Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har søkt rundt på forumet uten noe egentlig hell..

Men hvor er det billigst og tryggest å handle spill utenfor norges grenser? Spill fra Asia, er dem på engelsk og?

 

Hørt litt om videogamesplus.ca iaffal..

8374551[/snapback]

 

Jeg har japansk utgave av både Resistance og Ridge Racer 7 og begge har vært engelsk både skriftlig og muntlig når det kommer til spillet. Men når det kommer til manualer osv. så er de jo japansk, men det gjør meg ikkeno ;)

Lenke til kommentar

Spør bare her:

Bruker PS3 min ganske lite for tiden, og trenger igrunn pengene, så det er mulig jeg leverer den tilbake på 30-dagers returrett. Synd, liker konsollen virkelig godt, kommer nok til å kjøpe den igjen når jeg har tid til å bruke den. Men har en del spørsmål angående den returretten, vet det er noen her som har benyttet den pga. støy:

- Kan jeg levere den inn i en Elkjøp-butikk når jeg har kjøpt den på elkjøp.no?

- Har alt av emballasje, utenom plasten på kablene. Holder det?

- Call of Duty 3 og Talladega Nights: Får jeg levert tilbake de også eller går det ikke pga. forsegling? Trekker de isåfall noe fra beløpet jeg får igjen?

- Det jeg har kjøpt på PS Store og pengene som ligger inne der, får jeg brukt det igjen når jeg kjøper meg PS3 igjen (Sikkert til høsten).

 

Takker for svar

Endret av gordito
Lenke til kommentar

Det du har lasta ned fra PSstore skal ikke være noe problem. Du kan enkelt logge deg inn med den nye maskinen og hente spill som du har kjøpt. Man kan hente det samme spillet inntil 5ganger.

Vet ikke om retur, men sjekk elkjop.no, de har sikkert en FAQ for akkurat slikt;)

Lenke til kommentar
30 dagers returrett

 

30 dagers full returrett

 

Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og personlig pleieprodukter (barbermaskiner m.m). Husk å ta med kvittering

 

Står ingenting om jeg kan levere den inn på en vanlig Elkjøp-butikk. Får prøve å ringe.

 

Edit: Stengt på kundesenteret.

Endret av gordito
Lenke til kommentar
30 dagers returrett

 

30 dagers full returrett

 

Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og personlig pleieprodukter (barbermaskiner m.m). Husk å ta med kvittering

 

Står ingenting om jeg kan levere den inn på en vanlig Elkjøp-butikk. Får prøve å ringe.

 

Edit: Stengt på kundesenteret.

8382060[/snapback]

 

Ikke noe problem å få byttet den på en Elkjøp butikk så lenge du har kvitteringa og bevis på at du kjøpte den på Elkjop.no... Men veit ikke hvordan reglene er på spillet du allerede har spilt..

 

Hilsen en Elkjøp ansatt

Lenke til kommentar
Ikke noe problem å få byttet den på en Elkjøp butikk så lenge du har kvitteringa og bevis på at du kjøpte den på Elkjop.no... Men veit ikke hvordan reglene er på spillet du allerede har spilt..

 

Hilsen en Elkjøp ansatt

8385633[/snapback]

Sist jeg var på Elkjøp leste jeg på plakaten i returdisken at spill og dvd'er kunne ikke forseglingen være brutt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...