Gå til innhold

Tool - en albumguide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...

Kom over en side her om dagen som kan svare på omtrent alt Tool relatert samme hvor obskurt det er. Maynard har visstnok vært med på å bidra til siden også. http://toolshed.down.net/faq/faq.html

 

Leste at Tool har covret Kyuss - Demon Cleaner, men så langt har jeg bare funnet dårlige live versjoner av den. Vet noen om ett sted hvor jeg kan få lastet ned eller kjøpt denne? Så vidt jeg vet så har den aldri blitt utgitt på noe album.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 1 år senere...

 

Now that a nearly decade-long lawsuit that weighed on Tool has finally been settled – and a previously undisclosed serious illness afflicting an unnamed band member has subsided – the Lateralus crew is making serious progress on their much-anticipated, much-delayed follow-up to 2006's 10,000 Days. In a new interview with Yahoo! Music, Tool guitarist Adam Jones says the band have finished one track and that another 10 songs are in "various states of completion. The band hopes to finish their new LP by year's end.

 

:w00t:

 

Særs spent på kva Tool kan levere.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tja, mon tro om Maynard har stemmen i behold enda?

 

Han har jo vært høvelig aktiv i Puscifer, selv om vokalen der kanskje ikke er like "teknisk" som i Tool. 

A Perfect Circle slapp jo noe nytt for et par år siden, og det har jo vært turneer med alle disse bandene. 

 

Gleder meg stort til en ny Tool plate, men tviler på at den kommer i år. 

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...