Gå til innhold

Mitt merkelige sår


Abnegation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rent hypotetisk:

 

Sett at mobiltelefonen min datt i toalettet til morgen i dag, og jeg stakk hånden med såret på i do og tok opp telefonen.

 

Hvor mye vil dette ha å si på min videre overlevelse på jorden?

6635141[/snapback]

 

 

Du har nok fått en kraftig radioaktivitet i håndens kjerne og vil derfor dø innen 3 timer og 33 minuter og 15 sekunder. :)

Lenke til kommentar
Vent å se, dette kan bli morro :)

 

 

Eventuelt dra til legen.

6635058[/snapback]

Støttes :!:

 

Men tror ingen har nevt legen enda.. herregud, vet dere ingenting om sår dere da! :ermm:

Gå til legen og spør hvor lenge du kan vente før du gjør noe. Det er ikke vits å haste noe :)

Lenke til kommentar
Back on track.. Hvordan startet dette?

6635194[/snapback]

med noe som ligna på et myggestikk. Neste mårra så det ut som et myggestikk på størrelse med en enkroning, og så begynte det å væske, og så åpna det seg. :thumbup:

6635211[/snapback]

 

Har du plukka i såret? ..drit i det. Om jeg får hudplager av noen sorter så peiser jeg bare på med aloe vera i så ren blanding som mulig. Locobase er også jævlig bra hvis det klør. Jeg er ikke akkurat noe ekspert på området, og hvis såret er slik akkurat nå som det ser ut på bildet bør du ikke ha noe i det unntatt "Klorhexidine" som er et skyllemiddel.

 

Verandaen hjemme bruker etter lang tid uten olje å få treskader og fliser som likner forbausende mye på det såret du har. Det jeg gjør da er at jeg bruker høytrykkspyler for så å olje hele overflaten med linolje. Ikke gjør det med hunden din! :no:

Lenke til kommentar

6635211[/snapback]

 

Har du plukka i såret? ..drit i det. Om jeg får hudplager av noen sorter så peiser jeg bare på med aloe vera i så ren blanding som mulig. Locobase er også jævlig bra hvis det klør. Jeg er ikke akkurat noe ekspert på området, og hvis såret er slik akkurat nå som det ser ut på bildet bør du ikke ha noe i det unntatt "Klorhexidine" som er et skyllemiddel.

 

Verandaen hjemme bruker etter lang tid uten olje å få treskader og fliser som likner forbausende mye på det såret du har. Det jeg gjør da er at jeg bruker høytrykkspyler for så å olje hele overflaten med linolje. Ikke gjør det med hunden din! :no:

6635249[/snapback]

 

er det du gjør mot hunden din, syke menneske :no:

 

 

 

:p

 

 

 

ops, litt qoutekrøll

Endret av Tøffe-Tetra
Lenke til kommentar
Rent hypotetisk:

 

Sett at mobiltelefonen min datt i toalettet til morgen i dag, og jeg stakk hånden med såret på i do og tok opp telefonen.

 

Hvor mye vil dette ha å si på min videre overlevelse på jorden?

6635141[/snapback]

 

Telefonrør, håndttaket til kjøleskapet og microen, mobilen, tastaturet og datamusa di har en mye større bakterieflora enn toalettet ditt. Hadde jeg vært deg hadde jeg skylt såret med klorhexidin, satt på plaster og gått til legen med det.

Lenke til kommentar

Hahaha, det der ser ut som en slitasje på huden der hånda hviler når du holder musa. Mitt forslag: Spill mindre pc :D

 

Telefonrør, håndttaket til kjøleskapet og microen, mobilen, tastaturet og datamusa di har en mye større bakterieflora enn toalettet ditt. Hadde jeg vært deg hadde jeg skylt såret med klorhexidin, satt på plaster og gått til legen med det.

6635389[/snapback]

Når skal folk slutte å bruke det idiotiske argumentet der? Større bakterieflora betyr ikke automatisk større fare. Imotsetning til bakteriene i doskåla er de du finner overalt på huden og følgelig på telefoner/mobiler osv som regel ufarlige.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...