Gå til innhold

World Of Warcraft - Tåpelig?


Anbefalte innlegg

Å komme inn hit å si, "World Of Warcraft - Tåpelig!" Er like idiotisk som om du skulle gått forbi noen kolegaer på jobben som satt ute å røyket å sagt; "Røyking - Tåpelig!".

Du blir neppe populær og det vil ikke utrette noe som helst. Uavhenigig om hvor rett du egentlig har. Avhengighet er alt for komplisert til at man kan tro man vil gjøre undre ved å prøve å åpne opp øynene til folk.

Å når man angriper noe som ett spill mange spiller, men folk flest ikke har problemer med. Men fortsatt generaliserer problemet og drar ting ut av proposjoner er det ikke rart man får opphetede diskusjoner og skitt kasting. Noe som bare heller bensin på bålet i flere ender. Det blir i grunn som om noen skulle valgt å kalle alle som drikker alkohol, alkoholikere. Men vi vet at det blir feil uavhening av om noen har eller får større problemer enn andre.

 

Bottom line er i grunn at å diskutere dette blir meningsløst. Du kan godt starte en tråd som tar opp ett avhenigighets problem som for eksempel røyking. Men du vil ikke oppnå noe med det. Folk har forskjellige meninger om hva som er viktig for dem og ikke, å du kan ikke gjøre noe med det.

6675989[/snapback]

 

Røyking er jo helseskadelig og ødelegger slimhinnene betraktelig som luker bort virus blant annet.

 

WoW er ikke vanedannende, MMORPGS i en helhet er vanedannende. Men WoW er et veldig DÅRLIG utviklet MMORPG spill, så ja det er tåpelig på mange måter.

6682442[/snapback]

 

At mmorpgs i sin helhet er vanedannende er hva jeg har prøvd å si hele tiden (om enn kanskje vært klarere på det i andre tråder). Det er bare at WoW blir eksemplet her. Av flere grunner. Men at dette har vært en kjent problemstilling siden mmo'enes morgen er ett faktum.

 

Hvorvidt WoW er dårlig eller ikke har derimot ingenting med disse diskusjonene å gjøre. Greit, spillet kommer til kort både her og der. Men det er millioner av mennesker der ute som ikke er enig med deg når du sier det.

Disse diskusjonene har avhengighets problemene som kan oppstå som tema.

Ikke hvorvidt du liker spillet WoW eller ikke.

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow er et bra spill, for de som ikke har prøvd, vennligst "shut the piehole" ang det spillet før du har prøvd det selv, jeg slutta fordi jeg jeg syns det å bare få epic begynte å bli seriøst kjedelig, besides, blizzard har virkelig rota til den orginale warcraft historien imo...bare se på den expansion packen som kommer, wow og alle andre online spill er bra og kult for de som har det morsomt, man må bare passe på at man klarer å holde seg på et vist nivå og ikke melder seg ut av virkligheten, en fin start er å ha en jobb å gå til, da kan du ikke bare spille hele tiden, jeg syns det er en smule teit å starte et oppstyr om dette spille, du kommer ikke til å oppnå en DRITT! det finnes flere millioner av spillere, ingen bryr seg, posten var nesten litt provoserende.

 

Jeg spiller ikke wow lengre fordi jeg ikke syns det er artig lengre...det andre gjør med sitt liv for være dems deal, når kamerater melder seg ut er det en ting å gjøre, ta pcen whatever, dra ham i håret ned på byen for en pils om du må bruke rå makt=P

Lenke til kommentar
World of Warcraft er en av de mest elendigste MMORPG som har kommet ut på markedet, både teknisk og spillmessig sett. Men grunnen til at så mange liker det er pga de liker hjernedød underholdning alla Diablo 2 Hack n Slash grinding. Tror veldig få er klar over sykt det er å bruke så mange timer på noe så ekstremt teit.

6649864[/snapback]

lololol?

hack n slash grinding i WoW? WTF

Lenke til kommentar
World of Warcraft er en av de mest elendigste MMORPG som har kommet ut på markedet, både teknisk og spillmessig sett. Men grunnen til at så mange liker det er pga de liker hjernedød underholdning alla Diablo 2 Hack n Slash grinding. Tror veldig få er klar over sykt det er å bruke så mange timer på noe så ekstremt teit.

6649864[/snapback]

lololol?

hack n slash grinding i WoW? WTF

6708233[/snapback]

 

Kan ikke si meg helt enig i den heller.....wow er da ikke hack and slash, det kommer ann på åssen du vil spille spillet det.;)

 

Også enig med at folk skal få lov til å gjøre som de selv vil uten at folk skal bry seg hele tia, det er altfor mye propaganda ang mmo's og alt egentlig...feks han fyren som tok livet sitt ved dataen etter at han hadde spilt EQ for lenge og ble sosialt uintelligent...ja greit han gjorde det, men det er jo ikke dermed sagt at alle vil gjøre det.....jeg irriterer meg noe jævlig over rånere men jeg går ikke bort til dem å sier at de kan dra pokker i voll for det (no offense til de som liker å råne).

Lenke til kommentar
jeg irriterer meg noe jævlig over rånere men jeg går ikke bort til dem å sier at de kan dra pokker i voll for det (no offense til de som liker å råne).

 

Hehe, dem kan vere irriterende noen av dem ja :p

 

Jeg synest det er kjekt å råne jeg, eneste jeg hater er den forbanna teknomusikken dem spillere.

 

Jeg irriterer meg også veldig over når en person sier: "Det er ikke sunt, å spille WoW 7 timer om dagen, man burde gjøre mer utav livet sitt"

 

Så kommer noen hissige spilelre som kanskje spiller så mye hver dag og føler seg truffet, begynner å hyle å skrike om at det er deres liv. Jeg blir mest irritert av den siste personen egentlig.

 

Mener selv man burde prøve andre ting i livet enn det å spille en masse dataspill. Nei jeg mener ikke bare å drikke seg full eller hva dere skal komme i mot meg med nå. Dette er bare min mening, dere skal selvsagt få gjøre som dere vil. Men kan jo prøve å gjøre andre ting også.

 

Dette er en post bare ment til dem som spiller VELDIG mye. Andre som skal flame meg med att jeg skal bestemme over andre sine folks liv osv. velkommen, gøy diskutere.

Lenke til kommentar
jeg irriterer meg noe jævlig over rånere men jeg går ikke bort til dem å sier at de kan dra pokker i voll for det (no offense til de som liker å råne).

 

Hehe, dem kan vere irriterende noen av dem ja :p

 

Jeg synest det er kjekt å råne jeg, eneste jeg hater er den forbanna teknomusikken dem spillere.

 

Jeg irriterer meg også veldig over når en person sier: "Det er ikke sunt, å spille WoW 7 timer om dagen, man burde gjøre mer utav livet sitt"

 

Så kommer noen hissige spilelre som kanskje spiller så mye hver dag og føler seg truffet, begynner å hyle å skrike om at det er deres liv. Jeg blir mest irritert av den siste personen egentlig.

 

Mener selv man burde prøve andre ting i livet enn det å spille en masse dataspill. Nei jeg mener ikke bare å drikke seg full eller hva dere skal komme i mot meg med nå. Dette er bare min mening, dere skal selvsagt få gjøre som dere vil. Men kan jo prøve å gjøre andre ting også.

 

Dette er en post bare ment til dem som spiller VELDIG mye. Andre som skal flame meg med att jeg skal bestemme over andre sine folks liv osv. velkommen, gøy diskutere.

6708555[/snapback]

 

/agree /cheer =P=P JADA, JEG VAR WOW ADDICT FØR!!=P

Lenke til kommentar
LA FOLK SPILLE DET DE VIL - LA FOLK GJØRE DET DE VIL - LA FOLK FÅ VÆRE SEG SELV

/signed

6708206[/snapback]

Joda, dere får gjøre var dere vil, men det kalles å oppfordre til diskusjon. Hvorfor spiller dere fortsatt WoW? Avhengige? Fasinert av etellerannethvafaendetkanvære? Gi meg en saklig grunn på hvor jeg burde spille WoW. Det er sosialt? Neppe. Det er unikt? Ikke helt, nei. Det er gøy? Ey.. likevel ekstremt vanedannende og kan anses som bortkastet tid.

WoW er som sagt tidligert et bra spill, men ekstremt overvurdert. Det er til de grader skrytt skyhøyt opp og mottatt kvasireligiøs oppmerksomhet, at jeg lurer på om jeg går glipp av noe. Men jeg gjør vel egentlig ikke det. Da halve befolkningen i WoW består av totalt idioter og intetanende kjerringer.

Ja, jeg har spilt mye WoW. Jeg har peiling.

 

Pwnd.

 

Greit, det var en latterlig post. :ermm:

Lenke til kommentar
LA FOLK SPILLE DET DE VIL - LA FOLK GJØRE DET DE VIL - LA FOLK FÅ VÆRE SEG SELV

/signed

6708206[/snapback]

Joda, dere får gjøre var dere vil, men det kalles å oppfordre til diskusjon. Hvorfor spiller dere fortsatt WoW? Avhengige? Fasinert av etellerannethvafaendetkanvære? Gi meg en saklig grunn på hvor jeg burde spille WoW. Det er sosialt? Neppe. Det er unikt? Ikke helt, nei. Det er gøy? Ey.. likevel ekstremt vanedannende og kan anses som bortkastet tid.

WoW er som sagt tidligert et bra spill, men ekstremt overvurdert. Det er til de grader skrytt skyhøyt opp og mottatt kvasireligiøs oppmerksomhet, at jeg lurer på om jeg går glipp av noe. Men jeg gjør vel egentlig ikke det. Da halve befolkningen i WoW består av totalt idioter og intetanende kjerringer.

Ja, jeg har spilt mye WoW. Jeg har peiling.

 

Pwnd.

 

Greit, det var en latterlig post. :ermm:

6708753[/snapback]

 

pwnd og pwnd du....vel...det er jo sosialt, siden mange mennesker i dag kommuniserer over internet vil det jo være sosialt, men på en annen måte, vitsen med wow, vel for folk som syns det er gøy enkelt å greit....vanedannende..ja helt enig, har spilt det litt over et år, men å flame spillerne for å spille er teit, men derimot å gi dem en tanke vekker er noe annet;) når jeg da sier tanke vekker, så mener jeg at man skal ta opp temaet på en seriøs måte sitede for å si idiotiske ting, som wow er dumt osv....mye bedre hvor en Eks avhengi spiller eller noe utaler seg, jeg skal love deg at jeg ble forbanna når folk så sånne ting til meg^^

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Soth: Mens du ser på reklamene på tv2 spiller vi andre WoW.

Sosialt? Ja. (Sitter med venner på skype)

Nytt? Nei, kanskje ikke, men hvem bryr seg om det når man synes det er kjekt?

Edit: Kommunikasjon over internet kan vere sosialt jo.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

lar meg smått irritere når man bruker fraser som bortkasting av tid.... hva er vel bortkasting av tid egentlig? og hvor bestemmes det hva en skal bruke sin tid på? kom gjerne med link :D

 

Hvorvidt det er tåpelig å spille WoW kontra andre ting er ikke et verdig diskusjonstema.. og det som foregår på denne tråden er ikke diskusjon heller. Knapt en brøkdel av postene her har et snev av argument i noen retning.

 

PS! kasta jeg bort tid med å skrive dette også nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
lar meg smått irritere når man bruker fraser som bortkasting av tid.... hva er vel bortkasting av tid egentlig? og hvor bestemmes det hva en skal bruke sin tid på? kom gjerne med link :D

 

Hvorvidt det er tåpelig å spille WoW kontra andre ting er ikke et verdig diskusjonstema.. og det som foregår på denne tråden er ikke diskusjon heller. Knapt en brøkdel av postene her har et snev av argument i noen retning.

 

PS! kasta jeg bort tid med å skrive dette også nå?

6708816[/snapback]

 

Åja, der kunne du faktisk ha sprunget bort til naboen og sagt hei, med mindre du skriver hinsides raskt :roll:

Lenke til kommentar
lar meg smått irritere når man bruker fraser som bortkasting av tid.... hva er vel bortkasting av tid egentlig? og hvor bestemmes det hva en skal bruke sin tid på? kom gjerne med link :D

 

Hvorvidt det er tåpelig å spille WoW kontra andre ting er ikke et verdig diskusjonstema.. og det som foregår på denne tråden er ikke diskusjon heller. Knapt en brøkdel av postene her har et snev av argument i noen retning.

 

PS! kasta jeg bort tid med å skrive dette også nå?

6708816[/snapback]

 

Åja, der kunne du faktisk ha sprunget bort til naboen og sagt hei, med mindre du skriver hinsides raskt :roll:

6708824[/snapback]

 

hehe.. har ikke drevet mye med touch så hadde nok rukket det ja :D

Lenke til kommentar
Soth: Mens du ser på reklamene på tv2 spiller vi andre WoW.

Sosialt? Ja. (Sitter med venner på skype)

Nytt? Nei, kanskje ikke, men hvem bryr seg om det når man synes det er kjekt?

Edit: Kommunikasjon over internet kan vere sosialt jo.

Du lever av vitser ser jeg.

 

Kommunikasjon over internett er ikke sosialt (verken voicechat eller chat), det kan diskuteres i en viss grad, dog det vil aldri ha samme effekt som direkte kontakt, derfor vil jeg ikke kalle WoW sosialt. Joda, det hender folk møter hverandre i det ekte liv gjennom et spill, men det er skjeldent og gjør fortsatt ikke selve spillingen sosial.

Foretrekker å bruke bot opp til lvl 60 siden jeg ikke har så mye tid å ønsker ikke kaste bort tid til å gjøre questene på nytt. :cool:

 

Driter oppi om det er cheat, liker denne måten fordi da får jeg tid til andre ting.

6708828[/snapback]

Hell yeah!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...