Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

No-Xplode fungerte på meg, men det var nok bare koffeinet, b-vitaminene, taurin og selvsagt kreatinet som gjorde virkningen og ikke NO2, som ser ut til å være bullshit.

 

[edit]

Interestingly, the NO2 group threw an average of 19 pounds onto their bench 1RM, while the placebo group added less than a six pound mean. Does it seem strange to anyone else that this supplement alone supposedly added an average of more than 13 pounds to bench press 1RM over placebo without a concomitant change in muscle mass? This would indicate that the changes are strictly neural in origin, which gets quite complicated and goes beyond the scope of this article.

Hm, merkelige resultater. Det er jo ganske signifikant forskjell det der. Skjønner ikke helt hvordan det skjer uten at muskelmassen øker, det hele er litt mistenksomt for å si det sånn.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
No-Xplode var omtrent like dyrt som fra web-shop, så jeg droppet det.

 

Kjøpte derimot ca 4,6kg proteiner for 450 kroner. Merke: noe halvveis random greier.

8964861[/snapback]

Du får mer bruk for proteinpulveret ;)

 

4,6kg for 450kr var kjempebillig, får bare håpe kvaliteten ikke er den samme som prisen .

Lenke til kommentar
No-Xplode var omtrent like dyrt som fra web-shop, så jeg droppet det.

 

Kjøpte derimot ca 4,6kg proteiner for 450 kroner. Merke: noe halvveis random greier.

8964861[/snapback]

Du får mer bruk for proteinpulveret ;)

 

4,6kg for 450kr var kjempebillig, får bare håpe kvaliteten ikke er den samme som prisen .

8967590[/snapback]

 

Var i en merkelig kartong, som hadde en slags helletut. Den "praktiske" løsningen var alldeles ikke praktisk, men jeg helte i stedet det over i en annen proteinboks.

 

Smaken var rimelig god. (blandet med melk, har ikke prøvd med vann ennå)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Har nettopp begynt med proteinpulver som jeg blander med vann eller melk i en shaker. Det jeg lurer på er om det er for lite å bare ta i en kopp med proteinpulver (en kopp som fulgte med pulveret) blandet med vann eller melk i en shaker? Det føles ihvertfall veldig utblandet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...