Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte forleden å høre på RR anno 2006, men må si at frekvensen på latterbølger er temmelig svekket siden jeg hørte på sendingene i vår. Jeg startet å høre på RR først i november 2009 (dessverre) så jeg har mye å ta igjen. Hvor bør jeg begynne å høre slik at jeg hører det morsomste først og avslutter med det minst morsomme?

Lenke til kommentar

Hvis du har planer om å høre på alt uansett ville jeg bare hørt på det i kronologisk rekkefølge. Jeg begynte å høre på for litt over ett år siden, og brukte ikke så veldig lang tid på å høre på alt fra 2006 og opp til i dag (med unntak av høsten 08, som ikke ligger ute på nettet).  

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å laste ned de gamle sesongene. :dontgetit:

Føler meg litt naut, muligens det har med internettilgangen vår her hjemme, men jeg tør ikke gjøre det på skolen (datafolkene er skumle :ph34r: )

 

Har lest igjennom alle forklaringene NRK har laget, Miro er innstallert og alt slikt, det er ikke det det står på. Den kommer bare aldri forbi "starter"-fasen.

 

Det som er litt gøy i de tidlige episodene er at Tore sin stemme er så annerledes. Har noen andre også hørt det, eller er det jeg som innbiller meg ting?

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å laste ned de gamle sesongene. :dontgetit:

Føler meg litt naut, muligens det har med internettilgangen vår her hjemme, men jeg tør ikke gjøre det på skolen (datafolkene er skumle :ph34r: )

 

Har lest igjennom alle forklaringene NRK har laget, Miro er innstallert og alt slikt, det er ikke det det står på. Den kommer bare aldri forbi "starter"-fasen.

 

Det som er litt gøy i de tidlige episodene er at Tore sin stemme er så annerledes. Har noen andre også hørt det, eller er det jeg som innbiller meg ting?

 

Prøvde å last ned selv nå bare for å sjekke om et noe galt med torrentfilen(e). Virker som om trackeren som er brukt er nede, derfor får du ikke til å laste ned.

Endret av Oreokjeks
Lenke til kommentar

Hahahaahaha! Holdt på å daue når Tore går mot kamera med boka og svaier att og fram på en skikkelig femi måte.

Hahhaha, etter Töre sier "Les om hvordan det var å opptre på ville festivaler rundt omkring i landet med vårt radioprogram og alle de syke historiene som opptrådde der" så hører du at han må ha fått latterkrampe. Er på nippet han greier å holde seg seriøs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...