Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ricky Gervais Show er ikke over, de lager fremdeles sporadiske podcaster, senest i 2010 og Ricky har sagt på bloggen sin at de skal lage en ny sesong i 2011. De beste sendingene er riktignok fra 2001-2004 da de var på XFM, en liten radiostasjon i London. Monkey news er tidenes spalte noensinne.

http://www.youtube.com/watch?v=DZGG6gAMWeg

Alt ligger forøvrig på bukta, grovetussen.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"@SteinarSagen:

Fordi RR er på (dødsviktig) P3-seminar, blir dagens "Some of"-sending ikke lagt ut som podkast."

=/

Aha. Det forklarer saken med den etterlengtede podcasten som aldri dukker opp i programmet mitt :(

Skrevet

Selters må være den kjedeligste programlederen i NRK etter han vietnameseren i Migrapolis...

Jeg synes Selterz er gøyal. Han er en ordsmed og spissformulerer seg på det beste vis. Ingen andre er så smarte i kjeften som han.

Men den episoden var ganske kjedelig. Kjedelige folk og kjedelige temaer. Også han ekle klysa som er sammen med Madina Salamova, æsj! Litt interessant at Töre har henne i jingelen sin da også ender opp med å prate med kjæresten hennes.

• 2 uker senere...
Skrevet

I dagens sending begynte de å snakke om "flytt bøtta di" osv. Er det noen som husker den historien hvor steinar fortalte om nevnte spøk? Tror det var i en heis elns og med en vaskedame, men jeg husker ikke helt...

Skrevet

Synes det er mye bedre flyt i sendingen når Bjarte er vekke. Noen ganger går han meg på nervene

Totalt uenig. RR uten Bjarte er mangelfull.

RR med vikar generelt er mangelfull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...