Gå til innhold

Demo av Caesar IV (PC)


Anbefalte innlegg

Var litt skeptisk de første par minuttene. Det virker som om de kun hadde tatt Ceasar 3 og smelt på en litt lurverete men grei 3d-motor. Litt "knotete" å bygge ting, spesielt veier. Og jeg bommer hele tiden med husplassering slik at de kommer 0,5 meter fra veien, og må bygges på nytt. Men etter en halvtime,virker det som det fungerer greit. Er stor fan av Cesar 3-spill (det beste så langt må være Emperor: Rise of the Middle Kingdom!!). Jeg ble nå sittene en time, før Ceasar ble sur og sendte en hær for å knuse meg... :roll:.

 

Btw, noen som fikk vannpumpesystemet til å fungere? Jeg plassete ut en pumpestasjon nede med vannet, men ingen ville jobbe der..Plasserte pumepstasjoner overalt, og sikret meg at det var ledige arbeidere nært nok, men fortsatt er det ikke noe vann å se...bug? :no:

Endret av brsseb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et problem, får ikke installert. Kommer bare til License agreement. Har scrolla opp og ned snart 100 ganger, men får bare valgt " I do not accept". noen som har vært borti det samme?

6706507[/snapback]

 

du må "lese" hele agreement først, så kommer det andre alternativet frem

Lenke til kommentar
Har et problem, får ikke installert. Kommer bare til License agreement. Har scrolla opp og ned snart 100 ganger, men får bare valgt " I do not accept". noen som har vært borti det samme?

6706507[/snapback]

 

Trykk "End"-tasten eller page-down så du kommer HELT i bunnen. Da kommer du videre.

Lenke til kommentar
Har et problem, får ikke installert. Kommer bare til License agreement. Har scrolla opp og ned snart 100 ganger, men får bare valgt " I do not accept". noen som har vært borti det samme?

6706507[/snapback]

 

Trykk "End"-tasten eller page-down så du kommer HELT i bunnen. Da kommer du videre.

6711316[/snapback]

 

nei, det funka ikke heller. uff, og jeg som ville herske over noen plebs :(

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...