Gå til innhold

World Of Warcraft - Tåpelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Å sitte alene på ett rom og spille spill er ikke akseptert. Å stå i ei kald elv med en pinne og tråd og skaffe fisk man like så godt kunne kjøpt på Rema er akseptert, åja, det går ann å fiske sammen. Men man må passe på å holde kjeften ellers skremmer man jo fisken.

Og å kjøre rundt i små pjuskete biler rundt på gigantiske plener mens man ser ut som man er kledd av blindeforbundet mens man slår små baller rundt er også akseptert. Faktisk er det sett på som litt høyborgerskapslig å gjøre det.

Å bli dratt rundt bak en båt med to pinner på beina, eller ned en bakke for den del, mens man risikerer å dette og slå seg fra sans og samling er sett på som morsomt og spennende. For ikke å nevne, iallefall om man er bak båten, så svelger man endel saltvann noe som er langt fra bra for kroppen. Det er også svært få mennesker å prate med om man ligger å dupper ute i norske fjorder, det er faktisk ganske øde.

Men om du sitter på ett rom og spiller med andre mennesker over internett, nei pokker da er du ett ganske ensomt og stakkarslig menneske ja, tydeligvis.

8421893[/snapback]

Å sammenligne fluefiske med Wow er å gå ALT for langt!

Fluefiske er utrolig sosialt og en får noe igjen for det, som venner, naturopplevelser og gode minner. Hva får dere igjen av å spille Wow? Utenom fedme, kviser og å bli utrolig usosiale??

8449791[/snapback]

WOW er faktisk mer sosialt en å fiske (min mening som flue fisker)

Gode minner får du også i fra wow, å hvor får du fra at vi er utsatt for fedme, har kviser å er utrolig usosial. Kan nesten kalles personangrep. Selv har jeg møtt mange av de jeg er i guildet med, reist til england, svergie og skal snart til nederland. Det er minner det, tror ikke fluefiskinga mi slår det :roll:

8449862[/snapback]

Jeg hadde skjemst dersom jeg hadde sagt det! Er du klar over hvor patetisk det som du nettopp sa er?

Fluefiske og Wow er like forskjellig som ild og vann. Eller så er du en elendig fluefisker som ikke har skjønt hva fluefiske går ut på og har dermed ikke fått gleden av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slutta for en god stund siden å spille wow. Fremdeles mener jeg at det er det beste spillet jeg har spilt, og det var veldig moro når jeg spilte. Både det sosiale og selve spillet i seg selv var meget bra. Det var på en måte to grunner til at jeg slutta å spille det. Den ene var at det etterhvert føltes mer ut som noe jeg bare måtte gjøre for å ikke bli hengende etter, det blei mer en plikt enn noe jeg gjorde for moroskyld. Det andre var at jeg aldri blei helt fornøyd: Jeg spilte hele tiden for å oppnå det-og det itemet, og tenkte hvor fett det skulle bli når f. eks det swordet var i mine hender. Det var selvfølgelig stort å få det nye sverdet, men det gikk ikke lange tida før det var noe enda litt bedre jeg bare måtte ha. Jeg vil sammenligne det med en skitur, hvor det er noen som stadig ligger litt foran meg. Når de stopper for å ta en pause tenker jeg endelig, men så fort jeg kommer fram til dem begynner de å gå igjen.

Etterhvert fant jeg ut at det var kun èn ting jeg trengte å investere i spillet for å bli bedre, og det var tid og atter tid. Og med tanke på at det er et spill som stadig blir oppdatert/gradert, uten å vite hvor langt fram i tid det vil holde på, synes jeg det var like greit å kutte ut og bruke tida på noe annet. Jeg følte at jeg ikke fikk så mye igjen, i forhold til den tida jeg brukte. Mine beste wow dager var i perioden lvl 1-60, hvor det var så mye nytt og spennende. Denne perioden ga meg solide spilleopplevelser :)

Jeg slutta på et tidspunkt hvor jeg ikke hadde hatt tilgang til wow på et par uker, så det var ganske greit å bare skyve det vekk. Nå når jeg ikke spiller lenger, kan jeg med en gang si at jeg ikke har blitt noe mer aktiv eller fornuftig med tanke på hva jeg fordriver tiden med. Men det er godt å ikke føle seg bundet på en måte, og jeg har plutselig veldig mye tid.

Skrevet (endret)
Jeg hadde skjemst dersom jeg hadde sagt det! Er du klar over hvor patetisk det som du nettopp sa er?

Fluefiske og Wow er like forskjellig som ild og vann. Eller så er du en elendig fluefisker som ikke har skjønt hva fluefiske går ut på og har dermed ikke fått gleden av det.

8451053[/snapback]

Hahaha må være det dummeste du har sagt :!:

Du er ikke kvalifisert til å bestemme hva andre finner gøy

Endret av Smeagoldfish
Skrevet
Det andre var at jeg aldri blei helt fornøyd: Jeg spilte hele tiden for å oppnå det-og det itemet, og tenkte hvor fett det skulle bli når f. eks det swordet var i mine hender. Det var selvfølgelig stort å få det nye sverdet, men det gikk ikke lange tida før det var noe enda litt bedre jeg bare måtte ha.

Det tror jeg ganske mange kjenner seg igjen i.. Jeg har ikke gitt meg ennå, men kurven blir flatere og flatere... mer og mer innsats for egentlig marginalt bedre utstyr/opplevelse..

Men raiding i Kar med TS er fremdeles gøy.. Selv om vi bare er på Moroes/Maiden (ikke fått til noen av dem ennå).

Skrevet

8451053[/snapback]

Hahaha må være det dummeste du har sagt :!:

8451083[/snapback]

Takk, skulle akkurat til å si det.

Gleden å gleden, synes det er greit med fluefiske jeg, men setter som regel fisken ute igjen, synes det er enda mer gøy. Hva var så jævla patetisk om det jeg sa. Kan du begrunne litt ? "Fluefiskern"

Skrevet

Ok Mediafreak skal vi se hvem som er patetisk her i denne tråden. Det er jo ikke tvil om at du er brukeren Fluefisker nå. Har sett den brukeren også kaste små kommentarer i wow forumet før som har vært helt usaklige.

For eksempel kunne jeg ha dumpa et innlegg i denne tråden som du har laget.

Sitatt tatt fra deg selv: "Å sammenligne fluefiske med Wow er å gå ALT for langt!

Fluefiske er utrolig sosialt og en får noe igjen for det, som venner, naturopplevelser og gode minner. Hva får dere igjen av å spille wow? Utenom fedme, kviser og å bli utrolig usosiale??"

Hva får deg til å spille Battlefield? Blir du ikke feit, får kviser, og blir usosial om du spiller det da?

Begge spill kan du bruker masse av tid på, det er kun deg selv som setter grenser.

Slike kommentarer du kommer med er bare helt.. :ermm:

Fluefiske og Wow er like forskjellig som ild og vann. Eller så er du en elendig fluefisker som ikke har skjønt hva fluefiske går ut på og har dermed ikke fått gleden av det. Har du i det hele tatt spilt wow og skjønt hva det går ut på? Noen får glede av andre ting en å fiske.

Hahaha må være det dummeste du har sagt

Støtter denne her.

Skrevet
Ok Mediafreak skal vi se hvem som er patetisk her i denne tråden. Det er jo ikke tvil om at du er brukeren Fluefisker nå. Har sett den brukeren også kaste små kommentarer i wow forumet før som har vært helt usaklige.

For eksempel kunne jeg ha dumpa et innlegg i denne tråden som du har laget.

Sitatt tatt fra deg selv: "Å sammenligne fluefiske med Wow er å gå ALT for langt!

Fluefiske er utrolig sosialt og en får noe igjen for det, som venner, naturopplevelser og gode minner. Hva får dere igjen av å spille wow? Utenom fedme, kviser og å bli utrolig usosiale??"

Hva får deg til å spille Battlefield? Blir du ikke feit, får kviser, og blir usosial om du spiller det da?

Begge spill kan du bruker masse av tid på, det er kun deg selv som setter grenser.

Slike kommentarer du kommer med er bare helt..  :ermm:

Fluefiske og Wow er like forskjellig som ild og vann. Eller så er du en elendig fluefisker som ikke har skjønt hva fluefiske går ut på og har dermed ikke fått gleden av det. Har du i det hele tatt spilt wow og skjønt hva det går ut på? Noen får glede av andre ting en å fiske.

Hahaha må være det dummeste du har sagt

Støtter denne her.

8451446[/snapback]

Støttes helt, folk har så klart forskjellige meninger om hva som er gøy ..

Skrevet (endret)

Du har enda ikke lagt inn ordre på en fin "Supr defndrs of tah intrnt" T-Shirts, Mediafreak. Virker som du virkelig trenger en slik med tanke på dine innspill er i WoW-delen av forumet.

Lurer litt på hvorfor du egentlig kommer her å skriver om fluefisket og diverse andre naturopplevelser til oss som er fortapt i djevelskapet til Blizzard? Det vil jeg gjerne høre, ikke hvordan jeg kan slutte eller hvordan fritidsaktiviteter DU vil at JEG skal bedrive.

PS: Når ble det sosialt og henge rundt i en halvmeter dyp elv med gummibukser trødd oppover fotene og være musestille i flere timer for å ikke skremme fiksen?

Endret av Zo9X
Skrevet

Hva som er sammenligningen med WoW og fluefiske vet jeg ikke, men når du fluefisker står du nå der og er helt stille, og sier noen et ord for de "hold kjeft" tilbake. Fluefiske er om konsentrasjon, lande fluen rett og få den største fisken. Det er frilufts aktivitet, men er ikke så sosialt som det fremkommer her i tråden. Skulle likt å se 200 fluefiskere stå på samme banke og kaste flua etter samme fisk.

Altså, spørsmålet er vel heller, hvis WoW er så tåpelig, hvorfor gidde å skrive på et WoW forum? Og om WoW er så tåpelig, har vel heller ikke de som er "motstander" latt seg besudle av slikt djevelskap? Og har de ikke prøvd WoW, hvordan står de da i posisjon til å bedømme WoW som tåpelig?

Jeg har spillet MMO en stund, og koset meg meget med det. Jeg spiller WoW når jeg har lyst, f.eks på vinterstid når fluefiske ikke er mulig og isfiske heller ikke mulig, f.eks. Jeg er lei av at folk skal komme inn å direkte kalle meg "tåpelig" fordi mine interesser ikke stemmer overens med deres. Alt er tåpelig da, fra person til person. Noen finner da fluefiske tåpelig, andre finner fluebinding tåpelig. Jeg for min del nyter det jeg liker å gjøre og driter i hva andre sier.

Kall meg tåpelig, bryr meg mitt på en plass der sola normalt aldri skal skinne.

Skrevet
Hva som er sammenligningen med WoW og fluefiske vet jeg ikke, men når du fluefisker står du nå der og er helt stille, og sier noen et ord for de "hold kjeft" tilbake. Fluefiske er om konsentrasjon, lande fluen rett og få den største fisken. Det er frilufts aktivitet, men er ikke så sosialt som det fremkommer her i tråden. Skulle likt å se 200 fluefiskere stå på samme banke og kaste flua etter samme fisk.

Altså, spørsmålet er vel heller, hvis WoW er så tåpelig, hvorfor gidde å skrive på et WoW forum? Og om WoW er så tåpelig, har vel heller ikke de som er "motstander" latt seg besudle av slikt djevelskap? Og har de ikke prøvd WoW, hvordan står de da i posisjon til å bedømme WoW som tåpelig?

Jeg har spillet MMO en stund, og koset meg meget med det. Jeg spiller WoW når jeg har lyst, f.eks på vinterstid når fluefiske ikke er mulig og isfiske heller ikke mulig, f.eks. Jeg er lei av at folk skal komme inn å direkte kalle meg "tåpelig" fordi mine interesser ikke stemmer overens med deres. Alt er tåpelig da, fra person til person. Noen finner da fluefiske tåpelig, andre finner fluebinding tåpelig. Jeg for min del nyter det jeg liker å gjøre og driter i hva andre sier.

Kall meg tåpelig, bryr meg mitt på en plass der sola normalt aldri skal skinne.

8454831[/snapback]

Tråden heter da World Of Warcraft - Tåpelig? så dette er det rette stedet til å ta opp dette...

Skrevet

Om du leser det han skriver og setter det i sammenheng med resten av det som blir sagt her så er greia dette:

Hvis World of Warcraft er så tåpelig? Hvorfor gidde å skrive noe på et WoW forum? I det hele tatt er denne tråden ganske tåpelig

Skrevet
Tråden heter da World Of Warcraft - Tåpelig? så dette er det rette stedet til å ta opp dette...

8458645[/snapback]

Joda, tråden er jo rett, godt gjort det da. Men jeg spurte vel ikke om tråden, men heller hvorfor ta opp at WoW er tåpelig i et forum dedikert til World of warcraft. Altså totalt unødvendig å ta slike ting opp i et forum dedikert til World of warcraft. Er som å være kattehater men likevell sette seg i et bur med løver og klage over hvor stygg de er. Du får hodet revet av til slutt, om det er fordi det du sier er styg eller at du bare lukter umenneskelig godt er vel noe man kan diskutere.

Skrevet (endret)
Alt skal visst i samme tråd... :hrm:

Blogg-entry og ganske mange ulike synspunkter her.

8483209[/snapback]

Mest dustete bloggen jeg har lest.. Men ett poeng er det:

der det nevnes at folk har behov for å hevde seg siden de er tapere i det ekte liv ( ja står det i en av kommentarene )

Vet du hvem disse personene er? Ja det burde du vite. Det er deg og alle andre som har null bedre å gjøre enn å poste slikt ubrukelig materiale på et forum. Hvorfor bryr du deg egentlig? Gå ut å ha det gøy med vennene dine?

Om du har noen da..

Så kan vi andre spille og kose oss ved siden av alt det andre som skjer.

Endret av Smeagoldfish
Skrevet
steffenz, hva er poenget med tråden? Hva er det du vil fram til?

La folk spille det de vil, ikke bry deg om de siden det irriterer deg så innmari.

Syntes det bare er dumt å lage tråder som disse. Du sier

"Jeg er så irritert og så møkkalei at jeg kjenner jeg har mest lyst til å knuse tastaturet mitt og skrike faen det beste jeg har lært."

Hvorfor? Gi meg en grunn til at DU skal "bestemme" hva andre skal eller ikke.

LA FOLK SPILLE DET DE VIL - LA FOLK GJØRE DET DE VIL - LA FOLK FÅ VÆRE SEG SELV

Så lenge det ikke går utover andre kan det vel ikke være så gresselig fært? Faktisk får jeg lyst til å knuse tastaturet mitt og skrike faen når jeg leser tråden din. Blir helt matt. Makan!

6649274[/snapback]

Ja da jeg er ikke akkurat en moderator her heler men du burde roe deg ned litt bare fordi du ikke vet hva denne tråden er til trenger du ikke klikke helt :nei:

Skrevet
Ja da jeg er ikke akkurat en moderator her heler men du burde roe deg ned litt bare fordi du ikke vet hva denne tråden er til trenger du ikke klikke helt :nei:

8484412[/snapback]

Helt riktig, du er så definitivt ikke moderator. En moderator som brukte denslags billig argumentasjon ville ikke beholdt jobben lenge. Er du også blant de som saboterer diskusjoner ved å si "ikke skrik" eller "ikke bli så sinna"? Denslags psykologiske triks er å synke veldig dypt...

Skrevet (endret)

8483209[/snapback]

der det nevnes at folk har behov for å hevde seg siden de er tapere i det ekte liv ( ja står det i en av kommentarene )

Vet du hvem disse personene er? Ja det burde du vite. Det er deg og alle andre som har null bedre å gjøre enn å poste slikt ubrukelig materiale på et forum. Hvorfor bryr du deg egentlig? Gå ut å ha det gøy med vennene dine?

Om du har noen da..

8483950[/snapback]

Jøye meg... :hmm:

Jeg spiller selv WoW og har stor glede av det.. Posten din sier vel mer om deg enn noe annet. Velkommen til ignore.

Endret av pax1
Skrevet

8483209[/snapback]

Om du har noen da..

8483950[/snapback]

Jøye meg... :hmm:

Jeg spiller selv WoW og har stor glede av det.. Posten din sier vel mer om deg enn noe annet. Velkommen til ignore.

8484636[/snapback]

Ignore? Det var virkelig modent..

Men serr.. Er møkklei av at folk skal KONSTANT komme her på forumet å poste linker med 94.6% bullcrap i seg, blir for dumt at noen finner ut at wow er noe dritt og skal da leke jesus og fortelle hvor dumme og idioter alle andre er..

Det kan du og resten faenmeg holde dere for gode til.

Og som en sluttnotis. Jeg forsvarer ikke wow med nebb og klør da jeg ikke lenger spiller spillet, men synes det er helt forkastelig at alle dere andre skal absolutt rakke med på de som fortsatt spiller det med alle midler.

Skrevet

8451053[/snapback]

Vet du hva jeg skjemmer meg over MediaFreak? Det er deg, du er av samme rase som meg, du har desverre så og si de samme genene som meg og til tross for at du er trangsynt, dømmende, frekk og ufordragelig nyter du de samme rettighetene som meg.

Han er elendig fluefisker som syns wow er bedre? Skal jeg ikke like så godt si du er en elendig WoW'er? Det er nøyaktig det samme, bare andre veien. Mot deg, din hobby istedefor mot noen andre og deres hobby.

Alt i alt er du ett prakt eksempel på en ufordragelig bedreviter som tror dine meninger gjelder for alle andre og at alle skal innrette seg etter. Du ser også ut til å ha en ufattelig evne til å lese noe, bli fornærmet sur og grinete for så å hoppe pent over poenget for så å pirke på små detaljer. Når du leser det jeg skriver, og ikke begynner å sitte og syte, men heller får med deg poenget kan vi snakke mer om Warcraft. Til da får vi heller snakke om hvor hårsår du er og hvordan du liker å hakke på andre, men ikke takler å bli hakket på selv. Om du snakker nedsettende om WoW får du nesten tåle at andre snakker nedsettende om fluefiske.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...