Gå til innhold

usb2 i win2k?


Anbefalte innlegg

vet ikke hvilken kategori det burde ligge i men siden det gjalt en ekstern harddisk så la jeg det inn her :)

formaterte i dag og la inn win2k siden xp begynte å bli tregt med bare 256mb minne. når jeg skulle overføre noen filmer tok jo det evig lang tid...

har installert service pack 4 osv, er det ikke mulig med usb2 i win2k eller? ikke overraskende om microsoft tvang oss til dette for å oppgradere...

takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt samme problemet på Windows XP med SP2, hvor en USB 2.0 High-Speed disk kjører i USB 1.1-modus, selv om alt av drivere var på plass.

Jeg løste problemet ved å laste ned alternative .dll-filer o.l. relevant for USB og bytte ut.

Det var eieren av denne USB-disken som tipset meg om at det kunne løse problemet, så da tipser jeg deg. :)

Men merk at jeg ikke påtar meg noe ansvar ved eventuell datakræsj som følger av dårlige USB-drivere du måtte finne.

Lenke til kommentar

Hei. Overførte senest i dag rundt 80 GB til en Ekstern harddisk i dag. Da ble Windows 2000 brukt, og det gikk ganske så fort synes jeg altså. Riktignok tok det litt tid å overføre sangene mine, men det er ikke så rart med over 55 GB musikk. Jeg har iallefall USB2.0 støtte i Windows 2000. I Windows XP også. Du kan sikkert laste ned nyeste USB2.0 Driverne fra Hovedkort Produsenten sin hjemmeside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...