Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg som har merket at det er dårligere signal på denne tlf enn det var på K750i. Eneste minuset jeg finner med den til nå, men må tilstå jeg blir litt forbanna når denne tlf bryter der jeg kunne sitte å snakke med K750i'en min. Håper dette blir bedre med en software / firmware oppdatering

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd meg på videotelefoni, men får det ikke til pga gammelt simkort. ringte inn til netcom som sa at jeg måtte ha nytt for å få det til, og at de skulle ha 200 kr for å gi meg et nytt et..

6741168[/snapback]

 

Så rart... Jeg ringte NetCom og spurte. Da fikk jeg valget: Vente en uke og få det i posten gratis, eller gå til forhandler å betale ca en hundrings...

 

Jeg ba om to (et til kona også) som kom i posten etter tre dager. Betalte ingenting for det.

 

 

---

E.O.O.K.A

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd meg på videotelefoni, men får det ikke til pga gammelt simkort. ringte inn til netcom som sa at jeg måtte ha nytt for å få det til, og at de skulle ha 200 kr for å gi meg et nytt et..

6741168[/snapback]

 

Så rart... Jeg ringte NetCom og spurte. Da fikk jeg valget: Vente en uke og få det i posten gratis, eller gå til forhandler å betale ca en hundrings...

 

Jeg ba om to (et til kona også) som kom i posten etter tre dager. Betalte ingenting for det.

 

 

---

E.O.O.K.A

6760780[/snapback]

Det stemmer.... betal hvis du vil ha det på stedet eller vent 2-3 virkedager. ;)

 

Et bra system synes nå jeg. De som må ha det med en gang får det mot en liten sum og andre som har tid til å vente får det gratis...

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som har merket at det er dårligere signal på denne tlf enn det var på K750i. Eneste minuset jeg finner med den til nå, men må tilstå jeg blir litt forbanna når denne tlf bryter der jeg kunne sitte å snakke med K750i'en min. Håper dette blir bedre med en software / firmware oppdatering

6759943[/snapback]

 

Jeg var på fjellet i dag og tok med meg min K800i og en Nokia 6233 begge med samme abb fra Telenor og joda min K800i mistet dekningen før Nokian desverre :hmm:

Lenke til kommentar

jeg har spilt det mini golf spillet ganske mye hver dag de siste to ukene på bussen til skolen. Jeg har ikke merket noe til knirking fra joysticken.

Blei ganske skeptisk til telefonen da jeg skulle kjøpe den når jeg fant ut det var joystick.

Den forrige Se telefonen min k500 så sluttet joysticken og virke bare noen få måneder etter jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar

Har akkurat det samme problemet! Pc'en ser telefonen min, men kan ikke overføre noe siden jeg da får beskjed om at enhet ikke funnet, sett i meory stick OSV OSV :mad::mad:

 

Hvordan slår man av/ på 3G da?

 

EDIT: Jeg trenger også litt hjelp her.

Jeg prøver å overføre filer fra PCen til mobilen, men har litt problemer.

Infrarød gir meg ikke muligheten til å overføre alt jeg vil, Bluetooth tror jeg ikke datamaskinen reagerer på, det skjer hvertfall ikke noe. Og nå har jeg koblet til USB-kabelen, installert programmene, men får ikke overført noe allikevel.

Og når jeg har fjernet SE USB..noe.. fra "Trygg maskinvarefjerning", så står det fortsatt på telefonen at jeg ikke må fjerne USB-kabelen uten å ha avsluttet programmet.

Hva gjør jeg galt? Jeg får følelsen av at jeg ødelegger telefonen når jeg fjerner USB-kabelen.

Og når jeg kobler til USB-kabelen og telefonen i datamaskinen vises ikke telefonen i noen FLyttbar Disk.

HVA gjør jeg galt?

6591599[/snapback]

6592978[/snapback]

Lenke til kommentar

Tja, synes det er helt greit den kom uten minnebrikke jeg. Kan man putte i det man vil. Jeg har satt i en 512MB brikke i min. (disse er billige også) å bruker den som MP3 spiller mens jeg er på jobb. Har selvsagt kjøpt ett skikkelig headsett også som jeg bruker på den. Genial telefon. Eneste minuset jeg finner er litt lav standby tid, å litt dårlig dekning.

Lenke til kommentar
Tja, synes det er helt greit den kom uten minnebrikke jeg. Kan man putte i det man vil. Jeg har satt i en 512MB brikke i min. (disse er billige også) å bruker den som MP3 spiller mens jeg er på jobb. Har selvsagt kjøpt ett skikkelig headsett også som jeg bruker på den. Genial telefon. Eneste minuset jeg finner er litt lav standby tid, å litt dårlig dekning.

6777729[/snapback]

 

Joda men siden dette er en kamaratelefon og profileres som det,kunne de heller ha tatt en 100 lap mer for den og så lagt med et 1GB minnekort.

Lenke til kommentar
Tja, synes det er helt greit den kom uten minnebrikke jeg. Kan man putte i det man vil. Jeg har satt i en 512MB brikke i min. (disse er billige også) å bruker den som MP3 spiller mens jeg er på jobb. Har selvsagt kjøpt ett skikkelig headsett også som jeg bruker på den. Genial telefon. Eneste minuset jeg finner er litt lav standby tid, å litt dårlig dekning.

6777729[/snapback]

 

Følger det med headset ol.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...