Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å svare til Rexacurz: Du får lov å ha din mening. Men jeg mener at Gio har hatt en dårlig sesong.

For å backe opp det, tar jeg utganspunkt i at han er et talent og det ikke virker som han har utviklet seg særlig mye.

Han har også slitt med å komme til. Han har vært en helt middelmålig spiller denne sesongen.

Han er også som sagt ung og har ikke vist mye forbedring etter min mening.

 

Nå kopierer jeg et inlegg jeg hadde hos www.fcbarcelona.no for å vise hva jeg mener om Eto'os framtid.

 

Uansett om han drar til Tottenham eller ikke, tror jeg han drar snart.

 

Det virker ikke som han trives veldig godt Barça for tiden, og det virker ikke som om fansen er veldig beigestret for ham heller.

Han blir ofte linket bort og nå er det aviser og spillere som hinter hans overgang.

 

Det virker som det er mye uro i Barça for tiden, og at Ronaldinho har vært til så mye trøbbel hjelper ikke da de to har et godt samarbeid.

 

Dog håper jeg at han blir med trenerskiftet. Kanskje det kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Santos har hatt en herlig sesong med tanke på alderen og blant annet hattrick i siste kamp. Blir nok en kjempesatsing innen Barca.

Sliter veldig med å se poenget ditt.

Han scorte tre mål i serien. De kom i samme kamp.

Man kan ikke si at en spiller har hatt en herlig sesong selv om han scorer hat trick i siste serierunde.

 

Oppgaven hans er å være tilrettelegger.

Det har han ikke fått til. Han har ikke en eneste assist gjennom hele sesongen.

 

Skal dog ikke avfeie at han blir god om en liten stund. Det tror jeg han blir.

Han er bare 18 år og har god tid til å utvikle seg. Han vil antaglivis også få litt mer spilletid siden Ronaldinho drar.

Det er dog noen ting som må forbedres, men det kommer med alder og trening.

Lenke til kommentar

Nå har altså Barça signert Gerard Pique Bernabeu som opprinnelig er fra Barça, men som gikk til ManU etter et vellyket låneopphold 2006/2007 sesongen hos Zaragoza. Han er 21 år, spiller midtstopper og har 193 cm på strømpelesten. Er antaglivis tenkt som en god backup og et førstevalg om noen år.

 

De har også signert Seydou Keita, som kom fra sevilla.

Seidou var 8 år i frankrike; En sesong i Marseille, to i Lorient og 5 i lyon. Deretter gikk han videre til Sør spania og Sevilla før han nå tilslutt kommer til Barça. Han kan spille offensivt, sentralt og deffensivt på midtbanen og hans styrker er god teknikk, styrken hans, skuddfoten og passningene. Keita er 28 år.

Lenke til kommentar

Jeg tror også han blir stor for oss. Zambrotta har aldri vært helt den høyrebacken vi har trengt, selv om han har hatt enkeltkamper som jeg har blitt overrasket over (han var god mot Ronaldo i semifinalen). Alves er verdens beste offensive back i mine øyne. Defensiv gjør han seg heller ikke bort, og arbeidskapasiteten er imponerende. Et minus er de utallige gule og røde kortene, men jeg tror han vil vokse - også på den biten - hos oss.

 

Bienvenido, Alves!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det meste tyder nå på at Ronaldinho er klar for Ac Milan.

Synd for Barca, men sportslig sett tror jeg ikke Barca taper så mye, for usikker på om han noensinne vil komme tilbake på det nivået han var. Men såklart ønsker jeg at han skal gjøre det for hans del.

Bare å ønske ham lykke til videre, og takke for tiden som var :)

Lenke til kommentar

Ser ut til at Hleb signer for Barca i kveld. Hans medisinske test var over for ca. fem timer og med mindre det er noe hurlumhei som jeg ikke har fått med meg får dere i morgen se bilde av et rimelig stygt tryne med Barcadrakt foran seg.

 

Det var hyggelig at du kom til Arsenal, men det er jammen mer hyggelig å se at du stikker. Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...