Gå til innhold

EA kunngjør The Sims 2: Dyreliv (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke spilt Sims på evigheter blant annet på grunn av dum PC og det at jeg er en smule lei... og minst like skeptisk til EA.

 

men nå er egentlig lysten kommet tilbake og jeg kunne tenke meg å kjøpe spillet. syns spillet høres artig ut og lurer på hvordan ekspansjonspakken vil bli rangert i forhold til den tilsvarende ekspansjonen til sims 1...

Lenke til kommentar

The sims er litt jentete spill, men jeg koser meg når jeg spiller det! :) Men det er litt irriterende at de skal kjøre ut expansionpack hele tiden for å melke spillene.. Lenge siden jeg har spilt sims nå da! :)

Er det verdt å bruke ca. 250,- for bare å få kjæledyr? Håper de har nye yrker eller ting å ha i huset med.. Ellers er dette litt rip-of synes jeg!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Vel, de kjæledyrene påstås å ha en egen, unik personlighet for hvert eneste ett av dem, og en kan bl.a. skape nye raser som en kan gi et eget navn.. det i seg selv høres veldig morsomt ut, synes jeg. Og simmerne kommuniserer med dyrene igjen, så alt i alt høres det ut som det kan være verdt pengene.

 

Har savnet noe slikt siden det siste Creatures spillet.. he, he.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...