Gå til innhold

Hva tok knekken på din Xbox360


Li1

Anbefalte innlegg

Har ikke sett noen tråd på dette, og det hadde vært artig å vite hva din xbox360 døde av, så vi får en slags liste over eventuelle feil man kan møte på.

 

For min del har jeg fra dag 1 hatt problemer med DVDROM'en. Begynte med å få lesefeil på PDZ og PGR3, da boxen mente spillene var mediadisker, og ikke ville fyre spillet. På søndag ville den ikke gjenkjenne cd'er/Dvd'er i det hele tatt, så når jeg dytter inn en gamedisk eller dvd skjer følgende: Reading-->open tray. Thats it. Ikke flere sene kvelder med G.R.A.W på Li1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei si det du. Den begynte bare å fryse i demoer, så i spill,så fraus den ute i dsashbordet.

 

3 flotte røde lys skinnte ein vakker sommersdag :)

6691618[/snapback]

 

Det samme skjedde meg + fikk lesefeil på Fifa litt før frysinga starta.

 

Juul

6692934[/snapback]

Samme skjedde her. Jeg tror det er to mulige grunner til at en får disse lysene. Det første starter med frysning i spill / dashboard. Mao; frysning er et dårlig tegn. Opplevde INGEN frysning de første 3-4 månedene. Det andre kan være å la Xboxen ligge for lenge uten å ta den i bruk. Jeg hadde ikke brukt min på 2-3 uker før jeg slo den på for noen dager siden. Fikk da de tre røde lysene. Jeg hadde lanch konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...