Gå til innhold

Playstation 3 Informasjonstråd!(update 11.02.07)


MagnusW

Anbefalte innlegg

Hva gjør du da når f.eks. "workers" fra Resistance hopper på deg? De må jo ristes vekk..

8256982[/snapback]

 

Kan prøve etterpå. Se om det går med stikkene. Spiller for det meste bare online etter jeg runna det. Men skal vel sikkert gå an å slå av. Fordelen i Resistance nå er jo at denne kontrolleren ikke låser seg slik som orginalkontrollern :p

 

EDIT: Testa i Resistance nå. Bare å bruke trekantknappen det. Virka som at det kicka inn av seg selv, men var jo helt annerledes sens på Logitech kontrollern, men tok litt tilvenning så virket den kjempefint ;) Også noe som er digg er at triggerne er byttet til vanlige knapper, noe jeg ser på som en fordel når det gjelder å bruke kontrollern som BD kontroll :p (for hver gang jeg legger fra meg orginalkontrollern så spoler filmen om jeg ikke er forsiktig :p)

8257049[/snapback]

 

Ville bare rapportere at jeg har 2 sixaxis kontrollere, og ingen av de har låst seg i verken motorstorm, resistance, call of duty 3, fight night 3, def jam eller diverse demoer. Faktisk har de og blu-ray kontrollerene fungerte uten noen problemer. Har heller ikke hørt at dette har skjedd hos mine 2 kompiser som også har fått ps3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://itavisen.no/php/art.php?id=375207

 

Hvis jeg først skal betale 6000 kronrer for en BD spiller skal den faen meg funke..

8259336[/snapback]

 

1. Det er 99,99 % sikkert at om du har en 720p hd skjerm som er kjøpt innenfor Europa så støtter denne skjermen 1080i! Altså du har ikke ett problem!

 

2. Dette gjelder blu-ray filmer som alle er 1080p. Selve ps3 støtter 720P.

 

3. Itavisen er noen idioter.

 

4. Itavisen har ikke peiling.

 

5. Itavisen burde være lagt ned.

 

6. Itavisen makter ikke å lære av de uttallige feilene de har gjort tidligere.

 

7. Ps3 er en av de beste blu-ray spillerene på markedet.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
?? jeg spiller alle spill i 720p, bortsett fra GTHD siden det faktisk ser best ut på min skjerm i 1080i. Så bytter den automatisk over til 1080i når jeg ser film og det ser supert ut!

8259472[/snapback]

 

 

 

 

Velger jeg Automatisk i Display, settes det til 1080i og holder seg der, med untak av spill som kun støtter 720p

 

 

Men mange spill ifra PN Store og på BD støtter 1080i, og jeg får ikke spilt i 720p

 

så da velger jeg 720p i _brukerdefinert_, slik jeg får alt jeg spiller i 720p, da går jo HD filmer til 480p, så da må jeg velge 1080i manuelt når jeg skal se film

Lenke til kommentar
Lastet nettopp ned yellow dog fra terrasoftsolutions.com, og det stod at filen var på 3.3gb, men når den var ferdig lastet ned var filen på 2gb. Har dette skjedd med noen andre?

8259864[/snapback]

 

Kjør en checksum på den da vel. Skal vel ligge en MD5 fil på hjemmesidene deres.

Lenke til kommentar
Lastet nettopp ned yellow dog fra terrasoftsolutions.com, og det stod at filen var på 3.3gb, men når den var ferdig lastet ned var filen på 2gb. Har dette skjedd med noen andre?

8259864[/snapback]

 

Kjør en checksum på den da vel. Skal vel ligge en MD5 fil på hjemmesidene deres.

8260118[/snapback]

 

Ka er en checksum :blush: Kan du linke meg til det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...