Jump to content
Sign in to follow this  
Vetlite

En tysker som kjører på matolje

Recommended Posts

Yay! La oss reise til et land uten å legge igjen en eneste krone. Høres ut som en typisk bobil-turist, som hamstrer alt i gamlelandet før de kommer hit.

Ja la oss reise til det landet der langt oppe i nord, vi tar med alt vi trenger men legger igjen forurensningen etter bilen vår og dritten og søpla vår legger vi selvsagt igjen :hrm:

Hvem sier at dette er så vanvittig mye mer miljøvennlig enn diesel? Jeg vet ikke, men det virker som om mange tror at bare det ikke er diesel eller bensin som forbrennes, kommer det ikke noen giftige avfallsstoffer i det hele tatt.

Haha, dette så jeg på nrk1 nyhetene i dag :)

6kroner literen.

6619808[/snapback]

Da tror jeg heller jeg prøver avgiftsfri diesel gitt :D

Haha, dette så jeg på nrk1 nyhetene i dag :)

6kroner literen.

6619808[/snapback]

Da tror jeg heller jeg prøver avgiftsfri diesel gitt :D

6620286[/snapback]

"Avgiftsfri" diesel er nok desverre ikke helt avgiftsfri. "Lavavgift" er nok mer riktig. På flere steder ser jeg det ligger på ca 7,80 - 8,20 pr liter

Mange i Tyskland kjører allerede med matolje og gass. Selv om det ikke er mer miljøvennlig, er det billigere - og det er det som er hovedsaken.

Ja la oss reise til det landet der langt oppe i nord, vi tar med alt vi trenger men legger igjen forurensningen etter bilen vår og dritten og søpla vår legger vi selvsagt igjen

Bare vent å se når ingen gidder å reise til Norge lenger, da kan du se nordmenn syte lang vei. Alle vet at det er så billig her.

Edited by Pels

"Avgiftsfri" diesel er nok desverre ikke helt avgiftsfri. "Lavavgift" er nok mer riktig. På flere steder ser jeg det ligger på ca  7,80 - 8,20 pr liter

6621403[/snapback]

Det er utrolig hvor mye det hjelper på prisen når man bestiller 4000 liter i gangen vet du :D