Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det har kommet en allerede, men den er ikke ute på SEUS enda.

 

EDIT:

 

R1ED001

- Released by Wotan Server 6/9/06

 

Performance

- JBenchmark HD - ST: 40047, TT: 27274 , Gaming : 105

- JBenchmark 3D LQ: 332

- JBenchmark 3D HQ: 182

- JBenchmark 2: 1230

- JBenchmark 1: 7670

 

Improvements

- PC-based PictBridge support added

- Significantly rewritten MMS editor

- Improved HBH-DS970 support, providing ID tags on the handsfree screen.

- WMA tracks are now listed correctly by artists and title

- Improved Bluetooth relibaility with GPSes

- Joystick no longer wakes the phone from Standby mode

- Large Clock displays above the date in am/pm mode

- Bookmarks listed directly in the Internet section of the task menu rather than in a Bookmarks submenu

- Updated internet browsing icon

 

Bug fixes

- Green line on screen during video recording.

- Occasional crash when listening to the radio / using Media Player when receiving an incomming call.

 

Software versions:

LCD: 200608251

Camera: 2.5

Videocall camera: 2.3

Content: PA24

Java: 7.1

Text: BA

Update Service: CRH1069179 R3B015 2006-04-26 08:20

Endret av Twinflower
Lenke til kommentar

Hei!

 

Bare hos meg det står at bildene er ødelagt? dette gjelder da både de bildene jeg har lasta over fra min gamle telefon og de som allerede ligger innpå.. Skrur man av og på telefonen så lever bildene igjen.. er en bagatell, men fortsatt litt irriterende :hrm:

noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Argh! Etter bare en times bruk døde telefonen.

 

- Jeg holdt på å legge inn en datakonto manuellt da telefonen låste seg.

- Jeg tok ut batteriet og satt det inn igjen.

- Da jeg skulle starte den igjen fikk jeg ingen reaksjon. Den var død :(

- Eneste reaksjon jeg får er at IRporten blinker 5-6 blink når jeg forsøker å starte telefonen.

 

Dette må vel være et software problem for telefonen får jo strøm siden IRporten blinker.

 

Noen som har noen forslag?

 

Det at IR blinker betyr at du har lite batteri igjen. Høres jo veldig rart ut at batteriet varer så kort. Jeg har telefonen selv, og er fornøyd, men joysticken irriterer meg grusomt. Den vil ikke reagere noen ganger.

Lenke til kommentar

Dette bør man ikke betale for. Jeg ringte netcom kundeservice angående nytt simkort, ettersom jeg trengte et 3g-simkort for å få 3g til å fungere.

De kunne sende et til meg kostnadsfritt, eller så kunne jeg gå til en butikk, få det samme dag, og sende kvittering til netcom kundeservice og få pengene refundert på neste faktura!

Fantastisk service! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har snakket med sony ericsson, og de poengterer at dette med ladetiden stemmer ikke på de nye batteriene. Du lader den opp, og bruker den deretter, uavhenig om du lader den helt opp eller ikke. Disse batteritypene er laget for dette, og det er en myte at man må lade helt opp, helt ut, helt opp, helt ut osv for å forlenge batteritiden!

 

Rolfus :cool:

Lenke til kommentar

Bra telefon,men begynner å bli lei etter 1.5 uke.

Batteriet er helt elendig, må lade den hver dag, bruker den ikke så alt for mye,vet ikke om dette bare er min telefon eller om andre opplever dette?

Ihvertfall tullete at man må lade den hele tiden.

 

 

Radio funker heller dårlig, bor midt i oslo,får dårlig mottak på sammtlige stasjoner, mono lyd, sprakete o.s.v, har testet denne ved siden av w810i og w800i med samme handsfree på samme sted,de 2 hadde 100% radio dekning.

Snarveien til høyre reseter seg selv hele tiden, irriterende.

Teit at det ikke går ann å stille tiden til tastlåsen,skrur seg på alt for fort.

 

Angrer og på at jeg kjøpte den på elkjop, ser ikke ut som jeg har noen reklamasjon,eller så hadde jeg levert den tilbake idag og gått for en N73 istede,noe jeg angrer på at jeg ikke gjorde. Skal uansett gå bort på elkjop etterpå å klage, de foreslår vel at jeg sender den på service, som ikke er noen vits.

 

Snakka med SE og,ny software var bare å få på service verksted intill videre sa de.

Lenke til kommentar

Var på elkjip nå, for en elendig service, "eneste vi kan gjøre er å sende den på verksted" urimelig løsning,har hatt den i 1.5 uke nå,burde ikke være noe problem å få igjen pengene, neste gang blir det kjøp over nett, men 14 dagers angrefrist gjelder vel ikke på mobiler.

 

Snakket med mange idag som har k800i,og telefonen funker fint for de, lading hver 3 dag o.s.v. Koblet telefonen fra laderen kl 07:30 idag, nå har jeg 46% batteri igjen, har ringt 4 samtaler idag, ca 9 minutter. Håpløst kaller jeg det.

 

Og, så skal dem i tilleg ha betalt for hurtig oppgradering, gratis hvis man tar det over noen dager, sjanseløst..

 

Viste jeg skulle gått for n73, men men..

Lenke til kommentar
Bra telefon,men begynner å bli lei etter 1.5 uke.

Batteriet er helt elendig, må lade den hver dag, bruker den ikke så alt for mye,vet ikke om dette bare er min telefon eller om andre opplever dette?

Ihvertfall tullete at man må lade den hele tiden.

 

 

Radio funker heller dårlig, bor midt i oslo,får dårlig mottak på sammtlige stasjoner, mono lyd, sprakete o.s.v, har testet denne ved siden av w810i og w800i med samme handsfree på samme sted,de 2 hadde 100% radio dekning.

Snarveien til høyre reseter seg selv hele tiden, irriterende.

Teit at det ikke går ann å stille tiden til tastlåsen,skrur seg på alt for fort.

 

Angrer og på at jeg kjøpte den på elkjop, ser ikke ut som jeg har noen reklamasjon,eller så hadde jeg levert den tilbake idag og gått for en N73 istede,noe jeg angrer på at jeg ikke gjorde. Skal uansett gå bort på elkjop etterpå å klage, de foreslår vel at jeg sender den på service, som ikke er noen vits.

 

Snakka med SE og,ny software var bare å få på service verksted intill videre sa de.

6942837[/snapback]

 

Sa de noe om når man kan oppgradere direkte i telefonen?

Lenke til kommentar

Ser at det er mye forskjellige erfaringer av batteriet, og det er litt rart, for batteriet i min telefon er knallbra. Vanligvis kan jeg ha batteriet i ca. 5 døgn med normal bruk (litt telefonsamtaler, kamerabruk, mye meldinger, alarmer, bildetitting og noe musikk/radio daglig) før det går helt ut. Nå har jeg hatt mobilen på i to døgn i strekk, med nevnte bruk, og fortsatt har jeg 74% igjen. Tydelig at noen har vært veldig uheldige med batteriet da ...

Lenke til kommentar
Ser at det er mye forskjellige erfaringer av batteriet, og det er litt rart, for batteriet i min telefon er knallbra. Vanligvis kan jeg ha batteriet i ca. 5 døgn med normal bruk (litt telefonsamtaler, kamerabruk, mye meldinger, alarmer, bildetitting og noe musikk/radio daglig) før det går helt ut. Nå har jeg hatt mobilen på i to døgn i strekk, med nevnte bruk, og fortsatt har jeg 74% igjen. Tydelig at noen har vært veldig uheldige med batteriet da ...

6949055[/snapback]

 

Hva har du skjerm brightnessen på? Har du 3g på og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...