Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Her i Norge har vi vel ganske strenge lover for markedsføring, så jeg føler meg rimelig trygg når jeg handler kosttilskjudd og mat.

 

Husker vi kjøpte chipsposer i Afrika, hvor det var en stor pose og en liten pose med chips oppi den store posen - slik at det gjerne bare var 1/3 så mye chips som det så ut som.  :!:

8927974[/snapback]

Det er greit at vi har en streng lov for markedsføring, men hva hjelper dette når det er ingen som tester det som produktene lover. På markedet i Norge, er det MYE proteinpulver med mye dårligere kvalitet en det som er lovet. Sjekk litt labanalyser og div før dere kjøper, så slipper dere å gå i fella. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en fin info-site om efedrin?

 

Btw, er det trygt å lage bruker på steroider.net? Vil gjerne lære litt mer om forskjellige typer dop, men ser de krever fullt navn osv.

8934205[/snapback]

 

Du kan alltids lage under falskt navn. Tror ikke du trenger å registrere deg for å se steroidprofilene. Merk: De fleste brukerne der har niks peiling, enkelte har mye peil på steroider.

 

kengdal: Hvilket proteinpulver er det som utmerker seg da? I følge labtestene?

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om dette hører hjemme i denne tråden, men jeg spør likevel. Det er en kar i gymmet som var endel mindre for noen måneder siden, men plutselig har han eksplodert i størrelse. Her om dagen så jeg han stikke ei sprøyte i armen, midt i gymmet mens folk så på. Vet ikke om det kan være diabetes eller er dette noe doping greier kanskje? :hmm:

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om dette hører hjemme i denne tråden, men jeg spør likevel. Det er en kar i gymmet som var endel mindre for noen måneder siden, men plutselig har han eksplodert i størrelse. Her om dagen så jeg han stikke ei sprøyte i armen, midt i gymmet mens folk så på. Vet ikke om det kan være diabetes eller er dette noe doping greier kanskje?  :hmm:

8935443[/snapback]

 

Heh, regner med at det var diabetes, han er vel ikke så dum at han står og boler seg midt på gulvet i gymmen? Kan jo selvfølgelig hende siden han gjør det så åpenlyst, da begynner man jo og lure. "Han kan vel ikke være så dum?" Men var jeg han hadde jeg skjult det mest mulig, han kjenner jo sikkert folk som vet om han har diabetes eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har diabetes selv og vet hvordan de fleste diabetes sprøyter ser ut, den jeg så der, lignet ikke særlig på ei diabetessprøyte, men såklart, man vet jo aldri. De moderne diabetikersprøyter ser ut som vanlige store sprit-tusjer, med sånn tropp på, akkurat som på en vanlig tusj, den jeg så var som ei vanlig sprøyte. Dessuten er det mest vanlig å stikke hurtigvirkende insulin i mageregionen, han stakk denne i armen, rett på midten av bicep (au). Så noe sier meg at dette ikke var diabetes. Men, jaja, jeg kan jo spørre han. Saken er den at jeg kjenner han ikke så godt.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Noen som vet om en fin info-site om efedrin?

 

Btw, er det trygt å lage bruker på steroider.net? Vil gjerne lære litt mer om forskjellige typer dop, men ser de krever fullt navn osv.

8934205[/snapback]

 

 

Hva med å skrive inn falskt navn? :p

 

*var litt for treig med å svare*

Endret av pr0tec
Lenke til kommentar
Jeg orker ikke å lese hele; vil det si at NO-Xplode bare er noe tull?

8943925[/snapback]

Nitrix Oxide har ikke noe effekt oralt.

 

Og hvis du ikke skal ta det oralt så må dosene være veldig høye for at de skal fungere og så høye doser er skadelige.

 

Så det gir faktisk ikke bedre pump, mer synlig årer, mer fokus på vekten og alt det der de lover. Og hvis jeg ikke leste feil så får det lkke kroppen til å ta opp mer kreatin heller.

 

Det eneste du får er kreatin med kvalitet som alle andre produkter og blir mer hyper pga koffein og taurin.

 

Jeg tror Norge er smarte som ikke har No-Xplode lovelig til salgs :) De produktene Norge har i landet er som regel testet for sin virkning når det kommer til kreatin, glutamin o.l produkter. De tar ikke inn noen Nitrix Oxide produkter.

Lenke til kommentar
Jeg orker ikke å lese hele; vil det si at NO-Xplode bare er noe tull?

8943925[/snapback]

Nitrix Oxide har ikke noe effekt oralt.

 

Og hvis du ikke skal ta det oralt så må dosene være veldig høye for at de skal fungere og så høye doser er skadelige.

 

Så det gir faktisk ikke bedre pump, mer synlig årer, mer fokus på vekten og alt det der de lover. Og hvis jeg ikke leste feil så får det lkke kroppen til å ta opp mer kreatin heller.

 

Det eneste du får er kreatin med kvalitet som alle andre produkter og blir mer hyper pga koffein og taurin.

 

Jeg tror Norge er smarte som ikke har No-Xplode lovelig til salgs :) De produktene Norge har i landet er som regel testet for sin virkning når det kommer til kreatin, glutamin o.l produkter. De tar ikke inn noen Nitrix Oxide produkter.

8946279[/snapback]

 

 

No-Xplode gir nok mer synlige årer, men det er vel heller på grunn av koffeinen.

Koffein blir omgjort til blant annet Theobromine i leveren, som fører til utvidede blodårer.

Endret av tonna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...