Gå til innhold

kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30"


souljah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel det pleier jo ofte ta en dag eller to fra man betaler til pengene kommer fram til den som skal ha pengene (i vårt tilfelle Dell)

 

så jeg vil tro at onsdag torsdag så begynner ting å skje hos Dell

6591589[/snapback]

Vel, ser jeg en Bergenser i en rød lotus blir jeg bekymret :p

 

Får håpe at de som eventuelt ikke kan stille opp på avtalen trekker seg så fort som mulig, vi er jo lang over grensen på 10stk allerede som har betalt..

Lenke til kommentar
Bjørn Inge ringte jo rundt til alle og spurte om alt var i orden med finanser osv. Får satse på at alle svarte ærlig og at ingenting har forandret situasjonen deres siden igår.

6592216[/snapback]

 

 

Var det derfor han ringte senere ?

 

Jeg var ute og herja med plenklipperen, så jeg hørte den ikke, men skal sette over pengene så fort som mulig.

 

Edit: bare jeg som la merke til den snedige tallrekken blant kontonummeret til Dell ?

Edit: da er mitt betalt over.

post-12016-1154381016_thumb.png

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

mmmmm.... macdonalds.....

 

det er nå 15timer siden betalingsinfo var på plass og det er 2 stykker igjen som må betale (kan hende de har betalt i løpet av natten, men at Bjørn Inge ikke har oppdatert 1.post)

just for the record <- tenkte det var greit å ha litt historie på hvordan alt har forløpet seg til kommende generasjoner.

Lenke til kommentar
mmmmm.... macdonalds.....

 

det er nå 15timer siden betalingsinfo var på plass og det er 2 stykker igjen som må betale (kan hende de har betalt i løpet av natten, men at Bjørn Inge ikke har oppdatert 1.post)

6594195[/snapback]

Jeg tror ikke det når jeg nettopp sendte email om at jeg har betalt og like etterpå var post nr 2 oppdatert. De kan jo selvsagt ha betalt og ikke sagt ifra til Bjørn Inge da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...