Jump to content
Sign in to follow this  
TST

Vinn helikoptertur til HW-LAN

Recommended Posts

Fem heldige HW-LAN-deltakere blir flydd til arrangementet med helikopter.

Les mer

Hehe, eg antar dei frakter vinnarane til ein plass, plukker dei opp med helikopter og flyr dei til hangaren. Hadde blitt dyrt å fly Norge på langs med helikopteret :D

Står i artikkelen at en vil bli hentet et avtalt sted i oslo-området, så en må vel komme seg til oslo for så deretter bli flydd til fornebu hvis en skulle være så heldig å vinne en helikoptertur :)

Edited by icebyte

Artig påfunn! (Personleg føretrekk eg å sitje bak spakane på helikopteret sjølv... :))

6655572[/snapback]

Husk at her har du bare 1 liv....du respawner ikke.

Husk at her har du bare 1 liv....du respawner ikke.

6655719[/snapback]

He he... Ingen fare for det! :) Eg har aldri flydd helikopter i Battlefield 2 (eller noko anna spel for den del), men eg er no utdanna yrkesflygar og har litt over eit par hundre timar i ekte helikopter - og eg aktar å bli pensjonist ein gong, så her skal det ikkje takast nokon sjansar! ;)

Dette var jo nice! Men det skal sies at jeg har hatt mer enn nok timer i fly i det siste (Osle - Helsinki - Shanghai og tilbare 3 uker senere).

Bare jeg ser noe som flyr skal jeg kaste opp :p

Helikoper er jo å foretrekke.. :p

Det er ganske morsomt faktisk...

6660432[/snapback]

Fantastisk moro faktisk. Har gode minner fra mye helikopterflyging i forsvaret. Ingenting er som en infill med en saftig helikoptertur gjennom dalene, 10 m over bakkenivå eller sjøen :)

Edited by Shhhh

Skulle veldig gjerne deltatt på HW-LAN, men jeg er nok desverre i skauen oppi Bardufoss og leker krig på den tiden ^_^

6654968[/snapback]

Bare å søke om permisjon det - skal eg hvertfall. Vi skal jo til samme plassen >,<

Sign in to follow this  

• Create New...