enten en brakende latter eller felles forståelse for at det var useriøst ment. Jeg vil si det er lettere å legge hånden på låret til en kompis enn en veninne, nettopp fordi det er så uaktuelt å "gå videre" med en kompis. Det er vel derfor man sier at hvis du er sikker på din legning, så tør du å ha fysisk kontakt med personer av samme kjønn. Men jeg skjønner at det du spør om er hvor grensen går. Jeg mener at kyssing (i hvilken som helst form) er ikke-tema når det gjelder hvem som helst andre enn kjæresten, små barn og din godeste mor. En god klem kan man gi hvem som helst, men det føler jeg ikke for å spøke det. Det gjør man i en følelsesladet situasjon. Om det så er sorg eller glede. Å moro-flørte med kompiser er helt greit, men jeg klapser de ikke på ræva. Da gjelder det samme som jeg nevnte først. En lysbetont skuldermassasje eller en "erotisk strykning" på armer og ben gjerne sammen med et hevet øyebryn. Man gjør selvfølgelig ikke dette uten at man er sikker på hvordan mottakeren vil reagere ;) Tror det skal forklare mine grenser ganske godt. Satser på at det var dette du var ute etter.

 

Når det gjelder "finger-i-ræva"-fenomenet så kan jeg bare si at det appellerer ikke til meg, rett og slett. Frister ikke. Ikke fordi jeg er redd for å være "homofil". Bare fordi det virker ganske urovekkende.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Det er her det skjærer seg for meg. De tre første personene  har da like mye rett å si det som det å si at det ikke er homofilt. Å bli kalt usikker og homofob er vel å ta det litt vel langt? 

 

For å sette det ganske på spissen:

Om dette utvikler seg kan man vel om 20 år høre at man er usikker dersom man IKKE har hatt sex med en mann?

 

Enig, enig, enig. Dette med legning tar litt på for enkelte. Er for lett å bli stempla som både homo og homofob i disse dager. Det må snus.

 

__________________________________________________________________

Pleier ikke tulle så mye fysisk med homofili med venner, men det hender jo, og det er jo artig.

 

Selv kunne jeg ha klint med en av samme kjønn, men rompesex finner jeg bare ikke attraktivt, verken med damer eller menn. :p

 

Er jo forskjellig hva man liker, så sånn får man vel være.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

"Bøkke' væra rompis for å suge en kompis, vøtt'!"

 

Fra spøk til rumpeballer. Greia er dette gjelder begge veier. Fordommer og formaninger er noe drit. Den ene behøver ikke å skrike ut at den andre har homofile tendenser bare fordi man er "eksperimentel". Og den andre trenger heller ikke å rope tilbake at personen er homofob og usikker.

Lenke til kommentar
Å "være homofil" er kun en beskrivelse av at man tenner seksuelt på samme kjønn, ikke hvilke kroppsdeler man liker å få stimulert. G-punktstimulans hos menn og homofili har slikt sett ingen direkte sammenheng.

6698754[/snapback]

Sant, så sant. :)

Lenke til kommentar
...velger å tro at det i tillegg ligger emosjonelle (EDIT)"dragninger" (syns følelser passet bra jeg...hehe)  til det samme kjønn.

6698761[/snapback]

Mellom heterofile, ja.

 

Mellom homofile og bifile er det definitivt seksuelle. :wee:

Lenke til kommentar

Med fare for å søple til tråden, men regner da med at homofile og bifile i tillegg til seksuelldragning, har følelser til det samme kjønn?

 

De er vel ikke bare sammen fordi de tenner på hverandre seksuelt, men også følelsesmessig? I så fall blir jo forholdet ganske overfladisk, og det tror jeg de fleste homofilieforhold ikke er...

 

Kan jo nevne at jeg "kjenner" ( :whistle: ) ei som er bisekseksuell, men ikke bifil. Hun tenner seksuelt på jenter, men kan overhodet ikke tenke seg å bli sammen med ei.

Endret av fAight
Lenke til kommentar
Med fare for å søple til tråden, men regner da med at homofile og bifile i tillegg til seksuelldragning, har følelser til det samme kjønn?

 

De er vel ikke bare sammen fordi de tenner på hverandre seksuelt, men også følelsesmessig? I så fall blir jo forholdet ganske overfladisk, og det tror jeg de fleste homofilieforhold ikke er...

 

Kan jo nevne at jeg "kjenner" ( :whistle: )  ei som er bisekseksuell, men ikke bifil. Hun tenner seksuelt på jenter, men kan overhodet ikke tenke seg å bli sammen med ei.

6698851[/snapback]

Jada, det har de, men jeg trodde du sikta til homsekødding mellom heterofile, hehe. :p

Lenke til kommentar
Grensa går i dusjen for meg ja.

 

For folk som er usikkre; gjør som de i "Lange flate baller". De går på en bar for homofile. "Napparre i løken når du ser nakne Kellar a'?

6699096[/snapback]

Off-topic, jeg har møtt han fyren som skulle ha "pause" med dama si, hehe.

 

On-topic: klåing på det samme kjønn blir for mye for meg.

 

Hadde noen av de jeg kjenner hatt fingern i rompa når de ronker så hadde jeg startet å tru at det er en mulighet for at de er homo. Men det hadde ikke forandret noe på vennskapet.

Lenke til kommentar

Har klina med kompiser i fylla ett par ganger. Liker også å bli kilt opp mot rompa, men liker ikke få noe "inn". Er definitivt ikke homo, lar meg bare ikke skremme av at jeg kan oppfattes som homo. Er heller ikke redd for å prøve nye ting. Når det er sagt ville jeg aldri hatt sex med en annen gutt.

 

Edit: Er også flere jenter som har prøvd å stikke fingern opp i rompa mi, er ikke turn-on for min del. Men jeg ELSKER å selv stikke fingern oppi rompa på jenter..

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...