Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Ang. Videosamtale, så er det bare å ha på 3G og være på et sted med 3G-dekning. Har prvød det flere ganger, går helt fint. Utrolig gøy.

 

Men jeg lurer på noe: I "bilder" så går det an å lage nye mapper der. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg flytter bildene fra "Bilder" til den nye mappen. Kan noen hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ang. Videosamtale, så er det bare å ha på 3G og være på et sted med 3G-dekning. Har prvød det flere ganger, går helt fint. Utrolig gøy.

 

Men jeg lurer på noe: I "bilder" så går det an å lage nye mapper der. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg flytter bildene fra "Bilder" til den nye mappen. Kan noen hjelpe meg her?

6617275[/snapback]

 

:hmm:

 

Kan du ikke bare merke bildene å velge flytt..?

Prøv deg litt frem i menyene på mobilen. Det skal ihvertfall ikke være noe problem

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Ang. Videosamtale, så er det bare å ha på 3G og være på et sted med 3G-dekning. Har prvød det flere ganger, går helt fint. Utrolig gøy.

 

Men jeg lurer på noe: I "bilder" så går det an å lage nye mapper der. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg flytter bildene fra "Bilder" til den nye mappen. Kan noen hjelpe meg her?

6617275[/snapback]

 

1. Gå til ønska bilete => Mer => Behandle fil => Kopier/Flytt

 

2. Eventuellt gå til Merk => Merk flere, og repeter punkt ein for å flytte :)

Lenke til kommentar

Hmmm - jeg tenkte jeg skulle skaffe meg en k800i i løpet av neste uke, og i det tilfelle lurte jeg på om det var noen mac-brukere her som hadde den? Eventuelt om noen har noen erfaringer med hvor lang tid det tar før Apple oppdaterer iSync slik at telefonen kan bruke denne? Har lite lyst til å kjøpe katta i sekken i forhold til min herlige iMac :p

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min k800i i en drøy måned å vel hatt en del små feil på den. blant annet når jeg filmer får jeg en tynn strek langs hele "video ruta" some er grønn. hvorfor det? Av å til har telefonen bare klikka når jeg har spilt å slått seg av helt plutselig (det var ikke dårlig batteri) ladinga er kjempe kort noe ganger under 2 timer, men jeg synes at standby tiden er ganske kort. mem men får vel bare leve med det.

Har forresten last ned en ny software. skal bare sende den til tlfen. Håper det fikser seg da :D

Endret av dozer300
Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulighet å sjekke om hvor mange sms det er i innboks?

6619348[/snapback]

 

 

Er det så vanskelig da?... 1, 2, 3, 4, 5, 6... *telle telle* ^^... neida :p

Gå inn på Filbehandling/mer/minnestatus/telefon/meldinger ;)

 

 

Åsså lurer jeg på noe.... Går det ann å lagre meldingene i minnekortet?

Og hvor selger de M2 billigst? helst 1 gig.. ;)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har hatt k800i noen dager nå, og er meeeget fornøyd. Fascinerende at man kan ha videofilmer som ringelyder!

 

Kan noen forklare meg hva LS og PS er?

 

Meny -> Innstillinger -> Kommunikasjon -> Datakommunikasjon -> Foretrukket tjeneste>

 

-gir følgende valg:

 

*PS og LS

*Kun LS

 

 

____

E.O.O.K.A

Lenke til kommentar

Har ett lite sprærsmå ang k800:

 

Har hatt ett par dårlige erfaringer med att mobilen har tatt imot samtaler uten att jeg visste om det.....Går ut i fra att dette skjer ettersom man kan ta imot alle samtaler med å trykke på hvilken som helst knapp...

Er det mulig å kun definere en tast til å svare? :hmm:

Lenke til kommentar
Venter på sim-kort fra Tele2, portering av mobilnummer tar jo en eeeevighet... Gleeeder meg til å få slått på telefonen! =)

6655357[/snapback]

 

 

Akkurat samme situasjon som deg... Når kjøpte du telefonen? Kjøpte min i dag og venter på å få sim-kortet i posten...

6681432[/snapback]

 

det tar ca 3 uker når du porterer nummer. er også i den situasjonen. men det skulle egentlig tatt 4 uker for min del, hadde det ikke vært for at jeg ringte tele2 og spurte hvor lang tid det tok.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke e-posten til å fungere. Jeg har lastet ned mms og gprs innstillinger.

 

Jeg har prøvd å legge inn gmail og hotmail. Jeg har prøvd å legge inn alt manuelt og via netcom.no.

 

Feilmeldingen er at den ikke finner serveren.

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

Mvh

Jonas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...