Gå til innhold

Typer på diskusjon.no (parodier på andre brukere)


kjetil_b

Anbefalte innlegg

Type: Råkjøreren

Holder til i: Bildelen av forumet naturligvis.

Kjennetegn: Skryter ofte av sin elskede (altså bilen), fartsrekorder, hvor fantastisk det var, hvor utrolig sikkert det er å kjøre dobbelt så raskt som fartsgrensa med hans bil og hans kjøreerfaring. Blir selvfølgelig tatt for råkjøring. Synes det er ufattelig urettferdig. Også han som bare har hatt lappen i X måneder og er så bra sjofør. Søker naturligvis hjelp og trøst fra andre brukere over politiets urettferdige behandling. Mister lappen, får fengselstraff osv, men får ordnet det så han får igjen lappen etter bare et par år, at staten betaler rettsaken og gir han penger for fengselsoppholdet. Mellom pågripelsen og fengselsoppholdet kjører han daglig på samme måte som før, uten lappen. Noen forumbrukere gir han sympati, men mange teppebomber han med moralske pekefingre.

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Fortell at bilen i avartaren hans ser kul ut og spør hva det er og hvor bra den er. Legg gjerne til at fart er kult.

Hva du ikke bør gjøre: Si at fartsgrenser er til for å holdes.

 

Ups beklager. Jeg glemte en stund at det sto "Typer på diskusjon.no". Legger heller disse fra et annet forum skjult:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Type: Brudemonsteret

Holder til i: Et annet stort norsk forum

Kjennetegn: Hele verden dreier seg om et forestående bryllup. Ingenting annet teller, selv mannen og det å være gift i ettertid er detaljer i hennes mening med livet, altså bryllupet. Har gjerne 10.000 innlegg per år angående planlegging av detaljer i bryllupet. Det vil si at planleggingen av bryllupet starter 3-4 år før det skal holdes. Starter gjerne tråder som "bør det være en gul kant på serviettene under bryllupsmiddagen eller ikke?" og "Hvordan få den perfekte manikyren i løpet av de 26 minuttene hun har til rådighet mellom kl 07.31 og 07.57 bryllupsdagen?". Er ganske kristen og konservativ.

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Prat om bryllup, gjerne fortell at du har peiling på bestemte bryllupsdetaljer og har noen idéer.

Hva du ikke bør gjøre: Si at det finnes andre ting i verden enn bryllup som betyr noe, for det gjør det ikke i hennes verden.

 

 

 

 

 

Type: Vettskremt/ "Marvin" for de som har lest haikerens guide til galaksen.

Holder til i: Et annet stort norsk forum

Kjennetegn: Sier gjerne ting som "beklager at jeg opptar deres tid", "Hvis jeg gjør X så kommer folk til å misslike meg, hvis jeg gjør det motsatte blir det ennå værre", "beklager at jeg er til, håper det ikke plager dere", "jeg har det så kjipt", "alle er i mot meg", "jeg er sikker på at dere hater meg". Skriver slike setninger i hvert eneste innlegg, får mye trøst og finner noe annet å synes synd på seg selv for.

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Si at det er veldig synd i henne og at hun har din støtte. Gjenta etter hvert av hennes innlegg.

Hva du ikke bør gjøre: Aldri si at at det får være grenser for medlidenhet og trøst. Da går hun nok og gråter i en krok en stund før hun kommer tilbake til PCen og ønsker mer medlidenhet.

 

*ok, nå får det være nok* :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Type: Kulturbærer

Holder til i: PRS for det meste.

Kjennetegn: Vennelig, sakelig og ønsker å bevege forståelsen opp, og fremover.

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: veldig enkelt, bare å ta ærlig kontakt.

Hva du ikke bør gjøre: Det har jeg ikke funnet ut enda.

Lenke til kommentar

Type: Kleshomoen

Holder til i: Motetråden og andre steder hvor han kan imponere underernærte småjenter med dyre klær og utstikkende ribbein.

Kjennetegn: Med svart belte i shopping inntar han de fleste trådene med hevet hode. Dette går selvsagt utover de som ikke bor i Tigerstaden eller ikler seg heute couture.

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Legge han til på MSN og tilby han et webcambilde hvor du skriver navnet hans på din høyre rumpeballe i beste STILEsux-stil.

Hva du ikke bør gjøre: Tilhøre feil samfunnslag!

Lenke til kommentar

Type: Muskelskryteren

Holder til i: RPP

Kjennetegn: Poster alltid bilder av seg selv i bar overkropp. Helst bilder der man ser at fyren har muskler. Bildene er ofte lagt der "bare fordi man MÅ poste bilde". (Ja særlig, veldig særlig.)

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Si noe bra om kroppen hans.

Hva du ikke bør gjøre: Kalle han en bolegutt.

Lenke til kommentar
Type: Den schizofrene

Holder til i: Musikkdelen av forumet

Kjennetegn: Rødt hår, Myspace-bilder, manglende evne til å forstå ironi. Sjangerrunking uten rot i fakta. Nicket varierer gjerne fra uke til uke.

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Entre backstage med følgende kommentar: "IRON MAIDEN FÛR LYFE!"

Hva du ikke bør gjøre: Høre på god musikk

6565733[/snapback]

 

haha! tok'n :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Type: Kleshomoen

Holder til i: Motetråden og andre steder hvor han kan imponere underernærte småjenter med dyre klær og utstikkende ribbein.

Kjennetegn: Med svart belte i shopping inntar han de fleste trådene med hevet hode. Dette går selvsagt utover de som ikke bor i Tigerstaden eller ikler seg heute couture.

Hvordan bli kjent/komme i kontakt med: Legge han til på MSN og tilby han et webcambilde hvor du skriver navnet hans på din høyre rumpeballe i beste STILEsux-stil.

Hva du ikke bør gjøre: Tilhøre feil samfunnslag!

6581563[/snapback]

 

:!: Jeg dør. Utrolig treffende beskrivelse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...