Gå til innhold

Tool - en albumguide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
artig liten sak! hei buman forresten, lenge siden jeg var inne på toolforumet nuh!

7977570[/snapback]

Heisann. Så vidt jeg kan huske har du bidratt med en del positivt på forumet...hvis du har samme brukernavn her som på toolforumet, så kom gjerne tilbake litt oftere. Aktivitetsnivået er vel heller ikke på topp om dagen.

Endret av Buman
Lenke til kommentar
artig liten sak! hei buman forresten, lenge siden jeg var inne på toolforumet nuh!

7977570[/snapback]

Heisann. Så vidt jeg kan huske har du bidratt med en del positivt på forumet...hvis du har samme brukernavn her som på toolforumet, så kom gjerne tilbake litt oftere. Aktivitetsnivået er vel heller ikke på topp om dagen.

7977936[/snapback]

 

 

joda, prøvde å være aktiv ei stund (med samme nick). Fin fine greier.. Lurte litt på det spreadshirt greiene forresten, skulle gjerne lagd t-skjorter til troppen min. vi er ett sting lag nede i afghanistan nuh. så kreves det mye arbeid på spreadshirt eller?

Lenke til kommentar
Lurte litt på det spreadshirt greiene forresten, skulle gjerne lagd t-skjorter til troppen min. vi er ett sting lag nede i afghanistan nuh. så kreves det mye arbeid på spreadshirt eller?

7982906[/snapback]

Neh. Ganske enkelt i grunn. Skulle gå fort bare du har et bilde klart du vil bruke (bør være noe som passer til hvite skjorter) Uten å ha brukt skjorta mi altfor mye, kan jeg ikke si noe om særlig om holdbarhet/kvalitet dog.

Lenke til kommentar
Tool er ikke ment for å bli gitt karakter da...

det er opp til hver enkelt å forstå tool på forskjellig måte

7986658[/snapback]

Kommer an på konteksten. Fikk tilbakemeldinger på at terningkastene jeg tidligere hadde på fansida ikke var på sin plass. Fikk tenkt meg litt om, og måtte etterhvert si meg enig i det. En fanside bør jo ikke ha et "tabloidpreg"...

 

Men generelle musikknettsteder eller aviser generelt må likevel få lov til å trille terningen. Tool eller ikke.

Lenke til kommentar
Tool er ikke ment for å bli gitt karakter da...

det er opp til hver enkelt å forstå tool på forskjellig måte

7986658[/snapback]

 

ja riktig.

er du umoden kan du ikke høre på tool, du må faktisk forstå musikken :hmm:

7987894[/snapback]

Sier musikkpolitiet?

7988329[/snapback]

hva er det du sliter med ?

det rambo gutt sier er nogenlunde riktig fordi tool er et veldig spesielt band.. er ikke mange som skjønner bandet , de er unike derfor jeg liker dem :)

Lenke til kommentar
Tool er ikke ment for å bli gitt karakter da...

det er opp til hver enkelt å forstå tool på forskjellig måte

7986658[/snapback]

Kommer an på konteksten. Fikk tilbakemeldinger på at terningkastene jeg tidligere hadde på fansida ikke var på sin plass. Fikk tenkt meg litt om, og måtte etterhvert si meg enig i det. En fanside bør jo ikke ha et "tabloidpreg"...

 

Men generelle musikknettsteder eller aviser generelt må likevel få lov til å trille terningen. Tool eller ikke.

7987450[/snapback]

joa greit at du gir terninger...

men hvilken rett har du til å gi de terningkastene...

da kan hvem som helst åpne en tråd og skrive sånn terningkast på forskjellige album til

1 artist. jeg syns det heller burde være poll ellns :)

Lenke til kommentar
Tool er ikke ment for å bli gitt karakter da...

det er opp til hver enkelt å forstå tool på forskjellig måte

7986658[/snapback]

Kommer an på konteksten. Fikk tilbakemeldinger på at terningkastene jeg tidligere hadde på fansida ikke var på sin plass. Fikk tenkt meg litt om, og måtte etterhvert si meg enig i det. En fanside bør jo ikke ha et "tabloidpreg"...

 

Men generelle musikknettsteder eller aviser generelt må likevel få lov til å trille terningen. Tool eller ikke.

7987450[/snapback]

joa greit at du gir terninger...

men hvilken rett har du til å gi de terningkastene...

da kan hvem som helst åpne en tråd og skrive sånn terningkast på forskjellige album til

1 artist. jeg syns det heller burde være poll ellns :)

7989461[/snapback]

 

jeg quote deg nå, greit? fornøyd?

7989495[/snapback]

hva mener du med det ?

Lenke til kommentar
hva er det du sliter med ?

det rambo gutt sier er nogenlunde riktig fordi tool er et veldig spesielt band.. er ikke mange som skjønner bandet , de er unike derfor jeg liker dem :)

7989443[/snapback]

Musikk er noe man liker eller ikke liker. Har ingenting med om man forstår det eller er 'umoden'.

 

joa greit at du gir terninger...

men hvilken rett har du til å gi de terningkastene...

da kan hvem som helst åpne en tråd og skrive sånn terningkast på forskjellige album til   

1 artist. jeg syns det heller burde være poll ellns :)

7989461[/snapback]

Alle kan si sin mening om et band eller album, og alle kan åpne en tråd og gi terninkast på album. Musikksmak har aldri vært en objektiv ting -- tror kanskje det er på tide at du forstår det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
10000 Days har i mine ører vokst fra en 4rer til en sterk 5er, og blir stadig bedre..

8409902[/snapback]

 

Milevis unna Ænima og Lateralus :( Jeg tør å påstå det nå, siden det er ett år siden skiva kom, nesten. Tool tar tid.

 

Skiva er fortsatt meget bra, men Ænima-og Lateralus-høyder når den ikke, selv med sanger som Vicarious, Jambi og Rosetta Stoned.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...