Gå til innhold

kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30"


souljah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se om man ikke kunne presse prisen ytterligere?  :hmm: 35%  :cool:

6568628[/snapback]

 

gjerne for meg, selvom det blir stygt å selge en 2405, og kjøpe en 2407 og attpatil tjene penger på det... ! haha

 

forresten så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke er flere som er med på dette? hva med å sende en mail til HW om dette slik at det kanskje kommer på forsiden (altså HW.no)

det burde gi litt mer publisitet og kanskje noen fler hiver seg med. eneste forskjellen fra ordinært kjøp er jo at du ikke får med papirkvitteringen og prisen...

 

edit:

og for de som tviler på seriøsiteten av dette, så ringte Bjørn Inge meg 2 min etter at jeg sendte han PM og forklarte hvordan det hele skulle gjennomføres. han virket som en veldig oppegående mann, og som han sier selv er det for mye å tape på å svindle alle sammen. tror han ville fått problemer med å få solgt 11 2407 og 3 3007, i hvertfall når alle vi vet hvem han er.

så min oppfordring til alle dere som sitter på gjerdet eller hvor dere sitter er, bli med da vel, det er gøy!

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Se om man ikke kunne presse prisen ytterligere?  :hmm: 35%  :cool:

6568628[/snapback]

 

gjerne for meg, selvom det blir stygt å selge en 2405, og kjøpe en 2407 og attpatil tjene penger på det... ! haha

 

forresten så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke er flere som er med på dette? hva med å sende en mail til HW om dette slik at det kanskje kommer på forsiden (altså HW.no)

det burde gi litt mer publisitet og kanskje noen fler hiver seg med. eneste forskjellen fra ordinært kjøp er jo at du ikke får med papirkvitteringen og prisen...

6568652[/snapback]

Øhh.. havner det på forsiden av HW.no syns jeg synd på Bjørn Inge :ohmy: Siden varene i all helhet leveres til han kan han risikere å plutselig få en semitrailer fra SCHENKER med to fulle 40` containere fulle av skjermer han må vidresende ;)

 

Men seriøst så burde han få en liten påminnelse (les gave) for at han gjennomfører dette.

 

Men jeg har på følelsen at vi fort blir over 20 stykker før fristen utløper mandag, og jeg tror at det kaaanskje kan være mulig å få prisen ytterligere ned 5% med en dobbel ordre av den opprinnelige på 10 stykker :thumbup:

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Men jeg har på følelsen at vi fort blir over 20 stykker før fristen utløper mandag, og jeg tror at det kaaanskje kan være mulig å få prisen ytterligere ned 5% med en dobbel ordre av den opprinnelige på 10 stykker  :thumbup:

6568759[/snapback]

 

Håper Dell kan dele opp ordren isåfall, slik at Bjørn Inge, ikke får en haug med lcder, men litt og litt heller.

 

Edit:

 

Hvorfor akkurat Dell sine ?

Finnes det ikke like gode skjermer til bedre pris ?

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Ja, denne karen burde fått nobels ildsjelspris for å gjennomføre dette prosjektet...det er nok mer kjas og mas med dette enn vi tror. Spesielt ettersom han må videresende noen av skjermene...

 

Men jeg har på følelsen at vi fort blir over 20 stykker før fristen utløper mandag, og jeg tror at det kaaanskje kan være mulig å få prisen ytterligere ned 5% med en dobbel ordre av den opprinnelige på 10 stykker

 

jeg er sluttet bry meg om de 5%ene...vil bare ha den skjermen i hus så fort som bare mulig.

Lenke til kommentar
Men jeg har på følelsen at vi fort blir over 20 stykker før fristen utløper mandag, og jeg tror at det kaaanskje kan være mulig å få prisen ytterligere ned 5% med en dobbel ordre av den opprinnelige på 10 stykker  :thumbup:

6568759[/snapback]

 

Håper Dell kan dele opp ordren isåfall, slik at Bjørn Inge, ikke får en haug med lcder, men litt og litt heller.

 

Edit:

 

Hvorfor akkurat Dell sine ?

Finnes det ikke like gode skjermer til bedre pris ?

6568799[/snapback]

Ja dette er også en mulighet, siden Bjørn har skaffet et så stort salg for dell kunne jo kanskje dell være litt kul og tilby samme prisen og separat frakt siden orderen ble dobbelt så stor? dette istenden for eventuelt 5% større rabatt..

 

20 personer x 50kr. = 1000kr. hadde jo vært en påskjønnelse de fleste her så absolutt burde klare å overkomme (les forrige innlegg ang. gave)

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

tusen takk for alle de fine ordene, det er jo til å :love: av,

 

saken er at jeg allerede har fått forhandlet fram et tilbud,

og dette er den rabatten som jeg kan garantere,

jeg vil jo selvfølgelig prøve å få mere men jeg ikke garantere

at jeg vil lykkes, (utgangspunktet i de innledende forhandlingene for å få litt større rabatt (mrk litt større) var en bestilling på +30 skjermer...)

 

når det gjelder separate forsendelser var dette fullstendig uaktuelt for dell, ved denne type tilbud, så det er ikke så mye jeg kan gjøre med det,

jeg foreslo tilogmed å frasi meg fri frakt for å få de sendt til hver enkelt,

men det var fortsatt uaktuelt,

 

men jeg dog ingen problemer med å ta en tur på posten å få skjermene sendt til de nybakte pappaene :grin:

Lenke til kommentar
tusen takk for alle de fine ordene, det er jo til å  :love: av,

 

saken er at jeg allerede har fått forhandlet fram et tilbud,

og dette er den rabatten som jeg kan garantere,

jeg vil jo selvfølgelig prøve å få mere men jeg ikke garantere

at jeg vil lykkes, (utgangspunktet i de innledende forhandlingene for å få litt større rabatt (mrk litt større) var en bestilling på +30 skjermer...)

 

når det gjelder separate forsendelser var dette fullstendig uaktuelt for dell, ved denne type tilbud, så det er ikke så mye jeg kan gjøre med det,

jeg foreslo tilogmed å frasi meg fri frakt for å få de sendt til hver enkelt,

men det var fortsatt uaktuelt,

 

men jeg dog ingen problemer med å ta en tur på posten å få skjermene sendt til de nybakte pappaene  :grin:

6569017[/snapback]

 

Når er siste dag å melde seg på ?

(jeg trenger jo ikke, men fristelsen er stoor!)

Lenke til kommentar
Se om man ikke kunne presse prisen ytterligere?  :hmm: 35%  :cool:

6568628[/snapback]

 

gjerne for meg, selvom det blir stygt å selge en 2405, og kjøpe en 2407 og attpatil tjene penger på det... ! haha

 

forresten så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke er flere som er med på dette? hva med å sende en mail til HW om dette slik at det kanskje kommer på forsiden (altså HW.no)

det burde gi litt mer publisitet og kanskje noen fler hiver seg med. eneste forskjellen fra ordinært kjøp er jo at du ikke får med papirkvitteringen og prisen...

 

edit:

og for de som tviler på seriøsiteten av dette, så ringte Bjørn Inge meg 2 min etter at jeg sendte han PM og forklarte hvordan det hele skulle gjennomføres. han virket som en veldig oppegående mann, og som han sier selv er det for mye å tape på å svindle alle sammen. tror han ville fått problemer med å få solgt 11 2407 og 3 3007, i hvertfall når alle vi vet hvem han er.

så min oppfordring til alle dere som sitter på gjerdet eller hvor dere sitter er, bli med da vel, det er gøy!

6568652[/snapback]

 

 

Det er gode skjermer og ergo koster de mye selv med rabatten. Jeg vil så gjerne være med men er ikke sikker på at budsjettet tåler det, og jeg har brutt budsjettet før. Det er ikke morro.

 

For meg blir dette et spontan kjøp som kanksje er oppi nermere 13 000. Jeg vet at jeg kommer til å skifte crt skjermene i høst pga veldig god økonomi da. Da ender jeg sikkert med å betale 20 000 om jeg ikke rekker dette.

 

Jeg håper enda at fristen blir utsatt

Lenke til kommentar
20 personer x 50kr. = 1000kr. hadde jo vært en påskjønnelse de fleste her så absolutt burde klare å overkomme (les forrige innlegg ang. gave)

6568825[/snapback]

 

Så absolutt. og med litt tolmod så når vi kanskje 30 skjermer der den danske utgaven ga 5 % ekstra på noen skjermer. Det betyr jo at noen sparer en tusenlapp hver.

 

En ekstra påskjønnelse er absolutt på sin plass. Husk at 30 personer X 100 er 3000.

 

Hva med en Dell Axim X51v? om vi kjøper en sånn i tillegg på vår regning så kanskje vi får den til 3000

 

Hvordan er de mulighetene forresten? handler dette bare om skjermer. Eller er det flere muligheter?

Lenke til kommentar
men jeg dog ingen problemer med å ta en tur på posten å få skjermene sendt til de nybakte pappaene  :grin:

6569017[/snapback]

 

Pappaer :) hehe er ikke vi nerder :) Den følelsene er der.

Ikke krasj med bilen stappa av 20 + store skjermer på vei til postkontoret :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
jeg er sluttet bry meg om de 5%ene...vil bare ha den skjermen i hus så fort som bare mulig.

6568805[/snapback]

 

Jeg er litt enig der. Nå som jeg faktisk har bestemt meg for å gå for denne skjermen skulle jeg gjerne hatt den i går. :wee:

 

Flere folk betyr jo også at sjansen for at noen ikke betaler når de skal blir større og alle må vente til det ordner seg. Håper alle som har meldt seg på dette har penger på bok så de kan kan betale med en gang vi får muligheten til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...