Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De sier ofte at forskjellige folk bestemmer, f.eks. "Ja, det er jo deg Tore, som har med singelbunken i dag!", men det er bare tull. Er bare en gang jeg kan komme på de fikk spille sin egen musikk, og det var under Valg-sendingen.

Men den Paperboys-låta står jo ikke på P3-s lister. Så da kan vel det ikke ha vært tull når Steinar sa at det var Tore som hadde den med.

Lenke til kommentar
De sier ofte at forskjellige folk bestemmer, f.eks. "Ja, det er jo deg Tore, som har med singelbunken i dag!", men det er bare tull. Er bare en gang jeg kan komme på de fikk spille sin egen musikk, og det var under Valg-sendingen.

Men den Paperboys-låta står jo ikke på P3-s lister. Så da kan vel det ikke ha vært tull når Steinar sa at det var Tore som hadde den med.

 

De spiller av og til låter som ikke er lista hos p3 også=) Men det er fortsatt musikkprodusentene i p3 som bestemmer hva de spiller.

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Har problemer med podcasten på itunes. Alle episodene ligger ute men får ikke til å høre på de. Står hent ved siden av podcasten og når jeg trykker på den prøver den å laste ned men det funker ikke. Noen som har hatt samme problem og kanskje har en løsning?

Podcaster fra nrk blir som regel utilgjengelig i mellom ti og ett på kvelden. Overbelastede podcast-servere hos nrk, kan ikke være noe annet.

Lenke til kommentar

Latterlig podcastsystem fra nrk sin side. Har problemer med det så ofte, og resultatet blir at jeg ikke får hørt på rr når jeg ønsker det. Det er faen meg smerte!!!!!!!! Å måtte høre på det via nettradio med all crap-musikken er jo værre enn å være på rød ungdoms sommerleir i 5 uker.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Jeg laster ned podcasts via winamp (siden det knapt finnes noe særlig programmer til å laste ned podcasts og heller ingen add-on til firefox). Har masse problemer med winamp. Den sier ofte at den laster ned, senere står det kanskje "complete", men den har kun lastet de 10 første minuttene. Andre ganger klarer den ikke å laste ned, men det kan være fordi nrk ikke klarer å lage en stabil podcast server.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Bruk Ziepod.

 

NRK sitt system er nogle crap ja. Jeg kjører et ganske strengt script på ruteren min som sperrer alt av spyware/tracking-sider vha. HOSTS-filer. Jeg må tillate sitestat for å i det hele tatt få kontakt med NRKs servere. Det at stats-kanalen gjør podcast-tjenesten sin avhenging av slikt er helt hinsides. Helt klart en jobb for Credence Clearwater. evt. lås den ansvarlige inn i et rom med Spencer og en pakke barber-blad.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...