Gå til innhold

kanontilbud ved felleskjøp av dell lcd 24" og 30"


souljah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det blir vel ikke enda billigere om du bestiller 20? 40% av?

skjermene er heite!

6561324[/snapback]

 

tror nok vil må over 30 skjermer for å få ennå mer rabatt,

men jeg vil jo selvfølgelig prøve å få mer om vi blir +20

men jeg kan jo ikke garantere at vi vil få mere rabatt

Lenke til kommentar
det blir vel ikke enda billigere om du bestiller 20? 40% av?

skjermene er heite!

6561324[/snapback]

 

tror nok vil må over 30 skjermer for å få ennå mer rabatt,

men jeg vil jo selvfølgelig prøve å få mer om vi blir +20

men jeg kan jo ikke garantere at vi vil få mere rabatt

6561389[/snapback]

 

kan du ikke høre med dell om det blir mer rabatt på 20 stk. (evt. 30) for nå er dere jo 11, og blir det mer rabatt blir det bare vanskeligere å motså..

 

(hadde dere fått 40% hadde en 24" kostet 5550,-)

 

det hadde ikke jeg latt meg forbigå ihvertfall.. :ohmy:

Lenke til kommentar

Til trådstarter og andre påmeldte...hva sier dere til at vi smører oss med tålmodighet og setter fristen en ekstra uke så vi muligens greier enda mer rabatt? hadde vært utmerket med de 35% i rabatt. da ligger 24" under 7000, altså 6000ettellerannet...vil tro det også trekker flere folk som sitter på gjerdet.

 

Hva sier dere, skal vi ha det som målsetting?

Lenke til kommentar

men jeg stusser litt på prisene som er satt på førstesiden,

med utgangspunkt i 2407WP som nå koster 9225,- hos dell burde prisen med 30% avslag være 6457,- og med 35% avslag 5996,-

 

(nå la jeg også merke til at prisen på 24" gikk opp med ca. 100kr siden jeg sjekket den for drøyt en time siden.. dell er kjent for jo-jo priser)

 

er det denne prisen det blir tatt utgangspunkt i under kjøpet souljah?

 

jeg tror ikke det blir vanskelig å få 20 kjøpere til denne prisen, med så mange påmeldte allerede..

Lenke til kommentar

de prisen som står på førstesiden er den prisen vi er tilbudt,

vi kan ikke få tilbud på en tilbudspris dessverre -

så vi er nødt til å forholde oss til de "faste"/"før" prisene når rabatt skal regnes ut, så de prisene som står i første post er det tilbudet som vi har pr. idag

Lenke til kommentar
det er ikke en tilbudspris, men dells egen nåværende pris..

men jeg skjønner det hvis det var det som var prisen da tilbudet ble gitt..

6561736[/snapback]

 

Dell har for tiden 10% sommertilbud (siste dag i dag), det er grunnen til at skjermen koster omtrent 1000 kroner mindre enn den prisen som vi får 30% rabatt på.

Lenke til kommentar
det er ikke en tilbudspris, men dells egen nåværende pris..

men jeg skjønner det hvis det var det som var prisen da tilbudet ble gitt..

6561736[/snapback]

 

Dell har for tiden 10% sommertilbud (siste dag i dag), det er grunnen til at skjermen koster omtrent 1000 kroner mindre enn den prisen som vi får 30% rabatt på.

6561761[/snapback]

 

jeg gir meg..

Lenke til kommentar

Fine priser, men Dell har jo hatt gode tilbud på enkeltskjermer før. Jeg hadde planer om å kjøpe Dell 2405FPW for et års tid siden, da kostet den kr 7500. Det var vel også 30% avslag, men da kunne man som sagt kjøpe enkeltvis. Dette var kanskje en utgående modell da, men likevel et bra tilbud.

 

Uansett, fint initiativ, synd Dell ikke gikk med på å sende skjermene direkte til kunden.

Lenke til kommentar

Hei Micro,

jeg forstår godt at du er forsiktig,

og i og med at du ikke kjenner meg personlig så forstår jeg at du velger å være varsom, men en ting som er verdt å merke seg hvis jeg skulle ha forsøkt å svindle noen er at jeg ville få ganske så store problemer med rettsmyndighetene... og jeg har intet ønske om å ødelegge mitt eget liv. Du kan nærmest se på den første posten som en slags kontrakt, hvor jeg forplikter meg til å videresende skjermene og det går jo tydelig fram av denne at jeg kun eier den skjermen som jeg som jeg kjøper for mine penger, mens dere eier de skjermene som dere betaler for, og jeg forplikter meg til å videresende disse til dere mot at dere legger ut for 191kr i porto..

 

likevel synes jeg jo også at det idelle hadde vært om vi hadde fått samme avtale som de i danmark fikk, med å få skjermene tilsendt til hver enkelt direkte fra dell, men dessverre lot dette seg ikke gjøre.. da dell ikke lengre så på det som det som et stor innkjøp men en serie enkelt salg.. derfor ble vi nødt til å gjøre dette på denne måten...

 

men forstår at du er foriktig, håper dette svaret hjelper deg,

skulle det være noe mer du lurer på så send meg gjerne en pm og jeg skal svare så fort jeg har mulighet.

 

mvh bjørn inge larsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...