Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har eg faktisk gått til det drastiske skritte og installert iTunes. KUN for podkastene til RR.

 

Kunne ikke stole på de andre kildene til nedlasting...

 

Og den rss siden fikk eg plutselig ikke lastet ned fra lenger, kun lastet ned og avspilt i selve nettleseren.... Har noe med quicktime å gjør tror eg. Gjelder nå både firefox og internet explorer.... :(

 

Aaaah. Derfor eg ikke like apple... De kunne spurt meg før de skulle bare tvinge meg til å spille alt quicktime ville av i firefox i stedet for å spørre om eg vil laste de ned.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

NRK har gjort sine podkast avhengige av sitestat for å kunne ha oversikt over antall nedlastninger osv. Dessverre så er sitestat noe hærk, noe som gjør at jeg ofte må rote frem direkte linker, noe som ikke alltid er like lett. Ikke har de helt styr på hvilke podcast som havner i hvilken feed. Rett som det er får jeg hipster-musikk pushet på meg...

Lenke til kommentar
Det er intet mer skuffende enn å laste ned "uten musikk" versjonen av RR, gå seg en tur uten å sjekke og ende opp med å måtte spole over 9/10 sanger.....

Motsigende utsagn.

Nei.

Det er ikke noe mer skuffende enn å laste ned "uten musikk", altså en rr-podcast på ca 60 minutter hvor alle sangene er klippet bort, gå sen en tur uten å sjekke at podcast-versjonen var uten musikk og måtte spole gjennom alle sangene?

 

Hvis du laster ned "med musikk" får du sanger, hvis du laster ned "uten musikk" får du uten sanger? Kanskje jeg misforsto hvis du mener at selv podcastene som det står "uten musikk" faktisk inneholder musikk noen ganger. Beste tipset er å sjekke lengden, ca 60min uten musikk, 2 timer med musikk.

Lenke til kommentar
Det er intet mer skuffende enn å laste ned "uten musikk" versjonen av RR, gå seg en tur uten å sjekke og ende opp med å måtte spole over 9/10 sanger.....

Motsigende utsagn.

Nei.

Det er ikke noe mer skuffende enn å laste ned "uten musikk", altså en rr-podcast på ca 60 minutter hvor alle sangene er klippet bort, gå sen en tur uten å sjekke at podcast-versjonen var uten musikk og måtte spole gjennom alle sangene?

 

Hvis du laster ned "med musikk" får du sanger, hvis du laster ned "uten musikk" får du uten sanger? Kanskje jeg misforsto hvis du mener at selv podcastene som det står "uten musikk" faktisk inneholder musikk noen ganger. Beste tipset er å sjekke lengden, ca 60min uten musikk, 2 timer med musikk.

 

Det var svar til han som skreiv at de blandet på linkene av og til. Og det gjorde de på 6 januar sendingen. Så eg ble gående og spole fordi eg hører nesten aldri sangene RR sender da det stort sett er møkk.

 

Så ja, du misforstod.

Lenke til kommentar

Jepp. Har lært!

 

Ligger alltid noen dager etter. Så i morra skal eg høre Mira opplegget.

 

Går tur mens eg hører på RR. Tror mange langs løypa har lurt på ka eg ler av.

 

Har forøvrig som nevnt begynt å bruke iTunes (det gjør litt vondt ja) og der står det lengden på episoden. Da går det ikke an å gjøre feil :)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...