Gå til innhold

Hvilket proteinpulver bruker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestilte meg en +90 5 kg sjokoladesmak fra ejshop idag.

Veldig spent på resultatet av bruken og om den smaker bra :thumbup:

7363580[/snapback]

 

Gi oss rapport.

7364158[/snapback]

Har samme produkt. Smaken er ganske god, men synes kanskje Whey Tech fra proteinfabrikken er bittelitt bedre på smak. 90+ blander litt lettere ut dog, og det blir ingen klumper i shaken hvis man har riktig blandingsforhold, noe det lett blir med PF.

 

Er vanskelig å si noe om effekten. Regner med at den er god. Har hatt god fremgang i det siste og shaker er ansvarlig for trolig halvparten av alle proteinene jeg får i meg. Ligger på ca. 2 g pr kg kroppsmasse, så tviler på at jeg hadde hatt noe særlig øking med 1 g pr kg kroppsmasse, ergo går jeg ut i fra at dette proteinpulveret fungerer helt greit.

 

Gått fra 60 x 2 i benken i september en gang til 80 x 2 for en uke siden.

Skulderpress fra å trene med 16 kg til 26, smalbenk fra å trene med 45 til 60 med ca. like mange reps. Har også tatt kreatin i denne perioden. EFX sin Kre-alkalyn.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

er det noen som har prøvd XL1 sitt proteinpulver? fungerer den bra? har hatt det før, men vurderer nå å kjøpe et annet :) hadde bringebær smak btw. måtte brekke meg når jeg blandet med vann, men med melk smaker det faktisk ganske godt igrunn ^^ men fungerer det like bra som andre proteinpulver?

Lenke til kommentar

Hva mener du med XL1? Jeg har hatt noe svindyrt pulver fra XXL som heter Formel 80+10 elns med skogsbærsmak, det var helt ok men som sagt EKSTREMT dyrt og vet ikke egentlig hvor bra det er.

 

Nå bruker jeg myoprotein, jordbærsmak. Neste gang jeg bestiller, uansett hvor, tar jeg sjokolade tror jeg. Har bestilt noen smaksprøver av siggy1 men har ikke fått dem enda :S tror jeg klusset litt opp når jeg skrev adressen..

Lenke til kommentar
Hva mener du med XL1? Jeg har hatt noe svindyrt pulver fra XXL som heter Formel 80+10 elns med skogsbærsmak, det var helt ok men som sagt EKSTREMT dyrt og vet ikke egentlig hvor bra det er.

 

Nå bruker jeg myoprotein, jordbærsmak. Neste gang jeg bestiller, uansett hvor, tar jeg sjokolade tror jeg. Har bestilt noen smaksprøver av siggy1 men har ikke fått dem enda :S tror jeg klusset litt opp når jeg skrev adressen..

nei ikke XXL :p www.xl1.no :)

http://xl1.no/produktene/xl-1-protein/xl-1-proteinpulver/ - den var det jeg tenkte på ;) var ikke akkurat billig den heller :s 300,- for 500g tror jeg det var. Kjøpte den egentlig bare for å prøve om proteinpulver var noe for meg. Men nå kan jeg ta det litt videre for å optimalisere resultatene på trening (derfor jeg er skeptisk til XL1, for jeg har ikke sett noen anbefale den framfor andre produkter) ;)

http://www.kost1.no/product_info.php?cPath...products_id=210 - ser den bra ut?

skulle hatt noe med både myse og kasein så.. :)

er det mulig å få smaksprøver med kost1.no? skulle gjerne hatt det hvis det var mulig :D

Lenke til kommentar

Det står jo ikke engang hva det Xl-1 pulveret inneholder.

 

Se heller dette tilbudet:

http://www.x-life.no/shop/product_info.php...;products_id=84

Den inneholder en blanding av myse og kasein

 

Og så kan du heller kjøpe creapure kreatin enn krea-bolic:

http://www.x-life.no/shop/product_info.php...products_id=180

+ shaker til 50 kroner.

 

Produktene koster til sammen det samme som kost1 pakken, men du får mye mer får pengene.

Endret av Freddy K
Lenke til kommentar

er det dyr frakt hos www.x-life.no da?

er det lurt å ta proteinpulver rett før leggetid? står på den XL1 boksen at for økt muskelvekst, innta gjerne en dose før leggetid :p den inneholder myseprotein og melkeprotein isolat btw ;):)

 

på treningsdagene mine, tar jeg vanligvis proteinpulver rett etter trening, samt før jeg skal legge meg ;)

Hva med Creapure Creatine? skal den tas sammen med proteinpulveret eller er det samme når på dagen jeg tar det?

burde nesten hatt en fettforbrenningspakke og, men det får jeg heller ta senere, når jeg får råd :p :p

 

er det dyr frakt hos www.x-life.no da?

er det lurt å ta proteinpulver rett før leggetid? står på den XL1 boksen at for økt muskelvekst, innta gjerne en dose før leggetid :p den inneholder myseprotein og melkeprotein isolat btw ;):)

 

på treningsdagene mine, tar jeg vanligvis proteinpulver rett etter trening, samt før jeg skal legge meg ;)

Hva med Creapure Creatine? skal den tas sammen med proteinpulveret eller er det samme når på dagen jeg tar det?

burde nesten hatt en fettforbrenningspakke og, men det får jeg heller ta senere, når jeg får råd :p :p

og ja, smileyer ER tøft ;) hehe :p

Endret av s0ndr3
Lenke til kommentar
er det dyr frakt hos www.x-life.no da?

er det lurt å ta proteinpulver rett før leggetid? står på den XL1 boksen at for økt muskelvekst, innta gjerne en dose før leggetid :p den inneholder myseprotein og melkeprotein isolat btw ;):)

 

på treningsdagene mine, tar jeg vanligvis proteinpulver rett etter trening, samt før jeg skal legge meg ;)

Hva med Creapure Creatine? skal den tas sammen med proteinpulveret eller er det samme når på dagen jeg tar det?

burde nesten hatt en fettforbrenningspakke og, men det får jeg heller ta senere, når jeg får råd :p :p

 

er det dyr frakt hos www.x-life.no da?

er det lurt å ta proteinpulver rett før leggetid? står på den XL1 boksen at for økt muskelvekst, innta gjerne en dose før leggetid :p den inneholder myseprotein og melkeprotein isolat btw ;):)

 

på treningsdagene mine, tar jeg vanligvis proteinpulver rett etter trening, samt før jeg skal legge meg ;)

Hva med Creapure Creatine? skal den tas sammen med proteinpulveret eller er det samme når på dagen jeg tar det?

burde nesten hatt en fettforbrenningspakke og, men det får jeg heller ta senere, når jeg får råd :p :p

og ja, smileyer ER tøft ;) hehe :p

 

De har vel vanlig fraktpriser justert etter postens satser, så det skiller nok lite fra nettbutikk til nettbutikk. De spanderer oppkravsgebyret da, så det er jo en femtilapp rimeligere om du pleier å kjøpe i oppkrav. Du ser jo uansett hva fraktprisen blir før du bekrefter bestillingen din.

 

Creapure kan du ta 1-2 gram 2-3 ganger daglig (morgen middag kveld) fra dag 1.

Lenke til kommentar

Har akkurat fått prøvd begge smakene av MyoProtein, og dette er så overlegent på smak i forhold til alt annet jeg noen gang har smakt at jeg nok kommer til å gå over til dette merket fremover. Med 12 kg pakken og den nye rabattordningen til MyoRevolution (den gjelder vel på pakkene og ja, ikke sånn opplegg som TN har?) er prisen helt grei også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...