Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappapermisjonen er jo på vel 3 uker, er den ikke? Det blir vel kanskje vanskelig å få noen til alle dagene, hadde vært morsomt å se hvordan Tore og Bjarte hadde klart seg på egen hånd! : D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steinar sa jo at de hadde termin i Juni, da er jo sommerferie rett rundt hjørnet læll, så kan jo være de bare begynner med sendinger littegrann senere på høsten...

• 3 uker senere...
Skrevet

Me definately not like.

Både i pose og sekk hadde vært fint, vanskelig, men da hadde eg hvertfall ikke mistet radioprogrammet.

Nå er eg glad det finnes podkast for flere år tilbake. Nå er det bare å sikre seg de! ;)

Skrevet

Hadde de gjort som XLTV hadde jeg knipset av meg tommlene. Hva de kommer til å finne på nå vet jeg ikke. Det blir lite tips&triks etc. i et tungt manus-basert kvelds-program.

Skrevet
Også Steinar lover at gjengen før eller seinere kommer tilbake på radio.

Det er da i hvertfall godt å høre.

Jeg skal uansett på rockefeller den 3.mai og se gutta da.

Skrevet

Kunne noen av dere lagt ut episoden 4 mars nå i 2010? Klarte på en eller annen måte å slette den i iTunes og nå får eg ikke lastet den ned, og de andre sidene har eg gitt opp....

Bare hvis en eller annen barmhjertig sjel hadde orket.

Skrevet

Ja eg vet om den linken, men i Firefox får eg den ikke til og i IE begynte den plutselig å spille av mp3 filen istedet for å laste den ned....

Brukte den før men gav den opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...