Newbieboka Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hei Jeg skal kjøpe meg Chromehounds så fort jeg får fatt på det, og derfor lurte jeg på om det var noen som kunne vært interessert i å danne en squad på multiplayeren, ettersom du kan danne squads på 6 over live og så ha dette som en konsistent ting over multiplayeren.... Hørtes dette kult ut, snakk til meg på msn: [email protected]
NoLimit_^ Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 fikk det for noen dager siden, og må si det er ganske så kult om tiden tillater det skal jeg nok spille endel over live
BlastyTrasty Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Har bare prøvd demoen jeg, var ikke noe særlig imponert. Er demoen en god ambassadør for hele spillet? Det kan vel Dere som har kjøpt spillet fortelle meg
Mala Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Spillet har vel fått elendig omtale rundt om, tror ikkje dette er noe smart kjøp om man ikkje likte demoen
ØysteinT Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Spillet har vel fått elendig omtale rundt om, tror ikkje dette er noe smart kjøp om man ikkje likte demoen 6494745[/snapback] Det er vel aldri noe smart å kjøpe noe spill hvis man ikke liker demoen av det?
Mala Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Spillet har vel fått elendig omtale rundt om, tror ikkje dette er noe smart kjøp om man ikkje likte demoen 6494745[/snapback] Det er vel aldri noe smart å kjøpe noe spill hvis man ikke liker demoen av det? 6497043[/snapback] De finnes demoer som ikkje er holdbare der ute.
Dj_Arnleif Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Synes dette spillet ser ganske kjedelig ut ifra det eg har sett fra spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå