Gå til innhold

Den sunne slanketråden!


Anbefalte innlegg

Det jeg har opplevd selv av lightbrus og dessuten hørt andre si det samme, er at man blir sulten av det. Jeg får følelsen av at blodsukkeret daler og blir søtsugen og sulten. Derfor prøver jeg å unngå lettbrus og heller drikke vann. Dersom man spiser hver gang man blir "sulten" av lightbrusen eller bruker det at du drikker lightbrus som en unnskyldning på å skeie ut med andre ting, så tror jeg nok man kan legge på seg av å drikke lightbrus.

6534865[/snapback]

Spørs nok på personen. Jeg kan leve, og gjorde det en stund på cola light. Ingenting annet. Vi snakker om relativt store mengder dog, men det døyver eventuell sultfølelse rimelig bra etterhvert. Men tre uker uten annen næring enn de 0,4 kaloriene i cola light(pr. dl) gir ikke akkurat så fryktelig mye. Jeg blir ikke sulten av cola light - men så blir jeg da også svært sjeldent sulten..

 

Går rundt 3-4 liter om dagen fortsatt. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, siden det du driver/drev på med er livsfarlig :)

 

Og tipset til folk her fra meg er å trene. Forbrenner du mer enn du inntar slanker du deg. Det hjelper ikke at du omtrent slutter å spise når du ikke trener. Alle skal klare å oppnå "drømmekroppen" med viljestyrke, normalt sunt kosthold og mye trening.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Nja, hvorfor ikke? Hvis det er farlig ligger jeg rimelig tynt an da jeg spiser mellom 3 og 6 egg hver eneste dag. Kjenner veldig mange som spiser mye egg. Har en kompis som har lagt på rundt 10 egg hver dag i over et år, kolestrolet er fint som bare det :)

 

Edit: Og tunfisk smaker helvette, men "no pain, no gain".

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Og stekt egg blir det ikke fett av :) Oliven olje min gode venn :) Jeg varierer veldig mye siden jeg får det i så store doser. Men det som er høydaren er bløtkokte egg, men det blir det mye gris med, og tar lenger tid å spise. Så speilegg stekt på begge sider blir det som oftest da det går ned i gapet rimelig fort.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Kekk, men kan aldri tro at du prøver å trene deg stor som i veldig mye muskler? Jeg satser på maksimal økning av muskelmasse i 9 måneder nå, og så en 2 måneders deff før neste sommer. Så i den 9 måneders perioden vil det være endel overflødig fett, slik at jeg ikke er kjangs for at jeg forbrenner muskler :)

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...