Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjøstheim er den rare komboen av kjempenervøs og sceneperson. Jeg anser meg selv som relativt lugn, men hadde jeg skulle fremføre en sketsj på tv eller radio hadde jeg fått skjelven deluxe. Kul type, det Big 5 programmet var ganske kult egentlig.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Hahahaha, det var gøy! 

Skrevet

Feil Schau Scrooge, Bjarte er god kamerat med Aleksander Schau, den aktuelle podcasten er med broren Kristoffer. De gangene Kristoffer Schau har vært nevnt i RR så har det vel ofte vært litt negativt ladet om ekkel sjokkhumor osv. Uten at de egentlig er så mye bedre selv, mtp drikking av piss og diverse stavmiksere som var under festivalsendinger. 

• Liker 2
Skrevet

Kristoffer har god musikksmak, han er journalist, forfatter, han var med på tidenes mest banebrytende norske radioprogram (XL), og han er en av Norges desidert beste manusforfattere. Hvordan kan man ikke være fan av han?

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke man skal ta kommentarene fra Tore og Steinar så seriøst. K. Schau har også vært litt selvkritisk til humoren han hadde i XL. Det er vel Alex Rosén som har fått gjennomgå mest av (Steinar) Sagen. Det er i hvert fall ikke ufortjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...