Gå til innhold

Typer på diskusjon.no (parodier på andre brukere)


kjetil_b

Anbefalte innlegg

(Er meningen å skrive ned en type eller beskrive seg selv? Har jo nok av selfprofile-tråden så jeg gjorde førstnevnte.)

6563456[/snapback]

 

Den førstnevnte var det jeg var ute etter, og som var ganske morsom. Utrolig hvor enkelt du kjenner igjen den typen :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Type: "Jeg har et liv"

Holder til i: Du finner mange av dem på WoW-delen, og de poster gjerne bilder av seg selv i RPP.

Kjennetegn: De kommer i to varianter: De som poster i en random tråd hvor de snakker om dette livet de har (gjerne i en spilltråd), og de som bruker dette livet akkurat de har som unnskyldninger for juks i spill for å bruke mindre tid (tror de).

 

De poster noen ganger bilder av seg selv i hippe omgivelser, og noen ganger har de gjerne også en signatur som linker til "hippe" RL-ting, slik at folk ikke skal gjennomskue dem som nerder.

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Snakk om hvor mye du spiller data, sitter inne i godværet, eller hvor smart du er generelt.

Hva du ikke bør gjøre: Snakke om hvor mye du spiller data, sitter inne i godværet, og hvor smart du er samtidig som du snakker om alt du gjør utenfor dataverdenen. Da blir de sjalu.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Type: Whiner

Holder til i: SO5/Deppetråden/Kjærlighetstråden/MySpace

Kjennetegn: Alt er galt. Alltid. Du leser innleggene til vedkommende og blir forbauset over at noen kan ha det så trist og fælt hele tiden. Innleggene går ofte over en halv side sammenhengende tekst uten avsnitt om hvor mye vedkommende lider, at det ingen som er glade i dem etc. etc. etc. Dette er selvsagt aldri REELLE problemer men mer folk som elsker å sutre og hanke inn sympati. Grinesmiley er heftig brukt.

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Gi medlidenhet. Disse menneskene tenner seksuelt på folk som synes synd på dem, det er den eneste grunnen til at de sutrer og klager over sine ikke-eksisterende problemer.

Hva du ikke bør gjøre: Påstå at ting vil bli bedre til slutt. Dette er whinerens største mareritt, som kun har en modus, og det er misfornøyd og gjerne knust.

Lenke til kommentar

Type:en lat liten (stor i størrelse, ikkje bredden, men høgden :!: ) 18åring :D

Holder til i: OT-baren og generelt hvor den finnes interresante tråder :)

Kjennetegn:massevis av skrivefeil i mine poster :p og litt dårlig argumentering enkelte ganger.

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med:ta kontakt, så finner vi det fort ut :)

Hva du ikke bør gjøre: Kødde med meg :D Og ikkje påstå at du har rett hvis du vet at du har feil.

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Type: Den sjenerte

Holder til i: Ikke noen spesiell plass. (kanskje litt i OT)

Kjennetegn: Få poster, though registrert lenge. Gir ikke ut info om seg selv, og deltar ikke i diskusjoner. Kikker for det meste

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Gå sakte fram. Ikke vær brå, da skremmer du han vekk.

Hva du ikke bør gjøre: Være frekk (da stikker han). Påpeke skrivefeil.

 

ps. jeg har skjønt tråden. så denne fyren er ikke meg ;)

Lenke til kommentar

Type: Stolt SO-5'er. Mener han har vært på forumet i all evighet (siden januar 2005)

Holder til i: OT-Baren og SO-5. Vet heller ikke at OT-Baren het Søppel før.

Kjennetegn: Poster ofte 15+ innlegg om dagen og lurer fortsatt på hvorfor den hellige postcounten ikke øker. Prøver også, til tider, å være seriøs, men blir dessverre ikke tatt seriøst.

Hvordan bli kjent med/komme i kontakt med: Fortelle i SO-5 hvor mange poster du har planlagt å poste der. Se ned på andre som ikke kun har positive meninger om SO-5.

Hva du ikke bør gjøre:

  • Fortelle at SO-5 ikke er livsviktig.
  • Forklare hvorfor forumet var en bedre tid før.
  • Legge ut om begrepet trolling.
  • Kalle dem (eller noen av SO-5 gjengen) for fjortisser.

dimiles :]

Lenke til kommentar
Type: Den sjenerte

Holder til i: Ikke noen spesiell plass. (kanskje litt i OT)

Kjennetegn: Få poster, though registrert lenge. Gir ikke ut info om seg selv, og deltar ikke i diskusjoner. Kikker for det meste

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Gå sakte fram. Ikke vær brå, da skremmer du han vekk.

Hva du ikke bør gjøre: Være frekk (da stikker han). Påpeke skrivefeil.

 

ps. jeg har skjønt tråden. så denne fyren er ikke meg  ;)

6564315[/snapback]

 

Kaching. Bortsett fra siste, siden jeg nedsten aldri svarern noe sted, og ellers er det ikke så farlig.

Lenke til kommentar

Jaja, etter å ha skjønt tråden nå så kommer jeg med en ny en:

 

Type: Skryteren, Mr Verdensvandt

Holder til i: OT, PRS, og en envher tråd han kan skryte av seg selv.

Kjennetegn: I bortimot 90% av innleggene skryter denne fyren uhemmet av enten seg selv, pengene sine, eller faren sin som er bedre enn alle og tjener mest penger.

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Må ha masse penger, gå rundt i moteklær, være generelt uspiselig for andre en Skryteren, Mr Verdensvandt.

Hva du ikke bør gjøre: Si at du bruker Space-sko, eller at rosa er homo. Si noe negativt om USA.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Type: Håndverker'n

 

Holder til i: Hovedsakelig i den datadelen av forumet, men med sporadiske besøk rundt eller i forumet.

 

Kjennetegn: Gjerne en nordlenning med sans for data. Deltar med iver i alle diskusjonstråder til de ulike artiklene. Når det er Intel eller AMD som diskuteres er han der umiddelbart. Han lager også sine egne kabinetter og har en forkjærlighet for RAM. Den litt nerdete typen som er superfølsom. Om noen er imot han trekker han seg inn i huset sitt, og sitter og furter siden ingen tar hans parti.

 

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Interesse for data holder i massevis, men ha gjerne en forskjærlighet for Intel.

 

Hva du ikke bør gjøre: Sende drapstrusler på pm til fyren.

Lenke til kommentar

Type: En av den yngre garden

Holder til i: Off-topic og Spill for det meste, men de finnes i alle kategorier

Kjennetegn: Skrivefeil, grammatikkfeil, små/store bokstaver hvor de ikke passer, arroganse, uvitenhet, selvtillit og total mangel på livserfaring. Nick består som oftest av en blanding av store og små bokstaver, tall, skumle ord som assassin, killer, terminator, osv og sjeldent noe kreativt eller originalt.

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Dra til SO5.

Hva du ikke bør gjøre: Kommunisere med dem (for your own sake).

Lenke til kommentar

Type: Den schizofrene

Holder til i: Musikkdelen av forumet

Kjennetegn: Rødt hår, Myspace-bilder, manglende evne til å forstå ironi. Sjangerrunking uten rot i fakta. Nicket varierer gjerne fra uke til uke.

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Entre backstage med følgende kommentar: "IRON MAIDEN FÛR LYFE!"

Hva du ikke bør gjøre: Høre på god musikk

Lenke til kommentar

Type: De gjentagende ironiløse.

Holder til i: De fleste kategorier

Kjennetegn: Liker å skrive poster som ofte sier akkurat det samme som den som har skrevet den, bare på deres egen måte. Om det kommer noe ironisk i det hele tatt, må dette kommenteres, for "dette er jo feil!"

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Skriv en post som sier: "Jeg liker IKKE godteri, hehe :roll: ", så skal du se de kommer flygende med: "MEN DET ER JO GODT DA, HVORDAN KAN DU IKKE LIKE DET+§!??!"

Hva du ikke bør gjøre: Plage dem med sarkasme, for de forstår ikke at du mener dem vondt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Type: Postcounthoren

Holder til i: Alle tråder unntatt Off Topic, uansett om vedkommende har noe interesse eller noe å bidra med eller ikke. Men ofte i musikk/film forumet fordi der syns de fleste dimlingene de kan uttale seg.

Kjennetegn: De siterer gjerne en hel side og skriver under "dette mener jeg også". De har lyst å snakke om Donnie Darko i tråden om Supermann. De begynner gjerne innleggene med "dette har jeg ikke hørt om" eller "dette kan jeg ikke noe om" med mindre de er en arrogant jævel som kan alt :)

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Gjennom en tråd som teller på postcount. Fortell vedkommende hvor mye kulere han/hun er fordi det står et større tall under avataren deres. Dette er selvsagt noe postcounthoren alltid har trodd, men ved å bekrefte det har du vunnet deres interesse.

Hva du ikke bør gjøre: Sende PM. Eller linke til tråder i OT-baren og slikt. Han/hun vil synes du er en stor taper som gidder å poste der det ikke "teller"

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...