Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Tja, synes det er helt greit den kom uten minnebrikke jeg. Kan man putte i det man vil. Jeg har satt i en 512MB brikke i min. (disse er billige også) å bruker den som MP3 spiller mens jeg er på jobb. Har selvsagt kjøpt ett skikkelig headsett også som jeg bruker på den. Genial telefon. Eneste minuset jeg finner er litt lav standby tid, å litt dårlig dekning.

6777729[/snapback]

 

Joda men siden dette er en kamaratelefon og profileres som det,kunne de heller ha tatt en 100 lap mer for den og så lagt med et 1GB minnekort.

6778504[/snapback]

 

Bare tull å levere med minnekort. Telefonen hadde sannsynligvis blitt dyrere uansett da. Og sånn det er nå kan folk velge selv hva de vil ha.

Det følger heller ikke med minnekort hvis man kjøper et digitalkamera til vanlig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eneste jeg lurer på er hvordan i h*vete man får ut SIM-kortet igjen etter å ha satt det inn...?

 

En annen ting...kjøpte mobilen på Elkjøp med abonnementet Tele2 mobil Pluss. I butikken fikk jeg beskjed om at abonnementet ville bli aktivert 13. sept. Vil dette i praksis si at jeg ikke kan bruke mobilen min på 14 dager?

Lenke til kommentar
eneste jeg lurer på er hvordan i h*vete man får ut SIM-kortet igjen etter å ha satt det inn...?

 

En annen ting...kjøpte mobilen på Elkjøp med abonnementet Tele2 mobil Pluss. I butikken fikk jeg beskjed om at abonnementet ville bli aktivert 13. sept. Vil dette i praksis si at jeg ikke kan bruke mobilen min på 14 dager?

6779991[/snapback]

 

Bare trykk det litt inn så spretter det ut,får du det ike til bruk en pinsett :)

Lenke til kommentar
eneste jeg lurer på er hvordan i h*vete man får ut SIM-kortet igjen etter å ha satt det inn...?

 

En annen ting...kjøpte mobilen på Elkjøp med abonnementet Tele2 mobil Pluss. I butikken fikk jeg beskjed om at abonnementet ville bli aktivert 13. sept. Vil dette i praksis si at jeg ikke kan bruke mobilen min på 14 dager?

6779991[/snapback]

 

Bare trykk det litt inn så spretter det ut,får du det ike til bruk en pinsett :)

6780006[/snapback]

 

Siden jeg er en neglebiter så kiler jeg bare kanten av et ark under litt og trekker d ut, fort og enkelt, hehe... :tease:

Lenke til kommentar
Argh! Etter bare en times bruk døde telefonen.

 

- Jeg holdt på å legge inn en datakonto manuellt da telefonen låste seg.

- Jeg tok ut batteriet og satt det inn igjen.

- Da jeg skulle starte den igjen fikk jeg ingen reaksjon. Den var død :(

- Eneste reaksjon jeg får er at IRporten blinker 5-6 blink når jeg forsøker å starte telefonen.

 

Dette må vel være et software problem for telefonen får jo strøm siden IRporten blinker.

 

Noen som har noen forslag?

 

Edit : Alt ordner seg for meg. Sendte telefonen tilbake til Mobilland og de har sendt meg en ny, den skal være hos meg (i Tromsø) i morgen. Gleder meg stort til å få en ny K800i

6577466[/snapback]

 

Samme dritten skjedde meg, jeg bytta simkort, forandret en pin-kode, og bytta sim-kort igjen. og telefonen vil ikke slå seg på. En kompis av meg hadde også samme feil etter noen dagers bruk.

 

På en annen K800i sluttet tastene 4, 6 og 0 og fungere, og dette skjedde samtidig som min telefon døde.. Får bare levere den inn... Dritt siden jeg skal til syden om noen dager...

 

Irriterende!

Lenke til kommentar
eneste jeg lurer på er hvordan i h*vete man får ut SIM-kortet igjen etter å ha satt det inn...?

 

En annen ting...kjøpte mobilen på Elkjøp med abonnementet Tele2 mobil Pluss. I butikken fikk jeg beskjed om at abonnementet ville bli aktivert 13. sept. Vil dette i praksis si at jeg ikke kan bruke mobilen min på 14 dager?

6779991[/snapback]

 

Du får ikke koblet deg til nettverk, men du får tilgang til mobilen og kan logge deg inn med pin koden, om du fikk med sim kort da... Dvs da kan du leke med mobilen og bruke kamera osv osv...

Lenke til kommentar
Jeg ble nr to også  :( fikk en ny K800i på torsdag ettermiddag og jaggu er ikke joystikken på denne også begynt å lage samme pipelyder i dag altså 2 døgn etterpå, telefonen er vel brukt maks 2 timer  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

6789075[/snapback]

Seriøst? Må være ekstremt irriterende... Det er dermed ingen vits å levere til reparasjon? Jeg tror ikke joysticken tåler fettete fingre. Så jeg skal nå prøve å ha rene hender når jeg fikler med den..

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å få koblet K800i-en til PC-en! Jeg kobler den til USB-kabelen, det kommer en sånn "USB-lyd" fra PC-en, men den kommer ikke opp i Min Datamaskin eller noenting. Har også prøvd alle programmene som medfølger (SE PC Suite, osv), men ingen finner den der heller! Hva kan jeg gjøre?

 

Edit:

Fant ut av dette, så stryk det.

 

Er det mulig å fjerne operatørteksten? Er litt plagsomt med "TELE 2" midt på bakgrunnsbildet...

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...