Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jason P. C. skrev (På 7.9.2021 den 17.17):

Det var ikke like morsomt eller gøy som i RR på nrk. Jeg synes dette bare var rart og pinlig. Jeg er skuffet over at de valgte penger foran underholdning. Takk for meg

Har ikke hørt noen episoder enda, men de klippene jeg har sett har de virket litt i overkant "crazy". Kanskje en for stor forvandling for min del, fra gutta som var i overkant komfortable og la ned minst mulig arbeid, til at de skal gjøre opp for seg med alt mulig gærne sprell som slår til på Instagram. Men for tidlig å si, spesielt når jeg ikke har hørt mer enn klippene som har blitt lagt ut på Instagram. Er dog skeptisk til at de filmes, de har tidligere sagt at de ikke vil filmes fordi de blir for ukomfortable til å holde den vanlige kjemien. Men det var nok ingen valg når de gikk helkommers. 

Lenke til kommentar
3 hours ago, Jotun said:

Filmes alt da? Hvor kan det sees? Har kun sett litt film fra prøveepisoden? 

Alt filmes, men trur ikke det er ment å legge ut hele episoder. Det kommer heller til å bli brukt i promo-samenheng, på samme måte som for eksempel Misjonen, som legger ut 1-2 stikk fra hver episode på Facebook med video.

 

2 hours ago, Danielzu said:

Hørt de tre episodene og litt lazy eller? Dilemmaer? Siste 23? Mikseren? Nei, ikke verdt 79kr så langt.

NRK eier spaltene. De må finne på nye.

Berrum & Beyer snakker om greier sa i forrige episode at de har spurt NRK om de kan ta over spaltene og bruke dem i sin podcast.

Lenke til kommentar
Skurupu skrev (5 minutter siden):

Alt filmes, men trur ikke det er ment å legge ut hele episoder. Det kommer heller til å bli brukt i promo-samenheng, på samme måte som for eksempel Misjonen, som legger ut 1-2 stikk fra hver episode på Facebook med video.

 

NRK eier spaltene. De må finne på nye.

Berrum & Beyer snakker om greier sa i forrige episode at de har spurt NRK om de kan ta over spaltene og bruke dem i sin podcast.

De har jo ikke funnet nye, men det samme under dårligere navn og jingler.

Lenke til kommentar

Eg er redd rr gutta kommer til å bli fullstendig avkledd nå som de må prestere. Svææært lite av det de har gjort utenom rr som de selv har stått for har vært bra. Og rr tapte seg enormt på slutten når de fokuserte på å gjøre alt mulig annet. 

De er RR og det eneste de har vært veldig gode på. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...