Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå offisielt sluttet å bry meg om hva de gjør. De er ikke radioresepsjonen lengre for meg. Siden deres er kun twitter og dritt, de har til og med fjernet podcastspillere. Nrk alltif radioresepsjonen spiller 5 podcaster om og om igjen. tydelig at de aldri har tenkt seg tilbake til radio.

 

17. mai var det slutt, nå går det kun i de 300 podcastene jeg har på spillere min.

 

Takk for alt Bjarte, Steinar og Tore, dere er nå døde for meg

Lenke til kommentar

TV blir aldri det samme. Før kunne jeg høre på dem hver dag, det ble vel 4 timer i uka. På tv blir det vel ca 1 time i uka, og da kan jeg ikke gjøre det samme som når jeg hørte på podcasten (jobbe, spille, gjøre andre ting samtidig).

 

Men TV-programmet kan bli veldig bra da, så jeg har forhåpninger, men de får nok endret personlighet.

Lenke til kommentar

Før kunne jeg høre på dem hver dag, det ble vel 4 timer i uka.

De hadde vel 8 timer i uka da. Pirker litt :)

 

Det er ikke det samme på jobb lenger nei. Det nye programmet suger jo balle. Skjønner ikke at noen gidder å høre på det.

 

Men håper TV-programmet blir bra, så jeg har noe å se fram til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har eg hørt alle RR fra høsten 2009, og vil begynne fra børjan.

 

Hvordan får eg tak i alle RR som er lagt ut på podkast i rekkefølge. Vil begynne fra den første og følge kronologisk.

 

har en torrent, men der blir alt et salig rot, ingen sortering.....

 

Hvis noen har alt og har lyst å legge det ut i en eller annen form blir eg veldig veldig glad :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...