Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer litt på hvorfor Rikjaard har valgt å benke Ronaldinho i kveld.

9551895[/snapback]

 

Ronaldinho spilte ikke rett og slett fordi Rijkaard mener han ikke har prestert godt nok den siste tiden. Han må som alle andre i en klubb som Barcelona gjøre seg fortjent til en plass på laget. Barcelona har flere som kan gjøre en god jobb på den plassen. Så Ronaldinho må prestere for å være på laget. Som alle andre fotballspillere.

 

Barcelona vant ikveld 2-1 over Sevilla hjemme. Messi scoret begge. Det andre var på straffe.

Endret av Luis_Garcia
Lenke til kommentar
Lurer litt på hvorfor Rikjaard har valgt å benke Ronaldinho i kveld.

9551895[/snapback]

 

Ronaldinho spilte ikke rett og slett fordi Rijkaard mener han ikke har prestert godt nok den siste tiden. Han må som alle andre i en klubb som Barcelona gjøre seg fortjent til en plass på laget. Barcelona har flere som kan gjøre en god jobb på den plassen. Så Ronaldinho må prestere for å være på laget. Som alle andre fotballspillere.

 

Barcelona vant ikveld 2-1 over Sevilla hjemme. Messi scoret begge. Det andre var på straffe.

9552600[/snapback]

 

I følge klubbens hjemmesider har Ronaldinho et lite strekkproblem i høyrefoten, derfor spilte han ikke i kveld. Iniesta gjorde forresten en meget god figur i hans sted, så godeste Gaucho kan nok ikke ligge på latsiden og forvente en plass i starting XI.

 

http://www.fcbarcelona.cat/web/english/not...0922101084.html

Lenke til kommentar

Jeg viste ikke at Ronaldinho hadde en liten skade. Jeg trodde bare Rijkaard tok han ut siden han ikke var fornøyd med Ronaldinho.

 

Bojan Krkic fikk spille idag og. Blir veldig spennende om han får endel spilletid i tiden fremover. Jeg holder en knapp på at Krkic kan bli en joker for Barcelona om de vil få en annen offensiv spiller skadet. De har allerede Eto ute. Jeg er ikke helt sikker på når han kommer tilbake, men jeg tror det er ca. litt over en måned til.

 

Dette er "køen" for å få spille i Barcelonas angrepsrekke:

 

Messi- Henry- Iniest/Ronaldinho

Dos Santos, Krkic og Gudjohnsen som er backuper. Så Eto på skadelisten.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Enda det er lite aktivitet i denne tråden kan jeg jo forsatt smelle det inn.

 

Ettpar smarte United supportere mener at Cristiano Ronaldo er en større spiller enn det Ronaldo var.

 

Enige? Uenige?

 

Messi er best, men Ronaldo er selvsagt kongen.

Endret av Xabi2k
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et par sporsmal her:

 

Laget har dratt til Skottland na, sa de er ikke her i Barcelona, men de er vel tilbake pa fredag og skal vel hvertfall ha en treningsokt da. Hvor trener de? Er det pa den lille stadionen over brua fra Nou Camp, eller er det den lille treningsbanen med massevis av reklameskilt? Mener jeg har sett flere videoer hvor de trener pa den lille treningsbanen. Er treningene apne for publikum? Og hvor kjorer spillerne inn nar de skal pa trening?

 

Nummer 2: Er Oleguer med til Skottland? For jeg er nesten bombesikker pa at jeg traff pa han utafor Nou Camp i dag. Ikke bare lignet han, men det kom ogsa flere folk ut fra hovedinngangen pa stadion og skulle snakke med han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...