Gå til innhold

Får ikkje kontakt med WD ekstern disk.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg kjøpte for nokre veker sidan ein Western Digital My Book Premium 320GB ekstern harddisk frå Netshop. Den har fungert utan problem saman med Compaq-berbaren min (Evo N1020v) med XP SP2 heilt fram til i dag.

 

No hugser eg ikkje akkurat kva som skjedde (litt sløvt, eg veit), men eg prøvde iallfall å opne ei filmfil som låg på disken i VLC, samtidig som eg gjorde noko anna. Resultatet var uansett at systemet låste seg fullstendig, so eg skrudde maskina av ved å halde inne påknappen nokre sekund.

 

Når eg so starta maskina opp att, kom ikkje disken (eller rettare sagt dei tre diskane, ettersom den var partisjonert i tre) opp i Min Datamaskin. Den ville starte å gå (spinne opp), og ikonet for trygg fjerning av maskinvare ville kome fram i systrayen, men ingenting meir skjedde. Eg prøvde å kople disken til på ny, starte maskina på ny, kople til den inkluderte firewireporten på maskina i staden for via PC-kortet, kople til via USB og reinstallere drivarane til disken, alt utan noko endring. Eg prøvde òg å kople den til ei anna maskin, både med USB og firewire, og installere firewiredrivarane på den maskina, men akkurat det same skjedde.

 

Som oftast, når eg prøvde å starte maskina på ny, ville den låse seg, so eg måtte skru den av "manuelt". Det hendte og at maskina låste seg når eg prøvde å bruke trygg fjerning av maskinvare.

 

Er det nokon som har nokon forslag til kva som kan vere årsaka til dette, og kva eg eventuelt kan gjere for å ordne det? Ettersom det ikkje fungerte på den andre maskina heller reknar eg med problemet ligg på sjølve disken.

 

På førehand, takk for svar.

 

MVH

Torbjørn

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må du lete. Hvis det er en ekstern disk du har så er den vel ikke så langt unna tenker jeg :p, kanskje den står på bordet ditt? :p, hvis det er en disk i maskina så prøver du å åpne kabinettet :p, neida. Bare tulla.

 

Hvordan oppstod ditt problem da?

Hva gjorde du før dette problemet oppstod?

 

Husker at jeg fikk samme problem selv en gang med den gamle 300 GB Disken min (Som i dag står i et eksternt kabinett). Når jeg kobla den til en annen pc, så ble den gjort om til dynamisk disk. Det var litt kjedelig, for da missta jeg masse ting som jeg ikke ville misste :( det var synd, men jeg har fått tilbake stortsett alt igjen nå da. Man var litt smart å tok backup her og der, men det meste gikk til en viss plass ja.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har garanti igjen, ta ut disken fra den eksterne boksen og koble den til en vanlig IDE kabel i maskina . Da vil den funke som regel. Bare USB/Firewire kortet som har tatt kvelden.

 

 

Eksterne harddisker er skrale saker spør du meg. Har hatt endel dårlige erfaringer med disse. Eksternt diskkabinett er tingen.

Lenke til kommentar

Har hatt samme tull som deg Incanus hvor en HD forvant og jeg gjorde flg.:

Kontrollpanel >Ytelser og vedlikehold >Administrative verktøy >Datamaskinbehandling >Diskbehandling.

Der så jeg disken min, men den hadde ingen stasjonsbokstav.

Høyreklikka på den og ga den en bokstav. Alt OK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...