Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ricky Gergais Show var verdens mest populære podcast, de sa det hvertfall selv. Nå er rr norges mest populære.

 

Også er det tre personer i begge programmene. Hvis jeg måtte sammenligne dem ville jeg sagt at Steinar har rollen til Ricky Gervais, Tore har rollen til Stephen Merchant og Bjarte har rollen til Karl.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Ah på den måten ja. Jo det stemmer det, Ricky Gervais Show er i Guinness Rekordbok for mest nedlastede podcast. Jeg hører på de gamle episodene enda og jeg vil si at det er muligens den eneste podcasten som er enda mer underholdene enn RR. Sammenligningene dine hadde passet i den første sesongen av RR, da det var en mye hardere tone mellom resepsjonistene, og spesielt Bjarte fikk mye pes. Men det er jo ikke noe i forhold til den trashingen Karl Pilkington tar.

Lenke til kommentar

hvilken episode? Har hørt den med Ane Dahl Torp da hun må reparere bilen sin for over 100 000 kr, men ikke den du snakker om. Må høre den!

 

Hun var 2 eller 3 dager på rad. Dvs dagen før eller etter den du har hørt :D

 

 

@Oreokjeks

 

Jeg har tilogmed sendt mail til nrk, men de vil ikke gi fra seg opptaket på grunn av opphavsrettigheterblabla. Man skulle tro NRK hadde alle rettigheter til egne produksjoner?

Lenke til kommentar

Angående Nytt på Nytt så er serien basert på en serie fra England eller noe slikt. Dette kompliserer rettighetene til programmet for NRK, noe som forklarer at hvert program bare er tilgjengelig i 3 uker på nett-tv. Det som er dumt er at de ikke har klart å få en avtale som gjør at de kan selge sesonger med programmet på DVD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...